Pari vuotta sitten mahtui tuumakoon 32 housut, nyt tekee tiukkaa koko 36
Kummasti sitä ei huomaa omaa lihomistaan tai huomaa vasta, kun on liian myöhäistä.
Olisikohan enää mahdollista palata tuohon vanhaan kokoon?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Vyötärökoko?
Kyllä, nimenomaan vyötärön mitta. Kaappi olisi täynnä housuja tuolla pienemmällä mitalla, mutta en niihn mahdu mitenkään. Nyt olen jopa siirtynyt stretch-farkkuihin, jotka tuntuvat näin miehenä hieman oudolta ja jopa siltä, että olen luovuttanut laihduttamisen suhteen.
Laihtuminen on mahdollista. Mun mies on hoikistunut eläkkeelle jäätyään tuumakoosta 35 kokoon 32-33. Mä taas en ole laihtunut, juuri huomasin, että viime kesänä ostetut housut, jotka silloin olivat vähän väljät, ovat nyt tiukat. Mä olen nainen ja vielä töissä. Voimme siis laihduttaa, sinä ja minä. 🤸♀️
Kutistuvat vaatteet kaapissa, ihme juttu
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen on mahdollista. Mun mies on hoikistunut eläkkeelle jäätyään tuumakoosta 35 kokoon 32-33. Mä taas en ole laihtunut, juuri huomasin, että viime kesänä ostetut housut, jotka silloin olivat vähän väljät, ovat nyt tiukat. Mä olen nainen ja vielä töissä. Voimme siis laihduttaa, sinä ja minä. 🤸♀️
Kuulostaa hyvältä.
Mulla on miehenä se perinteinen ongelma, että suurin osa painosta kertyy tohon mahan kohdalle ja siksi housut ja kauluspaidat käyvät pieniksi. Yllättävää, että kymmenenkin senttiä lisää ympärysmittaa estää useiden vaatteiden käytön. Olen myös huomannut, että yhä useammin valitsen farkkujen tai chinojen sijaan lökäpöksyt tai verkkarit, kun menen jonnekin. Kai se on myös tämän painon syy. Halua tuntea itsensä mukavaksi vaatteissa, jotka eivät kiristä joka puolelta.
Vyötärökoko?