Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahja hyvän eroottisen tunnelman luoneen illanvieton jäleen?

Vierailija
12.05.2021 |

Hauskaa keskustelua, hyvää ruokaa ja juomaa, juttu hersyää ja on kipinää. Ihan sama, onko parisuhteessa vai ei, mutta luulisin että parisuhteessa (tai sitten ei) voisi helpompi sujauttaa toiselle lahja illan jatkoa ajatellen...

Mitä haluaisit silloin lahjaksi, kun keho ja mieli haluaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ehkä vähän tylsä, mutta mitä tuoreempi heila on kyseessä niin sitä vähemmän kaipaan siihen mitään "ylimääräistä" (seksileluja, lahjana annettuja alusvaatteita tms). Haluan keskittyä täysillä tuntemuksiin, kosketteluun ja toiseen sekä toisen kehoon ja mielihaluihin tutustumiseen.

Vakiintuneemmassa suhteessa olisi sitten tietysti ihana sukeltaa niihin mielihaluihin jo vähän monipuolisemmin. Jos tarkoitit eroottissävytteisiä lahjoja, niin itselleni toimisi esim. kaulapanta hihnoineen, bondage-köysi tai jokin muu vastaava (edellyttäen, että mies haluaisi olla se dominoiva osapuoli). Tai sitten jokin sellainen, mistä mies itse innostuu (vaikka ne helmistringit tai sukkanauhat). Jos vähän muodollisempaa lahjaa tarkoitit, niin yksittäinen ruusu toimii myös aina tällaiselle parantumattomalle romantikolle. Jos taas hait jotakin herttaisempaa lahjaa, niin mansikat ja suklaakastike tai pikkupullo shampanjaa olisi aika kiva pieni yllätys (näitä voi sitten tunnelman lämmetessä vaikka syöttää sille toiselle tai nauttia kumppanin keholta).

Vierailija
2/2 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, jolla voisin epäsuorasti näyttää, kuinka märkä ja kiihottunut olen. Lahja, jota käyttäisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi