Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh jouduin noloon tilanteeseen töissä

Vierailija
12.05.2021 |

Olin töissä siivoamassa miesten pukuhuonetta. No siihen sitten tuli joku työmies pyörimään omalle kaapilleen ja jäi räpläämään puhelinta. Luulin, että hän tuli vain tauolle ja puhelinta katsomaan, niin jäin siivoamaan pukuhuonetta. Pukuhuone on aika iso ja menin siivoilemaan sieltä mihin ei suoraan näkynyt häntä. No, kun tulin sieltä nurkan takaa pois siivoamasta, tämä mies olikin bokserisillaan vaihtamassa vaatteita. Siinä sitten pyyhälsin pois pukuhuoneesta ja sanoin sori, mutta kyllä tunsin oloni niin typeräksi kun en ollut älynnyt poistua siitä pukuhuoneesta heti. Toivottavasti ei pidä nyt minua jonain ahdistelijana, ainakin itselle jäi tosi tyhmä olo tuosta tilanteesta. Onko tämä tilanne niin nolo kuin miltä minusta tuntuu vai liioittelenko asiaa päässäni? Kun kuitenkin hän oli mies ja minä nainen, jos roolit olisi toisinpäin niin silloinhan tilanne ainakin olisi katastrofaalinen. Ja eihän hänen olisi ollut pakko alkaa siinä vaihtamaan vaatteita minun ollessa paikalla, olisi mennyt vaikka vessaan tai pyytänyt poistumaan, joten ehkä sillä ei ollut väliä hänelle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö mies myös firman jääkaapin tyhjäksi?

Vierailija
2/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ollut nolo. Jos sinun tehtävä tuona aikana on siivota niin työntekijän moka. Olisi voinut vaihtaa vaatteet vaikka vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole nolo. Äijä tiesi että olet siellä ja heitti ryysyt pois, muttei kaikkia.

Eri juttu, jos jompikumpi teistä olisi heittäytynyt seksuaaliseksi. Noita sattuu.

Palstajormat nyt eivät tietenkään tajua, mikä ero on ei-seksuaalisella toiminnalla ja sillä, että vahtaa toista sukupuolta kaapin takaa müna pystyssä ja käsi housuissa.

Vierailija
4/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en usko että välitti.

Vierailija
5/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaa olisi haitannut vaikka olisin ollut alasti. Alastomuus itsessään on ihan normaalia.

Vierailija
6/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynyt sama, paitsi pukuhuoneeseen pelmahti 50 äijää ja kaikki heitti kaikki vaatteet pois ja marssi editseni suihkuun. Sen jälkeen pidin huolen, etten ole pukuhuoneessa kun työvuoro vaihtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä