Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen perhettä tulee kylään ja nyt jo vituttaa

Vierailija
12.05.2021 |

Pitää taas näytellä että on kiva nähdä, esittää kiinnostunutta vaikkei kiinnosta paskaakaan. Sitten passaan ja emännöin ja toimin kuin hyvä miniä. Ja kun porukka lähtee niin mietin mitä kaikkea paskamaista ja idioottimaista kukakin sanoi. Uskon että tunbe on molemmin puolinen. Jengi kyllä pysyy hyvin rooleissaan. Voi olla että joku päivä räjähdän.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä takia niitä pitää hyysätä? Sano ettei vierailu nyt vaan käy.

Vierailija
2/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö kirvees oveen ja teksti alapuolellle että meille on jo yritetty murtautua jo moneeen kertaan. Meille päääsee vain ihmiset jotka osaa käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt ainakaan passaa ja emännöi. Minä en näe vaivaa sellaisten vieraiden eteen joita en ole itse kutsunut. Mies keittää kahvit ja katetaan kaupan pullat pöytään.

Vierailija
4/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sun perhe on aina tervetulleita ja ihan parasta seuraa?

Vierailija
5/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totuttautuu siihen, että on vaan niiden kanssa tekemisissä joista itse tykkää, niin aika pieneksi käy piirit ja työssäkäynti tai opiskelu muuttuu mahdottomaksi. On hyvä harjoitella sietämään (vaikkei tykkäisikään) erilaisia ihmisiä niin ei tarvitse aina kiristellä hampaita toisten takia.

Vierailija
6/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sua sitten kiinnostaa ap?

On normaalia että läheiset molemmin puolin joskus vierailevat toisissaan.

Eivätkö omat läheisesi tai sukulaiset koskaan kyläile teillä.

Miten olet yleensä tätä elämää ja maailmaa elänyt, kun normaali sosiaalinen kanssakäyminen tuntuu noin helvetin vaikealta?

Oletko niitä mt-tapauksia, joita tällä palstalla on yliedustus?

Vierailija
7/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein käyvät kylässä?

Vierailija
8/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita se mies passaamaan ja emännöimään.

Vierailija
9/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Olisit jäänyt vanhaksipiiaksi, olis sopinut sulle

Vierailija
10/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan myös mustasukkaisuudeksi :D

Vierailija
11/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sun perhe on aina tervetulleita ja ihan parasta seuraa?

Kumpikin passatkoon omiaan

Vierailija
12/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyö kirvees oveen ja teksti alapuolellle että meille on jo yritetty murtautua jo moneeen kertaan. Meille päääsee vain ihmiset jotka osaa käyttäytyä.

Mutta toi olisi aika magee ovi tollanen jossa kirves hakattuna oveen ja teksti että pääsee vain jos osaaa käyttäytyä.

Vierailija
13/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös aina jo etukäteen puhki miehen perheen vierailuista. Periaatteessa mukavia, mutta täysin passattavina. Jättävät mut tyynen rauhallisesti omista keskusteluistaan ulkopuolelle lukuunottamatta miehen veljen vaimoa (joka myös ulkopuolinen) ja miehen isäpuolta. Miehen siskon lapset jättävät kauhean sotkun jälkeensä ja vanhemmat käyvät nauramassa sotkua ennen pois lähtöä (meidän mukulat käskevät kyllä siivoamaan, jos ollaan heillä kylässä)

Jos pyydän siivoamaan toteavat etteivät ehdi ja vain lähtevät. Aina jotain on hajonnut, seiniä tai huonekaluja tuhrittu ym. Kerran siivoamiseen meni kolmelta aikuiselta neljä tuntia näiden vierailun jälkeen.

Mitään rajoja ei kunnioiteta, vaan sanomisilleni naureskellaan ja vain tehdään (esim jos pyydän käyttämään lasinalusia, niin ei). Onneksi vierailevat vain muutaman kerran vuodessa, lähinnä lasten synttäreillä.

Omakaan perheeni ei ole täydellinen, muttei sentään täysi sikalauma.

Vierailija
14/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos totuttautuu siihen, että on vaan niiden kanssa tekemisissä joista itse tykkää, niin aika pieneksi käy piirit ja työssäkäynti tai opiskelu muuttuu mahdottomaksi. On hyvä harjoitella sietämään (vaikkei tykkäisikään) erilaisia ihmisiä niin ei tarvitse aina kiristellä hampaita toisten takia.

Joo, työelämässä tai vaikka opinnoissa. Vapaa-ajallaan saa kyllä olla tekemisissä ihan vaan niiden kanssa, joiden seurasta nauttii.

Vierailija
15/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia niitä pitää hyysätä? Sano ettei vierailu nyt vaan käy.

Olisko toi vaikka myös miehenki koti? Voisko miehelläki olla jotain sananvaltaa ehkä? En tiedä? Voisko? Olisko?

Milloin opitte, että naiset ei näistä asioista yksin päätä?!

Vierailija
16/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laita se mies passaamaan ja emännöimään.

Arjessakin varmaan ketuttaa mies, joka ei osaa huolehtia tarjoiluista vierailleen

Vierailija
17/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä taisin kieltää erään miehen serkun yövierailut, mies suuttui siitä, mutta serkku olisi tuonut avovaimonsa mukanaan ja he olisivat juoneet alkoholia reippaasti. Minulle se ei käynyt. Pidin kotia yksityisenä paikkana jonka pitää olla siisti. 

Vierailija
18/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, työelämässä tai vaikka opinnoissa. Vapaa-ajallaan saa kyllä olla tekemisissä ihan vaan niiden kanssa, joiden seurasta nauttii.

Sama koskee ap:n miestä

Vierailija
19/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivosin ja laitoin ruuat, kun ex:n vanhemmat tuli käymään. Mies istui kun vieras konsanaan ja jotain taloasiaa korkeintaan katsoi isänsä kanssa. Kaikki emännöinti oli minun vastuulla. Leivoin jotain helppoa ja nopeaa. Omille vanhemmille tykkäsin tehdä vähän parempaa, koska he arvostivat vaivannäköäni ja tiesin, heidän pitävän kokeiluistani. Ex jaksoi valittaa, että minun olisi pitänyt nähdä hänen vanhempiensa vuoksi enemmän vaivaa, vaikka olin jo aiemmin todennut, ettei heitä voi miellyttää. Aina he valittivat jostain ja lopulta totesin, etten viitsi heidän takiaan nähdä enempää vaivaa. Ex ei tietenkään itse voinut mitään tehdä.

Vierailija
20/35 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä mies lähtee mökille, kun sukulaisiani tulee käymään. Sama toisinpäin. En edes tiedä, miltä miehen sisko näyttää, en tuntisi, jos tulisi kadulla vastaan.

Mutta näin ei tarvitse miettiä mitään tarjoamisia tai emännöintiä. Molemmat ovat tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi