Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaistoaako ihminen jos et pidä siitä?

Vierailija
11.05.2021 |

Jos vaikka inhoan jotakin, mutta on vaan pakko olla väleissä syystä tai toisesta. En tietenkään voi kertoa että väheksyn tätä ihmistä. Huomaako se?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joss ihmisille syötetään metaamfetamiiinia niiin kaikki tykkää toisistaaan.

Vierailija
2/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa.

Vierailija
4/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei vaistoa. 

Vierailija
5/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä asialla on? En minä ainakaan sinun tykkäämisistä tai tykkäämättömyydestä välitä ollenkaan. En ajattele sinua ollenkaan, et ole minulle ihminen, jota ehtisin ja viitsisin miettiä. *pyörittelee silmiään*

Vierailija
6/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus ap, otapa Lääkkeet ja yritä tehdä jotain fiksua. Käytät nyt liikaa aikaasi jonkun ihan turhanpäiväisen asian miettimiseen. Ei kukaan jaksa sinua miettiä, joten miksi sinä mietit iltakaudet muita?

Vierailija
7/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aistin todella herkästi kanssaihmisistäni asioita. Eli huomaan aika nopeasti jos joku ei pidä minusta. Jotkut taas ei aisti. Riippuu siis ihmisestä.

Vierailija
8/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin sen todella herkästi. Huomaan heti ihmisistä, että he suhtautuvat minuun hyvin ennakkoluuloisesti. Siksi olen lähtökohtasesti kaikille ilkeä.

N21

Vierailija
9/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko hyväksynnälläsi tai väheksynnälläsi olevan tälle ihmiselle jotain väliä? Itseäsi vain myrkytät.

Vierailija
10/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aistin todella herkästi kanssaihmisistäni asioita. Eli huomaan aika nopeasti jos joku ei pidä minusta. Jotkut taas ei aisti. Riippuu siis ihmisestä.

Voit myös lukea ihmisiä väärin. Ihmiset voivat käyttäytyä erilaisella tavalla monenlaisista syistä. Uskon että joskus voi aistia, mutta et voi koskaan tietää varmasti oletko oikeassa.

Vierailija
11/12 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit myös lukea ihmisiä väärin. Ihmiset voivat käyttäytyä erilaisella tavalla monenlaisista syistä. Uskon että joskus voi aistia, mutta et voi koskaan tietää varmasti oletko oikeassa.

En osaa selittää paremmin, mutta kyllä, näissä tilanteissa olen aivan varma asiasta ja tiedän olevani oikeassa.

Vierailija
12/12 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaistoaa.