Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on omena vartalo niin onko silloin paksuin vyötärön kohdalta?

Vierailija
13.05.2021 |

Vai voiko olla myös kapein vyötärön kohdalta? Kun netissä on erilaista tietoa.....jos omena vartaloinen taas laihduttaa niin lähteekö vyötäröltä ekana?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröltä kapea on päärynälihava. Vyötäröltä paksuin omanalihava.

Vierailija
2/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötäröltä kapea on päärynälihava. Vyötäröltä paksuin omanalihava.

Koen olevani omena, vaikka rinnanympärys on n. 18 cm enemmän kuin vyötärönympärys. Lantio taas on vaivaiset 10 cm leveämpi kuin vyötärö. On niitä rintavia omenoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se enemmän kiinni juurikin lantion ja vyötärön erotuksesta? Jos lantio on vaan vähän isompi kuin vyötätö niin vartalotyyppi on omppu.

Vierailija
4/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tasapaksu I. Lantiosta kainaloihin yhtä paksu pötkö, vaikka painoindeksi 19. Ei ole helppoja nämäkään vartalotyypit.

Vierailija
5/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko se enemmän kiinni juurikin lantion ja vyötärön erotuksesta? Jos lantio on vaan vähän isompi kuin vyötätö niin vartalotyyppi on omppu.

Eikö se ole ennemminkin suorakaide

Vierailija
6/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jonagold omenavartalo.

Kapea vyötärö, leveät hartiat.

Vierailija
7/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartalo. Opetelkaa ne yhdyssanat!

Vierailija
8/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ennemminkin suorakaide

+ iso rinnanympärys. Sitä ei tosin ap maininnut, mutta oletin.

Vierailija
9/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuuko omenavartaloinen ensin vyötäröltä? Piilottaako omenavartalo jonkin muun vartalotyypin? Esim suoran tms?

Ap

Vierailija
10/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tasapaksu I. Lantiosta kainaloihin yhtä paksu pötkö, vaikka painoindeksi 19. Ei ole helppoja nämäkään vartalotyypit.

Olet myös omena. Omena on paksu pötkö, suora pötkö, mahakas pötkö ja rinnakas pötkö. Jos vartalossa on kurveja ja lantio isoin = päärynä tai jos kurvit on rinnat + lantio niin x eli tiimalasi.

Vierailija
11/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuuko omenavartaloinen ensin vyötäröltä? Piilottaako omenavartalo jonkin muun vartalotyypin? Esim suoran tms?

Ap

Viimeisenä lähtee vatsasta. Ihan samalla tavalla päärynällä lähtee viimeeksi pers ja reisiläskit.

Vierailija
12/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myös omena. Omena on paksu pötkö, suora pötkö, mahakas pötkö ja rinnakas pötkö. Jos vartalossa on kurveja ja lantio isoin = päärynä tai jos kurvit on rinnat + lantio niin x eli tiimalasi.

Siinä vaiheessa, kun hartiat otetaan mukaan niin ei olekkaan helppoa määrittää..

T. Leveät hartiat, pienet rinnat, kapea vyötärö ja iso lantionympärys

Vierailija
13/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tullut omenavartaloinen.

Aivan helvetin vaikea löytää vaatteita!

Olen ennen ollut tiimalasi mutta lihomisen ja vatsalihasten erkauman takia nyt omena.

Edestäpäin katsottuna vyötärö erottuu ja tiimalasivartalo vielä vähän erottuu mutta sivusta olen omena.

Maha pullottaa suoraan eteenpäin ja alavatsa roikkuu. Kaunista on...

Vierailija
14/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha/hoikka pötkylä on vartalotyypiltään suora ja jos on hieman vyötäröä niin pehmeän suora. Laiha tai hoikka ei ole omena vaikka vyötärö puuttuu.

Vierailija
15/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viimeisenä lähtee vatsasta. Ihan samalla tavalla päärynällä lähtee viimeeksi pers ja reisiläskit.

Itse asiassa ensin lähti mahasta mulla, vaikka laihduin n. 20 kg, käytän esim. yhä samoja rintsikoita. Vyötäröltä lähti monta senttiä. Mun ei kannata olla kovin lihava, vaan kenen kannattaa.

Vierailija
16/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö ja usein myös tissit paksuimmat. Itsellä on myös omenavartalo. Tällä hetkellä lievästi ylipainoisena painoindeksinä 26.7 vyötärö on 83cm, lantio 110 ja rinnanympärys samoin 110(Mitat kuulostaa hurjalta, mutta mulla olen pitkä) Omenamaisuus ei kyllä itselläni ole lihoessa lisääntynyt vaan 15kg kevyempänä vyötärö oli 78cm, lantio 98cm ja rinnanympärys ehkä 105 eli olin silloin omenampi.

Vierailija
17/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärö ja usein myös tissit paksuimmat. Itsellä on myös omenavartalo. Tällä hetkellä lievästi ylipainoisena painoindeksinä 26.7 vyötärö on 83cm, lantio 110 ja rinnanympärys samoin 110(Mitat kuulostaa hurjalta, mutta mulla olen pitkä) Omenamaisuus ei kyllä itselläni ole lihoessa lisääntynyt vaan 15kg kevyempänä vyötärö oli 78cm, lantio 98cm ja rinnanympärys ehkä 105 eli olin silloin omenampi.

Ja siis itse en ainakaan laihdu vyötäröltä vaan ensin lähtee peppu ja sitten vasta vatsa maha ja tissit :(

18/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omenavartaloisella pää ohut ja syvällä kuopassa hartioiden välissä?

Vierailija
19/19 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen omena, mutta vartaloni on mielestäni suht koht hyvän näköinen vielä 65-vuotiaana: pitkät kapeat sääret, pieni tiukka peppu vielä tässäkin iässä, kapea lantio, c-kupin rinnat, hartiat saman levyiset kuin lantio. Ylimääräiset kilot kertyvät vyötärölle, mutta ne on suht koht helppo tämän vartalotyypin saada pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan