Poltitko ihosi tänään auringossa?
Mä poltin otsan ja käsivarret.
UV-indeksi matala.
Kommentit (24)
Joo, en oo koskaan kärähtänyt tällä tavoin. Meikit oli naamassa, yleensä suojaavat hyvin. Nyt on nenä ihan kuin joulupukilla, samoin käsivarret. Maskin käyttö loppuu tähän päivään, ei vaan pysty se on varma. Onneks sentään 1 rokotus takana mutta töihin on päästävä, julkisilla kuljen.
En. Olin koko päivän sisällä pelaamassa. Ja sen piti olla niin haitallista ja epäterveellistä?
Millainen kalpeanaama onnistuu polttamaan itsensä yhdessä päivässä? Keskikesän helleviikkoina vielä ymmärrän, mutta yksi kesäinen päivä? Tosin itse en pala ollenkaan, että ehken vain ymmärrä
En vaikka tein monta tuntia puutarhahommia ja kävin kahdesti kävelyllä. Peittävä vaatetus. En halua aurinkoihottumaa.
Missä välissä kun hommia painettu kitupalkalla. No hyötyypä edes valtio.
Ei, liikuin varjoissa niinkuin aina.
En. Olin ulkona 10 min kun kävin kaupassa.
Tein puutarhahommia koko päivän, laitoin aurinkovoidetta +50 aamulla. Luomet punaiset ja huulet rohtuneet. En älynnyt lisätä voidetta. 🥵
Aurinkoa ei näkynyt koko päivänä. En polttanut.
Miten olisin ehtinyt olla ulkona niin kauan että ihoni olisi auringossa palanut.
Läksin kotoa duuniin klo 7. ja palasin kotiin kotiin klo 17.
Pitkä työmatka lohkaisee päivästä kaksi tuntia. Mutta vkonloppuna on aikaa olla ulkona, luvassa hyvä säätä.
Kaihtimet ja verhot alhaalla. 10 annosra alkoholia..olin nakuna sen verta lämmintä tuntui olevan. oliko siellä ulkona hellettä?
En. Olin ulkona yhteensä alle tunnin, vasta kello neljän jälkeen. Ja mulla oli pitkät hihat ja pitkät housut.
Vierailija kirjoitti:
En. Aurinko vanhentaa ihoa!
Tämäpä juuri
itse lähdin pihatöihin n klo 10 ja en eilisen räntäsataeen jälkeen osannut laittaa aurinkovoidetta.
No aurinkoihottumahan siitä tuli.
En, koska olen ollut sisällä. Masentaa niin ettei pysty lähtemään mihinkään.
En, mutta viime viikolla poltin. Tänään jouduin olemaan töissä, niin en ehtinyt palamaan.
En käy ulkona. Yksiössä, ilman parveketta, verhot ikkunoiden edessä aina. Tilaan pizzaa oven taakse. Ihan sama, onko kesä tai talvi.
Vierailija kirjoitti:
Tein puutarhahommia koko päivän, laitoin aurinkovoidetta +50 aamulla. Luomet punaiset ja huulet rohtuneet. En älynnyt lisätä voidetta. 🥵
Ainakin parin tunnin välein pitäisi lisätä. Olitko edes laittanut voidetta silmäluomille ja huulille? Kannattaa ostaa suojakertoimella varustettu huulirasva ja käyttää lisäksi aurinkolaseja ja hattua.
punanen ku ferrari.