Pitääkö kertoa jos ostaa mökin?
Ostettiin mökki, ei välttämättä haluta kertoa kaikille. Osasta läheisiä saataisiin kutsumattomia mökkivieraita, osalta kateutta.
Kommentit (10)
Mulla taannoin hyvä ystävyys loppui, kun kerroin, että ostettiin rantatontti.
Hän nakkeli niskaansa ja sanoi, että ihan sama, mihin ihmiset rahansa käyttää.
Ei onnitellu, eikä kysellyt asiasta sen koomin.
En kyllä tyrkyttänyt sen jälkeen asiaa koskevia tietoja ja läheinen suhteemme viileni ja loppui sitten kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tyrkyttänyt sen jälkeen asiaa koskevia tietoja ja läheinen suhteemme viileni ja loppui sitten kokonaan.
en oo ikinä kuullut, että jostain ostamisesta pitäisi onnitella...
Pakko kertoa kaupanvahvistajalle ja jos haluat siihen lainhuudon, niin maanmittauslaitokselle.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten pikkusieluisuus ei koskaan lakkaa yllättämästä. Kun oma kaverini kertoi ostaneensa mökin niin sanoin että oispa itelläki mutta kun ei oo varaa. Hyvää kesää ja nauttikaa mökkeilystä.
Ei tarvitse kertoa kenellekään. Itse en varmaan malttaisi olla kertomatta noin kivasta asiasta läheisimmille ihmisille. Sellaisille tuttaville, jotka saattavat poiketa kutsumatta kylään, en kertoisi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa kaupanvahvistajalle ja jos haluat siihen lainhuudon, niin maanmittauslaitokselle.
Ja jos tarvitsee lainaa, niin pankille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tyrkyttänyt sen jälkeen asiaa koskevia tietoja ja läheinen suhteemme viileni ja loppui sitten kokonaan.en oo ikinä kuullut, että jostain ostamisesta pitäisi onnitella...
Ei voi mitään jos olet sivistymätön. Kyllä minä onnittelen, jos kaveri ostaa uuden asunnon tai mökin tai auton, koska olen iloinenystäväni puolesta.
Jokainen voi tehdä oman tasonsa mukaisesti.
Ei ole pakko kertoa kellekään. Me tosin kerrottiin kaikille, eikä ole esiintynyt kateutta eikä käynyt kutsumattomia vieraita. Kukaan ei edes löytäisi mökille pelkällä osoitteella ilman ajo-ohjeita, koska navit opastavat puomeilla suljetuille umpikujille ja osoitekin on väärän kunnan alla.
No ei pidä kertoa. tietenkään. Se on sun oma asia!