Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suhteessa alkuhuuman jälkeen

Vierailija
12.05.2021 |

Mistä johtuu että normaalit ajatusmallit katoaa päästä? Esim että ei ole soveliasta mennä naispuoliselle työkaverille yökylään. Mies esittää asian ihan niin kuin se olisi ihan normaalia, ”ei meillä oo mitään”. Nainenkin on naimisissa. Miksei voi ensin erota, jos ei selvästikään enää seurustelu kiinnosta? Miksi ei??!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halusi vain seksiä. Nyt se alkaa käyttäytyä kuin ääliö että pääsee kesälaitumille vapaana miehenä. Tietenkään itse ei jaksa jättää vaan antaa sinulle tehtäväksi.

Vierailija
2/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha miettiä "miksi" tai "mistä johtuu". Pääpointti on, ettei se arvosta sua. Tärkeintä on, että et alennu katselemaan tuollaista käytöstä. Sehän testaa nyt, mihin kaikkeen alistut ja suostut ja miten sua voi vedättää. Eli JSS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näinhän siinä usein käy... monet miehet alkaa seurustelemaan vaan että olisi 'tyttöystävä'. Samalla katsellaan koko ajan ympärille, josko vielä löytyisi joku, joka oikeasti kiinnostaakin..

Vierailija
4/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies ja työkaveri ovat kavereita ja ovat ennen suhdetta viettäneet yhdessä aikaa kavereina. Nyt se ei mielestäsi enää olekaan ok?

Vierailija
5/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa että sinä 'tajuat' itse erota. Näin hänen ei tarvitse olla bad guy ja myöntää että on rakastunut toiseen. Sitten voi samalla vielä vähän haukkua sinua uudelle tytölle ja kavereille, kun 'hänet kylmästi jätettiin.' Näin se usein menee...

Vierailija
6/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, näinhän siinä usein käy... monet miehet alkaa seurustelemaan vaan että olisi 'tyttöystävä'. Samalla katsellaan koko ajan ympärille, josko vielä löytyisi joku, joka oikeasti kiinnostaakin..

Todellakin. Löysin mentyäni naimisiin mieheni (nykyisin ex) deitti ilmoituksen ihan googlettamalla hänen nimen ja hänen kuvakin oli siinä. Se oli tehty silloin kun menimme kihloihin. Etsi siinä elämänsä rakkautta ja toivoi sen tulevan vastaan. No mikä minä sitten olin? Jokin vara kihlattu ja varavaimo paremman puutteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi