Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla oli turhat vanhemmat

Vierailija
12.05.2021 |

En koe saaneeni heiltä yhtään mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saanut ruokaa?, et lämmintä asuinsijaa? et vaatteita päälle? jos näin on niin olet oikeassa.

Vierailija
2/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saanut ruokaa?, et lämmintä asuinsijaa? et vaatteita päälle? jos näin on niin olet oikeassa.

Sain. Tosin olin alipainoinen ja vaatteet kirppikseltä ja 16 vuotiaana heitettiin pois kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni olisivat voineet ainakin yhden lapsen jättää tekemättä. Vaikuttaa niin rasittavalta tyypiltä.

Vierailija
4/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoa omiin ongelmiin syytää vanhempia!Olla ottamatta vastutuuta omasta elämästä ja  tekemisistä.Odotellan vain valmista pöytää itselle! Kasva aikuiseksi.Lopeta syylistäminen,ota vastuu itse elämästäsi. Huonoa oloasi voit mennä purkaa terapiaan.

5/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tarpeeton, vanhempasi ovat olleet varoittavana esimerkkinä, samaan voit päästä itsekin.

Vierailija
6/6 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että varsin erilaiset eväät elämälle saadaan siitä millaisille vanhemmille on syntynyt. Itselläni oli ihan ok-keskivertovanhemmat,

mutta aina olen vähän kadehtinut niitä, joille vanhemmat ovat opettaneet joitakin käytännön taitoja. Itselleni ei mitään.