Olen vieraantunut vaatekaupoista
Ostan vaatteet nettikaupoista ja nettikirppiksiltä. Muistan viimeksi kierrelleeni vaatekaupoissa lomareissulla, ja siitäkin on ymmärrettävästi aikaa. Silloinkaan kyse ei ole ollut todellisten hankintojen tekemisestä. Nykyisin vaatekauppaan meno tuntuu vaivaannuttavalta ja epämiellyttävältä. En motivoidu maksamaan kivijalkakauppojen korkeampia hintoja koska en halua palvelua, enkä arvosta näytteillepanoa, miksi siis maksaisin niistä? Tylyä mutta totta. Ovatko muut huomanneet itsessään samaa?
Meillä on kolme lasta, löydän myös lasten kaikki kaudenmukaiset kamppeet nettikaupoista. Kokonaisuutena kyse ei ole ihan pienestä asiakkuudesta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon myös, että joku kauppa vihdoin tekee sen, että myy netissä mutta tarjoaa myös pieniä kivijalkakauppoja, SOVITTELUkauppoja. Joihin voi mennä kokeilemaan malleja niin halutessaan ja tilata vaatteen myös sieltä sitten kotiinsa/postiin/kauppaan haettavaksi. Tätä ideaa saa hyödyntää, oi yrittäjät, tulen kauppaanne!
Tuskin menet kuitenkaan. Kauppa on liian kaukana tai et jaksa nousta sohvaltasi. Muutenkin edellytät, että kyseinen kauppa on auki 24/7, ja siellä on aina asiantunteva myyjä, mutta tietenkään kaupan tilavuokra ja myyjän palkka ei saa näkyä tuotteen hinnassa.
Miten sinne SOVITTELUKAUPPAAN mahtuu kaikkien maailman nettikauppojen valikoima?
Voisitko neuvoa minua kivijalkayrittäjää miten rajaan valikoimaani ?
Neliöitä on noin 50
Valikoimasi ei miellytä ..lopeta yrityksesi ..joko ymmärrät?
minä tykkään kierrellä ihanissa pikku putiikeissa esim lontoossa
sitten voin kertoa ystävilleni että ostin tuotteen Lontoosta
(todellisuudessa tilasin sen myöhemmin jostain halvemmalla)
Kuvasin myös koko butiikin, saivat samalla ilmaista mainosta:)
Mitään en tietenkään sieltä ostanut.
Minulla on niin hyvä maku että suomen kivijalka ei minua tyydytä
Ihmettelenkin että netissä seuraajia on vain lapset ja äiti?
Käytän tuntikausia ostoksiin ja käyn postissa viikottain
Palautan 99% koska tilatut eivät tee minusta kuvan mallin näköistä
Minä ostan kirpputorilta melkein kaikki vaatteeni. Senverran seuraan muotia että osaan yhdistelyn taidon ja olen aina muodikas -pikkurahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon myös, että joku kauppa vihdoin tekee sen, että myy netissä mutta tarjoaa myös pieniä kivijalkakauppoja, SOVITTELUkauppoja. Joihin voi mennä kokeilemaan malleja niin halutessaan ja tilata vaatteen myös sieltä sitten kotiinsa/postiin/kauppaan haettavaksi. Tätä ideaa saa hyödyntää, oi yrittäjät, tulen kauppaanne!
Tuskin menet kuitenkaan. Kauppa on liian kaukana tai et jaksa nousta sohvaltasi. Muutenkin edellytät, että kyseinen kauppa on auki 24/7, ja siellä on aina asiantunteva myyjä, mutta tietenkään kaupan tilavuokra ja myyjän palkka ei saa näkyä tuotteen hinnassa.
Miten sinne SOVITTELUKAUPPAAN mahtuu kaikkien maailman nettikauppojen valikoima?
Neliöitä on noin 50
Kyllä ammattilainen osaa ostaa sisään
Muista myös halvat hinnat, hyvä palvelu ja 4 viikon mielenmuuttamisoikeus.
Uusia tuotteita joka päivä ja hyvä sijainti:)
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan kirpputorilta melkein kaikki vaatteeni. Senverran seuraan muotia että osaan yhdistelyn taidon ja olen aina muodikas -pikkurahalla.
Oletko hoikka tai normipainoinen+
Missä ovat lihavien kirppikset?
Vierailija kirjoitti:
Kivijalka on aika kehno tyydytysväline, suosittelen ennemmin dildoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoikka tai normipainoinen+
Missä ovat lihavien kirppikset?
Ei niitä ole
Kun l.äskimooses löytää jotain kivaa
Se käyttää sen loppuun..
höhhöö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivijalka on aika kehno tyydytysväline, suosittelen ennemmin dildoa.
KAALIMATO.COM
klitoriskiihottimella saat 100% orkun
nyt geelit kaupanpäälle
Sopii myös lihavan klitorigselle
Vaatekaupoissa on aina kiusaantunut tunnelma, en tykkää kun myyjä vaanii koska hänen on pakko vaania, koska niin on käsketty. En halua kommentteja, suosituksia tai sovituskopin ulkopuolella miltäs näyttää huuteluja. Ei kiitos myös niille kaupan valoille ja kuumuudelle. Netti ja kirpparit best.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi netissä säästää aikaa, rahaa ja terveyttä.
Aikaa ei kulu kulkemiseen paikan päälle, ja sitten siihen loputtomaan kiertelyyn ja etsimiseen. Housuja siellä, paitoja täällä, kaikki sekaisin. Muistan yhä kuinka kerran Stockmannilla ahdistuin: miksi esim. paitapuseroita on ripoteltuina brändin mukaan ympäri tavarataloa? Miksi kaikki paitapuserot eivät voi olla yhdellä alueella? En minä jaksa vaeltaa ympäriinsä ja ehkä kävellä jonkin hyvän tuotteen ohi vahingossa.
Terveys: vaatekaupoissa on pölyistä ja haisee pahalle. Anteeksi kaikki, tiedän että kuulostaa pahalta. Mutta allergisena herkkähipiäisenä minua ahdistaa se kemikaalihaju, mikä varsinkin täyteen ahdetuissa halpisketjukaupoissa on. Vaatteet on usen runtattu niin vieri viereen, ettei esim. henkareita voi 'selata' vaan vaate pitää kiskoa tiukasta kasasta ulos! Sovituksessa iho alkaa kutista ja silmät ja nenä valua. Minua säälittävät myyjät, jotka joutuvat käsittelemään näitä tavaroita.
Rahaa säästyy kun ei väsyneenä hairahdu ostamaan jotain "melkein hyvää" kiirepaniikissa, eikä kulkemiseen mene rahaa.
Minusta tuo on ihan hyvä, että saman brandin tuotteet pidetään yhdessä. Jos tiedän, että pidän brändi A tuotteista osaan mennä suoraan brändi A:n osastolle etsimään sitä paitapuseroa ja samalla löydän helposti muita yhteensopivia vaatteita sen paitapuseron kanssa. B brändin tuotteet ei taas ole makuuni ollenkaan, joten olen menemättä tuon brändin osastolle.
Neliöitä on noin 50