Vaistoaako ihminen jos et pidä siitä?
Jos vaikka inhoan jotakin, mutta on vaan pakko olla väleissä syystä tai toisesta. En tietenkään voi kertoa että väheksyn tätä ihmistä. Huomaako se?
Kommentit (12)
Mitä väliä asialla on? En minä ainakaan sinun tykkäämisistä tai tykkäämättömyydestä välitä ollenkaan. En ajattele sinua ollenkaan, et ole minulle ihminen, jota ehtisin ja viitsisin miettiä. *pyörittelee silmiään*
Huokaus ap, otapa Lääkkeet ja yritä tehdä jotain fiksua. Käytät nyt liikaa aikaasi jonkun ihan turhanpäiväisen asian miettimiseen. Ei kukaan jaksa sinua miettiä, joten miksi sinä mietit iltakaudet muita?
Minä aistin todella herkästi kanssaihmisistäni asioita. Eli huomaan aika nopeasti jos joku ei pidä minusta. Jotkut taas ei aisti. Riippuu siis ihmisestä.
Aistin sen todella herkästi. Huomaan heti ihmisistä, että he suhtautuvat minuun hyvin ennakkoluuloisesti. Siksi olen lähtökohtasesti kaikille ilkeä.
N21
Luuletko hyväksynnälläsi tai väheksynnälläsi olevan tälle ihmiselle jotain väliä? Itseäsi vain myrkytät.
Vierailija kirjoitti:
Minä aistin todella herkästi kanssaihmisistäni asioita. Eli huomaan aika nopeasti jos joku ei pidä minusta. Jotkut taas ei aisti. Riippuu siis ihmisestä.
Voit myös lukea ihmisiä väärin. Ihmiset voivat käyttäytyä erilaisella tavalla monenlaisista syistä. Uskon että joskus voi aistia, mutta et voi koskaan tietää varmasti oletko oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit myös lukea ihmisiä väärin. Ihmiset voivat käyttäytyä erilaisella tavalla monenlaisista syistä. Uskon että joskus voi aistia, mutta et voi koskaan tietää varmasti oletko oikeassa.
En osaa selittää paremmin, mutta kyllä, näissä tilanteissa olen aivan varma asiasta ja tiedän olevani oikeassa.
Joss ihmisille syötetään metaamfetamiiinia niiin kaikki tykkää toisistaaan.