Kuinka paljon teillä menee kuussa rahaa ruokaan?
Eli kuinka paljon kuluu rahaa ruokaan/ruokakauppaan kuussa?
Kommentit (97)
1000-1500. 2aikuista, 2teiniä, 2koululaista.
Tässä kuussa meni ruokaan 221e. Olen 4-kymppinen nainen. Mukaan ei ole laskettu vessapaperia, pesuaineita tai muita välttämättömiä taloustarvikkeita. Olen ollut koko kuukauden tiukalla dieetillä, joten en ostanut mitään herkkuja ja olen ollut miinuskaloreilla.
N. 250e, olen yksineläjä ja hoikka nainen. En syö mitään ylimääräistä, enkä tuhlaa luksustuotteisiin. Tuon alle saattaisin päästä vain, jos söisin halpoja eineksiä.
600-800 €. Ollaan nelihenkinen perhe. Yritämme kokoajan saada ruokabudjettia hilattua alemmas. Mieluiten tuonne 600€ kuin 800€. Vaikeaa se on.
Tälläviikolla ollaan pidetty tarkkaa kirjaa ja mennyt 170€. Se sisältää kyllä yhden perhepizzan... joka muuten oli ihan järkyttävän hintainen. Lähes 40€ Kotipizzasta.
Liitin vakkareina vedetään kurmeeta 5eur/päivä/ruho.
Yhden hengen taloudessani keskimäärin 450 egeä/kk. Sisältää 1-2 kertaa viikossa ravintolalounaat sekä muut päivittäistavarat kuin ruoat. En osta tupakkaa enkä alkoholia. Yksittäinen isompi kulu on nikotiinipurkka n 60 egeä/kk.
Vanha ketju, mutta satuin just katsomaan ja rapiat 600 euroa on mennyt tässä kuussa kaupasta ostettavaan ruokaan (sisältää myös hieman siivoustuotteita) ja reilu 100 e ravintolaruokiin. Kahden aikuisen talous.
300€ suunnilleen,kaksi henkilöä. 250€ on varattuna ruokarahaa mutta nykyisin ei ihan riitä.
Mulla menee tyttären kanssa aika paljon. Tytär on teini. Ostellaan aika huolettomasti kebabiakin välillä. Mutta mitä väliä. Olen töissä ja kaksin eletään niin kyllä rahat riittää.
Kiinnostavaa. Onko kaikki ruoka mitä syöt ostettua vai onko paljon omaa tuotantoa/ saatua/ kerättyä
Mitä esim. söit eilen ja tänään