Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy vastasyntyneiden tehon eli keskolan hoitajalta!

Vierailija
12.05.2021 |

Aikani kuluksi vastailen kysymyksiin jos jollain niitä on ☺️

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasyntyneeni joutui teholle ja sai hyvää hoitoa. Olen ikikiitollinen hoitajille siitä että pelastivat vauvani. Tästä on jo muutama vuosi mutta yhä muistan pari hoitajaa etunimeltäkin. Kiitin heitä silloin mutta olen miettinyt että haluaisin vielä kiittää uudelleen. Osaisitko ap sanoa mikä olisi hyvä tapa?

Meidän osastolla on vanhoille potilaille oma fb ryhmä jossa potilaat kertoilee kuulumisia sun muuta ☺️ Katso onko teidän keskolalla kanssa. Jos ei, niin keskolaan soi lähettää vaikka kiitoskortin ja suklaata ☺️ Koronan päätyttyä pääse käymään lapsen kanssa jos häntä jo kiinnostaa

Kiitos kun kommentoit. Vauva oli täysiaikainen mutta tarvitsi hengitystukea adaptaatiohäiriön vuoksi. Mikä tapa ilahduttaisi hoitajia eniten? Se suklaa?

Vierailija
62/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasyntyneeni joutui teholle ja sai hyvää hoitoa. Olen ikikiitollinen hoitajille siitä että pelastivat vauvani. Tästä on jo muutama vuosi mutta yhä muistan pari hoitajaa etunimeltäkin. Kiitin heitä silloin mutta olen miettinyt että haluaisin vielä kiittää uudelleen. Osaisitko ap sanoa mikä olisi hyvä tapa?

Meidän osastolla on vanhoille potilaille oma fb ryhmä jossa potilaat kertoilee kuulumisia sun muuta ☺️ Katso onko teidän keskolalla kanssa. Jos ei, niin keskolaan soi lähettää vaikka kiitoskortin ja suklaata ☺️ Koronan päätyttyä pääse käymään lapsen kanssa jos häntä jo kiinnostaa

Kiitos kun kommentoit. Vauva oli täysiaikainen mutta tarvitsi hengitystukea adaptaatiohäiriön vuoksi. Mikä tapa ilahduttaisi hoitajia eniten? Se suklaa?

Meille ainakin kelpaa mikä tahansa herkku 😝 näinä aikoina ei ehkä itse leivottu. Jotku yksittäispakatut, suklaakonvehdit esim?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille ainakin kelpaa mikä tahansa herkku 😝 näinä aikoina ei ehkä itse leivottu. Jotku yksittäispakatut, suklaakonvehdit esim?

Ja tietty valokuva lapsesta ja jotain kuulumisia että miten on kehittynyt, mikä kiinnosta jne ☺️

Vierailija
64/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystän täällä vielä vähän aikaa!

Vierailija
65/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiä?

66/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aihe on ollut tapetilla, tuleeko miten usein vastaan hoitovirheistä johtuvia teholle joutuvia vauvoja?

Pco, km 10/19 ja 11/20, kaksosten la 11/21

Vierailija
67/70 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppaanitar kirjoitti:

Nyt kun aihe on ollut tapetilla, tuleeko miten usein vastaan hoitovirheistä johtuvia teholle joutuvia vauvoja?

En osaa vastata. Asiaa varmasti tutkittaisiin pitkään ennen kun varmistuu että kyseessä oli hoitovirhe joten siinä vaiheessa vauva olisi luultavasti jo kotona eikä asia kantaudu meidän korviin

Vierailija
68/70 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain kysyttävää? ☺️

Vierailija
69/70 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystän täällä taas :)

Vierailija
70/70 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sen verran olevan jo itsekunnioitusta ja ennen kaikkea asiakaslähtöisyys kohdillaan, ettet tule palstalle noin vakavalla asialla pätemään.