Kylpylä Päiväkumpu onko kiva paikka?
Kiitos jos kerrot kokemuksistasi! Meillä on 2 ja 10vee lapset.
Kommentit (6)
Olimme keväällä 2,5 vuotiaan kanssa ja altaat olivat hänelle liian syvät. Lastenallas oli tasasyvyinen, muistaakseni 90 cm kauttaaltaan. Ei siis loiveneva kuten lastenaltaat yleensä. Onneksi 2v. osasi uida uimarenkaalla / kellukkeilla vaikka jalat eivät ylttäneet pohjaan. Oli vain pieni ja kapea luiska jonka jälkeen heti syvää. Muuten kiva paikka, leikkihuone yms., liukumäkiä tms altaissa ei olllut, joitain leluja kyllä.
Itse olen siellä jollain työreissulla käynyt, mutta en veisi lapsia sinne. Parempiakin vaihtoehtoja löytyy.
mutta ihan ok. Allasosasto ei ansaitse nimi " kylpylä" , on pieni aikuistenallas, pieni lastenallas ja poreallas. Vesi on kylmä (olisiko joku 26 astetta). Mutta on siellä kiva sisäleikkipaikka ja tosi kiva ulkoilualue. Olemme käyneet muutama kerta, koska on lähellä Helsinkia ja edullinen. Kivat ja isot perhehuoneet ja paljon ohjelma. Ei mitenkään luksusta, mutta suositelen
Teimme vertailuja, että siellä saa 2 yötä samaan hintaan kuin monessa yhden. Ja tosiaan on lähellä..
Odotamme jo kovasti lomaa!
Hyvää vikkonloppua kaikille!
-ap
lapsille tämä on kivempi kun risteily, ja sama hinta. Meillä 5 lasta ja olemme tähän asti mahtuneet " isoon perhe-huoneeseen" . Niin, ja ruokakin on tosiaan hyvä.
t. 6
En ole koskaan ollut yötä vaikka lapset sitä kovasti toivovatkin.
Pieni paikka mutta siisti.
Monia vuosia sitten olin siellä koulutuksessa ja ainakin silloin ruoka hyvää.