Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä mielestäsi paljon ruokaa?

Vierailija
12.05.2021 |

Ateria 1: Itsetehtyä moussakaa n. 200-250 g

Ateria 2: Samanlainen annos

Ateria 3: Kananfileepihvi, joka kuorrutettu itse (kananmuna, jauho) ja paistoon käytetty öljyä. Salaattia ja 3 palaa valkosipulipatonkia. Sipsiä noin 50 g ja 2 lasia viiniä.

Tiedän, ettei ole mikään terveellinen päivä. Mutta onko määrällisesti liikaa, lihoisitteko jos söisitte näin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kerran päivässä yleensä ja se on tuollainen 200-300 g, valmisruoka, nuudelipussi tns. Ja lihon, näin nelikymppisenä. Nuorempana saatoin syödä mitä tahansa ja parit suklaalevyt viikossa päälle.

Olet varmastikin jo käynyt lääkärissä, aineenvaihdunnassa on jotain pahasti vialla. Nälkiinnyttäminen ei kuulosta järkevältä.

Vierailija
22/27 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 isoa ateriaa, joista yksikään ei ole esim aamiainen/iltapala, vaan kaikilla kunnon ruuat(onko lihaakin kaikissa aterioissa? ) +viinit+sipsit+leivät. Kyllä lihoisin, sen lisäksi saisin muitakin oireita/ sairauksia. Kuule se 100-150 g lihaa on päivittäinen maksimi ei per annos.

Noin 200 g lihaa tuli tänään syötyä. 100 g kana + 100 g jauhelihaa. Miten sä lasket, että olen syönyt 450 g lihaa päivässä, jos olen syönyt yhden kanafileen ja kaksi pienehköä annosta moussakaa, jossa kasvisten osuus oli reilusti isompi kuin lihan? Ja joo en syö joka päivä joka aterialla lihaa :D

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhot (ja siitä jatkovalmisteet) eivät ole ihmisen ruokaa. Karies-bakteeri on peräisin jauhoista, hiiren virtsasta viljasiemenien seassa.

Apinoilla on kirkkaan valkeat hampaat. Syövät lihaa ja hedelmiä.

Nykyaikana jauhoja voi verrata pettuleipään. Täysin turhaa.

Vierailija
24/27 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 isoa ateriaa, joista yksikään ei ole esim aamiainen/iltapala, vaan kaikilla kunnon ruuat(onko lihaakin kaikissa aterioissa? ) +viinit+sipsit+leivät. Kyllä lihoisin, sen lisäksi saisin muitakin oireita/ sairauksia. Kuule se 100-150 g lihaa on päivittäinen maksimi ei per annos.

Noin 200 g lihaa tuli tänään syötyä. 100 g kana + 100 g jauhelihaa. Miten sä lasket, että olen syönyt 450 g lihaa päivässä, jos olen syönyt yhden kanafileen ja kaksi pienehköä annosta moussakaa, jossa kasvisten osuus oli reilusti isompi kuin lihan? Ja joo en syö joka päivä joka aterialla lihaa :D

-Ap

Miksi sinä kyselet aloituksessa, oletko syönyt paljon ja olivatko annokset suuria, jos nyt täällä ihan ihmeissäsi kirjoittelet, kuinka olet syönyt vain pienehköt annokset moussakaa?

Vierailija
25/27 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö joku tosiaan noin paljon?

Vierailija
26/27 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Miksi sinä kyselet aloituksessa, oletko syönyt paljon ja olivatko annokset suuria, jos nyt täällä ihan ihmeissäsi kirjoittelet, kuinka olet syönyt vain pienehköt annokset moussakaa?

No olihan tossa alotuksessa muutakin kuin ne moussakat. Tiedän, että ne ei mitään jätti annoksia ollut, pointti oli päivän kokonaismäärässä ja sitä kyselin! Ja tuolta kommentoijalta kysyin, että miten hän laskee 200-250 g annoksessa olevan 150 grammaa lihaa.

Vierailija
27/27 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No olihan tossa alotuksessa muutakin kuin ne moussakat. Tiedän, että ne ei mitään jätti annoksia ollut, pointti oli päivän kokonaismäärässä ja sitä kyselin! Ja tuolta kommentoijalta kysyin, että miten hän laskee 200-250 g annoksessa olevan 150 grammaa lihaa.

Sinähän tunnut pitävän tuota kanafilepalaakin pienenä, joten ainoat jutut sen päälle ovat "salaatti ja 3 palaa valkosipulipatonkia. Sipsiä noin 50 g ja 2 lasia viiniä". Nuoko nyt sitten tekevät ateriastasi suuren, kun kaikki muu on mielestäsi pientä ja vähäistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme