Seuraavat viikot koronaluvut pomppaa - nuoret aikuiset ryyppää jengillä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ryypätköön, mua häiritsi oikeastaan vain tuo "nuoret aikuiset", nykyään kun on oikeasti vain "vanhempia lapsia".
Aikuisuus on hävinnyt, sellaisia ei nykymaailmassa enää ole. Kaikki ovat ylikasvaneita itsekkäitä kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Bussimatkat hoitoalan työpaikkaan muuttuvat jälleen piinallisemmiksi. Se johtuu sekä nuorista että vanhoista kaljoittelijoista. Vanhemmilla vain alkaa olla ensimmäinen rokote jonkinlaisena suojana. Uudet muunnokset lisäävät tartuntariskiä kaikilla, myös rokotetuilla.
Nyt on kesä,mene pyörällä töihin.
Luuletko oikeasti,että nuoret eivät ole pitäneet bileitä ja juoneet korona aikana. Kyllä ovat, sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussimatkat hoitoalan työpaikkaan muuttuvat jälleen piinallisemmiksi. Se johtuu sekä nuorista että vanhoista kaljoittelijoista. Vanhemmilla vain alkaa olla ensimmäinen rokote jonkinlaisena suojana. Uudet muunnokset lisäävät tartuntariskiä kaikilla, myös rokotetuilla.
Nyt on kesä,mene pyörällä töihin.
Nyt on kesä, kaljoittelijat voivat hyvin valita polkupyörän bussin sijasta? Valitettavasti pitkillä työmatkoilla pyöräily ei ole edes satunnainen vaihtoehto.
Ihan samalla tavalla puistoihin keräännyttiin viime keväänä, ja tartunnat sen kuin jatkoivat laskuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Nuorena pitää nauttia elämästään, koska vanhana on vain toisia paheksuva kääkkä, joka ei pysty mihinkään.
Ehkäpä se onkin sitä, että kun elämänkokemusta tulee, osaa ajatella asioita laajemminkin eikä tuijottaa vaan omaan napaan. Sitä kutsutaan ihmisen kehitykseksi.
Olen miettinyt miksi nykyajan nuoriso kuvittelee olevansa jotenkin erityislaatuinen ja, ettei heidän kaltaisiaan ole ennen maailmaan syntynyt ( muka). Kyse on siitä, että aikaisemmista ikäpolvista ei ole netin kätköissä mitään.
Niin mekin pidettiin vanhempia ihmisiä tylsinä, mistään mitään tietämättöminä. Kunnes tuli ikää riittävästi ja tajusin oma aikaisemman lapsellisuutensa. Minä tiedän mitä on olla 20-vuotias, mutta 20- vuotias ei tasan tarkkaan tiedä mitä on olla esim. 40- vuotias.
Kun sinä olit buori, pitivät vanhemmat ihmiset sinua kummalkiseba. Kauhistelivat ihan kuten sinä nyt.
Eli mikään ei ole muuttunut.
Miksi heidän tulisi ylipäänsä mennä testeihin?
Olen miettinyt miksi nykyajan nuoriso kuvittelee olevansa jotenkin erityislaatuinen ja, ettei heidän kaltaisiaan ole ennen maailmaan syntynyt ( muka). Kyse on siitä, että aikaisemmista ikäpolvista ei ole netin kätköissä mitään.
Niin mekin pidettiin vanhempia ihmisiä tylsinä, mistään mitään tietämättöminä. Kunnes tuli ikää riittävästi ja tajusin oma aikaisemman lapsellisuutensa. Minä tiedän mitä on olla 20-vuotias, mutta 20- vuotias ei tasan tarkkaan tiedä mitä on olla esim. 40- vuotias.