Te jotka käytätte liemikuutioita, eikö häiritse, että ruoka maistuu aina samalta?
Kommentit (60)
Eihän maistu. Kannattaa valita reformin luomukuutiot. Tavallisissa maistuu natriumglutamaatti, nämä ovat selkeästi parempia.
Liemikuutioita on monen makuisia, kaikki maistuu erilaiselle. Ja muilla mausteilla vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Eihän maistu. Kannattaa valita reformin luomukuutiot. Tavallisissa maistuu natriumglutamaatti, nämä ovat selkeästi parempia.
Kiitos vinkistä. On tulossa mökkireissu niin saatan kokeilla. ap
Ei maistu samalta. Käytän kyllä kanalientä enimmäkseen, mielestäni sen maku ei ole niin hallitseva. Ja tietysti muitakin mausteita, se liemi on vain pohja.
Joskus välttelin kuutioita ja ajattelin että pitäisi vain suolalla ja pippurilla rakentaa se pohja, itse kun en liemiä keitä. No, luovuin ajatuksesta sittemmin.
Minusta ainakin aina maistui samalle. Että jos tein linssikeittoa, maistui liemikuutiolle. Jos tein pastakastiketta ja laitoin liemikuution, taas sama maku.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin aina maistui samalle. Että jos tein linssikeittoa, maistui liemikuutiolle. Jos tein pastakastiketta ja laitoin liemikuution, taas sama maku.
Tämä siis ap.
Vierailija kirjoitti:
Joskus välttelin kuutioita ja ajattelin että pitäisi vain suolalla ja pippurilla rakentaa se pohja, itse kun en liemiä keitä. No, luovuin ajatuksesta sittemmin.
No eihän tässä kyse ollut siitä, että pelkkä suola ja pippuri riittää kaikkiin ruokiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan PELKÄLLÄ liemikuutiolla mausta ruokaansa?
No vaikka linssikeittoon tulee sit pippuria, valkosipulia, sipulia, sitten joko kookosmaitoa tai tuorejuustoa. Kyllä siinä liemikuutio jää aika hallitsevaan rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Vois olla hyvääkin ruokaa, jos jättäis ne kuutiot pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tässä kyse ollut siitä, että pelkkä suola ja pippuri riittää kaikkiin ruokiin. :)
Puhuin siitä pohjasta. Kyllä se liha/kala/kasvisliemi antaa hyvän pohjan, mutta tosiaan en itse niitä keittelisi. Lisäksi tietysti muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka linssikeittoon tulee sit pippuria, valkosipulia, sipulia, sitten joko kookosmaitoa tai tuorejuustoa. Kyllä siinä liemikuutio jää aika hallitsevaan rooliin.
Itse pääraaka-aine ei maistu miltään, niin sitten yritetään kaikella teollisella sonnalla saada makua.
Tejotka käytätte sipulia, mustapippuria, naudanlihaa, asiaa x, eikö häiritse?
Niinpä.
Ei haittaa. Hyvää on. Onneksi näyttää erilaiselta.