Oikeasti toimiva allergialääke
Mikä se on? Aamuisin silmät ovat niin rähmässä etten saa niitä auki. Silmien kutinaan ei tunnu auttavan mikään.
Kommentit (7)
Kai sinulla on lisäksi silmätipat? Lomudal, Lecrolyn jne. Voimakkaimmat niistä saa lääkäriltä, mutta minulle miedommatkin käsikauppaversiot auttavat antihistamiinin (Cetiritzin) lisänä.
Setiritsiini ratiopharm on paras.
Zyrtec väsyttää, Telfast tekee etovan olon ja Kestine ei vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinulla on lisäksi silmätipat? Lomudal, Lecrolyn jne. Voimakkaimmat niistä saa lääkäriltä, mutta minulle miedommatkin käsikauppaversiot auttavat antihistamiinin (Cetiritzin) lisänä.
Antihistamiinitipat käytössä, ei vaikutusta. Joku Kestinen rinnakkaislääke 2 krt päivässä, ei auta. Ap
Tarvitset ehkä antibioottisilmätipat. Allergisessa silmätulehduksessa silmät kutisevat ja punoittavat, mutta eivät rähmi. Lääkäriin siis mars.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset ehkä antibioottisilmätipat. Allergisessa silmätulehduksessa silmät kutisevat ja punoittavat, mutta eivät rähmi. Lääkäriin siis mars.
Tuo on muuten hyvä huomio. Allergikolla ei tosiaan yleensä silmä rähmi.
Mulla auttaa parhaiten Revitelle-tabletit ja Zaditen-silmätipat. Molemmat ovat reseptilääkkeitä.
Jonain keväänä oli tosi pahat allergiaoireet nimenomaan silmissä, niin silloin sain kuurin Oftan Dexa-Chlora silmätippoja.
Ilmanpuhdistin makuuhuoneeseen, paras ratkaisu
tyynyt pitää pestä 3 kk välein, lakanat allergiselle sopivalla pesuaineella kerran viikossa
siivota, imuroida jne
nämä auttavat minua jo 70 % ja loput nenäsuihke ja Otrivin illalla ennen nukkumaanmenoa
Ja tietysti selvittää mille olet allerginen ja jos mahdollista välttää, minulla pahimmat ovat maito ja vehnä