Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ajattelen helluntailaisista?
Kommentit (6)
Jotkut helluntailaiset ovat tosi ahdasmielisiä ja ärsyttäviä. Omat helarikaverit ovat ihan normaaleja ihmisiä eivätkä vauhkoa yhtään. Minusta uskovainen on ärsyttävä, jos sitä ei tavoita sieltä uskovaisuuden takaa. Helluntaiseurakuntaan en IKINÄ enää menisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kaappihomon, jolle tekis hyvää myöntää oma identiteettinsä. Vaikka vaimo ja uskonveljet ei ymmärtäisi.
että hän on helluntalainen. Eli eipä ollut sen kummempi tyyppi kuin muutkaan. Helluntalaisuus ei mitenkään tullut esiin. Toinen kaverini oli lukioaikoina taas sellainen tuputtajatyyppi, alkoi mennä hermot, mutta nyttemmin on rauhoittunut eli luovuttanut.
eikai kyseisen henkilön nimikirjaimet ole P.T.
Alue: Aihe vapaa
uskoaan, eivät usko sanaa " ei" . Tämä perustuu teini-iän kokemuksiin.