Tämä ei taida enää olla Suomen suosituin keskustelupalsta
Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla ja nykyisillä ylläpítotoimilla ei ainakaan tule vilkastumaan.
Hienoa Sanoma! 👏👏👏
Kommentit (69)
Hyvä niin. Tämä meni täysin pilalle poliittisten spämmien ja trollien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on? Kiinnostaa.
Olisiko yli - lauta.
Naurettavaa että ylistä ei saa mainita. 😂😂.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä ainakin persujen suosiossa tuntuu olevan, sellaista tahtia tulee loanheittoa ja salaliittohorinaa.
Se voi tuntua siltä, kun valtaosa suomalaisista ajattelee monista asioista persumaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä en tiedä, mutta tämä ei ainakaan ole. Eihän täällä voi edes keskustella, kun valtaosa avauksista poistetaan. Ap
Poistetaan ja aivan täysin syystä. Olen tänään mm. ilmoittanut ylläpidolle "keskustelunavauksia", joissa hu^ritellaan tai fantasioidaan pikkulasten t*appamisella. Ja ilmoitan jatkossakin joka kerta kun tällaisia näen. Olisi kiinnostavaa nähdä minkälaiset ihmisperseet näitä aloituksia tehtailevat.
Joo nuo poistetaan ihan syystä. Mutta on oikeesti paljon hyviä keskusteluja, jotka poistetaan siks ku joku haluaa poistattaa ne. On monia aiheita, joista voisi keskustella, mutta se ei miellytä jotain käyttäjää ja ilmiantaa aloituksen.
Ei täällä saa keskustella uskonnoista tai mistään koronaan liittyvästä. Periaatteessa salaliittoteorioistakin olisi mielenkiintoista keskustella jos niistä saisi asiallisen keskustelun aikaseks. Mutta kun tämä foorumi menee aina kiusaamiseksi, niin ketjut lähtee.
Siis täällähän saa minkä tahansa ketjun poistettua ihan vain ilmoittamalla se asiattomaksi. Oletko tuohtunut siitä, että ketjussa valitetaan vaikka kampaamokokemuksista tai haukutaan grillimakkaroita? Poistoon!
Eniten täällä on kaikista palstoista ap:n kaltaisia ulisijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä en tiedä, mutta tämä ei ainakaan ole. Eihän täällä voi edes keskustella, kun valtaosa avauksista poistetaan. Ap
Poistetaan ja aivan täysin syystä. Olen tänään mm. ilmoittanut ylläpidolle "keskustelunavauksia", joissa hu^ritellaan tai fantasioidaan pikkulasten t*appamisella. Ja ilmoitan jatkossakin joka kerta kun tällaisia näen. Olisi kiinnostavaa nähdä minkälaiset ihmisperseet näitä aloituksia tehtailevat.
Joo nuo poistetaan ihan syystä. Mutta on oikeesti paljon hyviä keskusteluja, jotka poistetaan siks ku joku haluaa poistattaa ne. On monia aiheita, joista voisi keskustella, mutta se ei miellytä jotain käyttäjää ja ilmiantaa aloituksen.
Ei täällä saa keskustella uskonnoista tai mistään koronaan liittyvästä. Periaatteessa salaliittoteorioistakin olisi mielenkiintoista keskustella jos niistä saisi asiallisen keskustelun aikaseks. Mutta kun tämä foorumi menee aina kiusaamiseksi, niin ketjut lähtee.
Siis täällähän saa minkä tahansa ketjun poistettua ihan vain ilmoittamalla se asiattomaksi. Oletko tuohtunut siitä, että ketjussa valitetaan vaikka kampaamokokemuksista tai haukutaan grillimakkaroita? Poistoon!
Ei saa poistettua noin helposti. Olen usein ilmoittanut ketjuja asiattomiksi, eikä niitä ole poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Haha, tämä on ihan shaissea. Kirjoitin pitkän viestin ja Johan joutui esitarkastettavaksi. Todennäköisesti tämä ketju katoaa ennen kuin se tuluu näkyviin. Mahtava alusta.
Käytit vain jotain kiellettyä sanaa. Vaikea vain sanoa, mitkä kaikki sanat ovat kiellettyjä. Yritin yhden keskusteluun laittaa lainauksen, joka sisälsi luettelon joidenkin maiden nimiä (aihe ei liittynyt mitenkään ma ahanmu uttoon tms. kiellettyyn, mutta luettelossa oli myös muutama Afr i kan maa), mutta en saanut sitä millään läpi. En jaksanut alkaa sensuroida kaikkia niitä nimiä, joten luovutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa poistettua noin helposti. Olen usein ilmoittanut ketjuja asiattomiksi, eikä niitä ole poistettu.
Ehkä niitä ilmoituksia täytyy olla tietty määrä, tai ehkä jossain ketjuissa on herkempi algoritmi tai jotain, en tiedä. Meghania ja Harryähän koskevassa ketjussa on ongelma, kun sinne on pesiytynyt joku poistelija, joka jostain syystä on ottanut asiakseen poistattaa kaikki asialliset monarkiaa koskevat keskustelut, ja jättää hölmöimmät viestit. Joku kokeili sitten kirjoittaa, että voisitteko kokeilla ilmiantaa tämän viestin, katsotaan miten siinä käy. No, viesti poistui nopeasti. Siinä ei siis ollut mitään asiatonta sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä ainakin persujen suosiossa tuntuu olevan, sellaista tahtia tulee loanheittoa ja salaliittohorinaa.
Se voi tuntua siltä, kun valtaosa suomalaisista ajattelee monista asioista persumaisesti.
Olet väärässä. Valtaosa suomalaisista EI ajattele persumaisesti. Tällä palstalla persut ovat moninkertaisesti yliedustettuina. Persut ovat pilanneet tämän palstan.
Sööttiä kun modèt yläpeukuttaa persuvastaista kommenttia. Kaikissa äänestyksissä palstalla persut vie joka kerta muita kuin litran mittaa, joten huvittavaa tämä peukutustouhu. :D
Repesi kun näin sanoman "vaientamattomat" kampanjan mainoksen.
He kokevat sananvapauden olevan uhattuna, vaikka itse sitä Suomessa rajoittavat. (AV:lla poistetaan kaikki hyvin kirjoitetut perustellut jutut.
Alustan tarkoitus on vain tuottaa yksinkertaisia juttuvinkkejä).
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.sanoma…
Foorumi nykyään antaa juttuvinkkejä viihdetoimittajille, jotka haastattelee jotain dosenttia ja kyselee faktaa kylkeen, niin kuin keskiluokkaketjussa.
Ei ihme että ihmiset valuvat pois. On sénsuurïa, ilkeyttä, ja puuttuvia ominaisuuksia. Käykää vaikka kurkkaamassa millaista BB:n seuraaminen on ylílàïüdalla. On kuvia, videoita, yhteenvetoja tapahtumista, sananvapaus, läpänheittoa. Kukapa ei siellä viihtyisi.
Ihan hyvinhän tämä pelaa. Missä vika?
Olen itse todistanut useasti, että täysin asiallista hallituksen kritiikkiä poistuvat ketju poistuu hyvin nopeasti. Toki valtioneuvoston kansliassa on nykyisin sitä viestintäväkeä niin tolkuttomasti, että sitä riittää tännekin ohjaamaan kansan mielipiteitä "oikeaan" suuntaan
Antaa juttuvinkkejä toimittajille!!
Totta. Palsta hiljentynyt todella paljon. Eilen huomasi niin selvästi.
Varmaan nykyisellä moderointilinjalla aika paljon tekemistä asian kanssa? Spämmääjiä ei saada kuriin, mm video spämmääjä ja se yksi ihan järkyttävä sekopää joka kirjoittaa lapsista.
MUTTA kuitenkin ihan asialliset avaukset, viestit ja hyväntuuliset huumoriketjut saadaan kyllä siivottua pois. Taidan itsekin lopettaa palstailun. Mitä järkeä kirjoittaa tänne, kun joutuu sensuurin hampaisiin ja sitten toisaalta täällä joutuu katselemaan ihan järkyttäviä asiattomuuksia, joille moderointi ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ei suosituin, mutta ainakin eniten sensuroiduin! Kiitos silakat! There can be only one (opinion)!
Joo, miksi ihmeessä poistetaan ketjuja joissa huudetaan aloituksessa viherhu*oraa ja kommenteissa silakoita. Ihan asiallista kritiikkiä, ilkeä sanomayhtiö sensuroi 😭😭😭
apmode kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein että sun saasta-aloitukset poistetaan! Et osaa tehdä muutakuin vihaketjuja!
Onko käynyt mielessä, että tämä on anonyymi palsta, jossa minäkin kirjoittelen anonyymisti?
Ja sinä kuvittelet tietäväsi minkälaisia avauksia anonyymit tekevät?
#lääkkeet
Juotettakoon poikalapsille ehtoollisviiniä.