Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyypillistä, soitin kriisissä kaverille, tämä alkoi puhumaan

Vierailija
12.05.2021 |

Alkoi puhumaan omista asioista vaikka olin kriisissä.
Ei viitsinyt kuunnella.
No, eihän se mua auttanut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samoin rasittaville ongelmiensa jauhajille. Kun joka kerta siirtää aiheen omiin ongelmiin niin turha sössöttäminen aikaa myöten loppuu.

Vierailija
2/8 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se oot sinä täälllä.

No me kaikki ollaan vähä kyllästytty kuunteleen sun jokapäiväisiä kriisejä milloin mistäkin keksitystä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tällainen "kaveri". Tai kutsuin häntä oikeastaan ystäväkseni. Hänelle oli liikaa se, että 10 % meidän keskusteluajasta meni mun asioiden käsittelyyn, tai siis siihen että minä puhun ja hän ei kuuntele. Ja normaalisti tää osuus on 5 %. Se oli poikkeuksellisesti 10, koska olin juuri eroamassa väkivaltaisesta kumppanistani joka mm. raiskasi minut. Kaipasin ystävän tukea, koska olin ihan sekaisin ja pelkäsin henkeni puolesta. Ystävä olisi halunnut käyttää kaiken ajan omista tinderpanoista ja sisustusostoksista paasaamiseen. En ymmärrä, miksi kestin tätä ihmistä niinkin pitkään.

Vierailija
4/8 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa se oot sinä täälllä.

No me kaikki ollaan vähä kyllästytty kuunteleen sun jokapäiväisiä kriisejä milloin mistäkin keksitystä asiasta.

Kun ei ole joka päivä, yleensä kriisi on lyhytaikaista.

Jos kuolema on lähellä, ei voi olla rento.

Vierailija
5/8 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kerran on jo tyypillistä, niin miksi edes soitat sille kriisissä.

Vierailija
6/8 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kerran on jo tyypillistä, niin miksi edes soitat sille kriisissä.

No en nyt arvannut että se tosiaan näin meni.

Vierailija
7/8 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikaation ongelmia monissa kaverisuhteissa.

Eräs kaverisuhde päättyi kertalaskista, kun kaveri soitti ollessani töisdä ja sanoin, että voidaanko palata illalla asiaan, jos koitan soittaa silloin. Asia unohtui. Luulin hänellä olevan juhlakiireet ja palasin vasta kuulauden päästä. Hän oli todella vihainen. Ei ollut itsekään soittanut ja aina ennen oli vedonnut tuohon aikaan noihin kiireisiin.

Hän itse oli kova oharien tekijä, eikä soittanut, kun lupasi.

Nyt oli kriisissä taas ja puhui toisesta kaveristaan yhtä dramaattisesti, kuin minusta silloin kun ystävyytemme päättyi. Pyysin antamaan armoa tälle toiselle kaverille. Eipä ole enää tyypistä kuulunut. Ehkä antoi armoa, eikä tarvinnut enää minua elämäänsä...

Osa ihmisistä on todella itsekkäitä. Antakaa armoa ellei teitä ole haukuttu ja tehty törkeyksiä. Puhukaa ja kertokaa, jos tarvitsette tietynlaista tukea. Kukaan ei osaa lukea mitä kenenkään päässä liikkuu. Natsistista luulla niin.

Vierailija
8/8 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nää narskut ei kuule kuin oman elämänsä draamaa 24 7 ja ei riitä mullakaan aikaa enää näiden narskubanskujen jutuil. Koska takaisinpäin ei saa mitään koskaan.