Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso katselee nuoria kauniita naisia

Vaimo 51 v
12.05.2021 |

Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?

Kommentit (778)

Vierailija
21/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia alfa miehillä on aina nuori kaunis nainen/ naisia ja beta-miehet ottavan sen mitä saavat ja tyytyvät kuolaamaan vaan.

Vierailija
22/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole katsonut niitä aina. Jotain vikaa olisi jos ei katsoisi jos siis on heteromies. Siitä kannattaisi huolestua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää ees toljottaa? Todella ahdistavaa. 

Vierailija
24/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa jos mies on toljottaja. Itse olen yrittänyt tapailla toljottelijaa, ja ero on kuin yölllä ja päivällä nykyisen aviomieheni kanssa. Tietäjät tietää millaista se on kun toinen haavi auki toljottelee menemään vaikkapa iltakävelyllä. Joku aivotapahtuma tuollaisella miehellä on ollut mistä tuo johtuu, ei normaalit ihmiset toimi noin. Tuosta toljottelusta kärsivät kaikki, se on kohteen mielestä epämiellyttävää, toljottajan seuralaisen mielestä epämiellyttävää, suuren yleisän mielestä pelkästään ällöttävää, eikä siitä hyvä itse toljottelijallekaan heilu.

Normaali mies ei myöskään "vähän vilkaise", vaan normaali mies kykenee noudattamaan hyviä käytöstapoja, eikä hänelle tule edes mieleen että pitäisi muuten kuin kohteliaasti hymyillä vastaantuleville ihmisille silmiin katsoen. 

Vierailija
25/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt naiset on kieltämässä miehiltään haaveilunkin.

Naiset on kyllä todella itsekeskeisiä narsisteja miesten hyväksikäyttäjiä.

Lueppas otsikko uudestaan

Vierailija
26/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? jos et tuota kestä niin ainut vaihtoehto olla ilman mitään miestä

Vierailija
27/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa jos mies on toljottaja. Itse olen yrittänyt tapailla toljottelijaa, ja ero on kuin yölllä ja päivällä nykyisen aviomieheni kanssa. Tietäjät tietää millaista se on kun toinen haavi auki toljottelee menemään vaikkapa iltakävelyllä. Joku aivotapahtuma tuollaisella miehellä on ollut mistä tuo johtuu, ei normaalit ihmiset toimi noin. Tuosta toljottelusta kärsivät kaikki, se on kohteen mielestä epämiellyttävää, toljottajan seuralaisen mielestä epämiellyttävää, suuren yleisän mielestä pelkästään ällöttävää, eikä siitä hyvä itse toljottelijallekaan heilu.

Normaali mies ei myöskään "vähän vilkaise", vaan normaali mies kykenee noudattamaan hyviä käytöstapoja, eikä hänelle tule edes mieleen että pitäisi muuten kuin kohteliaasti hymyillä vastaantuleville ihmisille silmiin katsoen. 

Juuri näin

Vierailija
28/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mies katsoo, minne nyt kukaan silmiään pistäisi!

Sitä paitsi miehet a I n a katsovat naisia. Kuka on kauniimpi? Haluttavampi? Pantavampi? Miehet ajattelevat jalkovälillään, ei voi mitään. Niin kauan kun kalussa on eloa, niin kauan miehet myös katsovat nuoria naisia, koska geeniperimä ja suvunjatkumisen evoluutiokaari.

Vierailija
29/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se katselee nuoria ja kauniita. Miksi ihmeessä toljottaa omaa rupsahtavaa kurppaa kun parempaakin on tarjolla? Miehet yleensä tuossa kohdassa vaihtavat vanhenevan vaimonsa nuoreen. Tai siis ne vaihtavat jotka pystyvät ja uskaltavat. Loput kituu katkerana kuihtuneessa liitossaan ja toivovat että vaimo hoitaa hautaan ja yleensähän se kyllä hoitaa.

Aivan harvinaisen surullinen käsitys parisuhteesta. En tuomitse, mutta hiljaiseksi vetää.

Vierailija
30/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? jos et tuota kestä niin ainut vaihtoehto olla ilman mitään miestä

On toinenkin vaihtoehto , AIKUINEN , FIKSU mies.

Vierailija
31/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se katselee nuoria ja kauniita. Miksi ihmeessä toljottaa omaa rupsahtavaa kurppaa kun parempaakin on tarjolla? Miehet yleensä tuossa kohdassa vaihtavat vanhenevan vaimonsa nuoreen. Tai siis ne vaihtavat jotka pystyvät ja uskaltavat. Loput kituu katkerana kuihtuneessa liitossaan ja toivovat että vaimo hoitaa hautaan ja yleensähän se kyllä hoitaa.

Kaikissa ikäryhmissä se on nainen joka kahdessa tapauksessa kolmesta kippaa ongelmajätteen ulos. Viisikymppiset eroaa nuoremmista siinä, että usein sitä eroa on hartaasti odotettu (lapset täysi-ikäiseksi).

Vierailija
32/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi mulle, että miehillä on myös vaihdevuodet, kun olin samassa tilanteessa kanssasi.

Vierailija
33/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä katso hyvännäköisiä nuoria miehiä? Kannattaisi katsoa. :)

Osa nuorista miehistä on upeita ja kauniita ihmisiä on mukavaa ihailla. 

Vierailija
34/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain harmitonta päivän piristettä, ihan turha vetää hernettä nenään tuosta

Vierailija
35/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso itse nuoria komeita miehiä

Vierailija
36/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile sinäkin katsella kauniita naisia ei siinä ole mitään kauheaa vain puhdasta silmäniloa

Vierailija
37/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla on 15v vanha Toyota, voin silti katsella uusia, kalliita urheiluautoja ilman että olisin sellaista hankkimassa. Se on vain haaveilua.535

No tottta kai se on vain haaveilua kun ei sinuule olisi kumpaankaan mahdollisuuksia, mutta kuka haluaisi olla paln b vain koska  ei voinut toteuttaa plan a:ta

Tällä menettelyllä erittäin harva olisi parisuhteessa.

Vierailija
38/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies, hän ei ole arvoisesi.

Vierailija
39/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 50% tuon ikäisistä naisista ristii kädet illalla ja rukoilee että joku niistä naisista veisi sen kaljamahaisen impotentin alun pois.

Eikö kannattaisi odottamisen sijaan itse toimia ja heittää ukko ulos? Minä olen lopettanut 2 suhdetta viimeisen 6v aikana 50v ukkojen kanssa. Käytös on ollut epäkunnioittavaa.

Vierailija
40/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet mieltä hänen kännykästä olevasta naiskuva-galleriasta? eikö se häiritse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi