Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttarikammo

Polttaripelkoinen
12.05.2021 |

Olen ollut useissa polttareissa mukana. Aina joku heittää ilmoille ne kliseiset "puetaan mies naisen vaatteisiin / nainen miehen vaatteisiin ja laitetaan myymään kortsuja / karkkia kadulle".

Eräissä polttareissa oli ihan ehdotonta saada lentopelkoinen pienlentokoneen kyytiin katselemaan maisemia.

Toisissa polttareissa oli olevinaan hauska juttu jättää polttarisankari kävelemään talvihaalareissa kesähelteellä pikatien varteen n.2-3km matkan.

Ja paljon muuta.

Miksi polttareiden pitää olla tuollaista kidutusta? Miksei hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja vaikka vuokramökki jostakin korvesta. Olen kaveripiiristä ainoita, jotka eivät ole naimisissa. Olenkin ajatellut, että vain livahdetaan puolison kanssa naimisiin pelkästään molempien lähimpien sukulaisten läsnäollessa ja pidetään jonkinlaiset kemut sitten joskus, niin ettei kukaan ehdi edes ajatella mitään polttareita. Inhoan huomion keskipisteenä olemista ja polttarit tuntuisi painajaiselta, kun aina joku keksimässä jotain idioottimaista aktiviteettia.

Ei minua kiinnosta olla kidutettavana ja nolattavana koko päivää. Jos jonkun mielestä olisi hauska ajatus, että minut laitetaan pinkkiin mekkoon myymään jotain tikkareita, niin soittaisin taksin ja lähtisin kotiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverit on noin ääliöitä, niin sitä saa mitä tilaa. Fiksumpi ihminen osallistuisi omien polttarien suunnitteluun, vaikka itse määrittelemällä, mitä haluaa tehdä.

Vierailija
2/2 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetäänkö nöyryytyspolttareita edelleen? Kaikki missä olen viime vuosina ollut tai mieheni on osallistunut, ovat olleet mukavia tilaisuuksia, jotain elämysjuttuja, kylpylää, syömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi