Sain tänään työpaikan!
Olen onnellinen vaikka kyse onkin lyhyestä määräaikaisuudesta 😊
Kommentit (33)
Tulee mieleen ihan oma työnhaku. Kauhea tuska työttömänä ja vihdoin sain jopa 1v. määräaikaisen työn (vasta) 31vuotiaana. Siitä se lähti ja nyt 16 vuotta myöhemmin olen ollut koko 16v. täysin työllistetty kokoaikainen ja sittemmin vakinaistettu työntekijä.
Mun yksi parhaista ystävistäni sai myös. Olen todella onnellinen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähästä kyllä jotkut tulee onnelliseksi. Suomessa ei edes töitä yleensä kannata tehdä.
No JOS pääset eläke-ikään huomaat että ehkä OLISI pitänyt tehdä töitä 👍 on pikkasen eroa...
Kuka jaksaa mitää töitä tehä tässä pellelandiassa nimeltänSuomi.
Onnea! Jalka oven väliin ja siitä vakitöihin 2022
Onnea! Minäkin sain työpaikan ja on kyllä onnekas olo! 🌼
Hieno homma 👏siitä se lähtee 👍
Täällä on enemmänkin luusereita kommenteineen joiden mielestä ei kannata töitä tehdä ???? Hah🤣
Niistä luusereista ei kannata välittää hyvin tsempattu❤️
Ap, hieno uutinen. Onnea!
Muistan kun sain itse jonkin aikaa laman työttömänä oltuani työpaikan se oli aivan huippua. Sattumalta kuulin melkein heti radiosta, seuraavan biisin ja se tunnelma on ed elleen elävästi mielessäni, vaikka siitä on jo kohta 30v.
The Lightning Seeds - Lucky You
Vierailija kirjoitti:
Vähästä kyllä jotkut tulee onnelliseksi. Suomessa ei edes töitä yleensä kannata tehdä.
Happamia, sanoi kettu pihlajan marjoista :D
Upeaa! Onnittelut sinne.
Mä olin viime viikolla työpaikkahaastattelussa yhteen kivaan työpaikkaan. Haastattelu meni omasta mielestäni huonosti. Jännitin ja siksi tuntui, että olin jutuissani ihan outo ja sekava, unohdin sanoa asioita ja takertelin sanoissani.
Olin sitten, että joo, se siitä.
Alkuviikosta he soittelivat, että haluavat mut seuraavalle haastattelukierrokselle!
Sitä nyt odotellessa 😁.
Varsinkin kun molemmat ovat ihan hyviä ja rehellisiä töitä, itse en ole ikinä tajunnut häpeä sitä että työhistorian alku on täynnä moppaamista.