Pitihän se taas arvata,
Että kun eilen tein vähän osakeostoksia niin tänään iski joku rytinä. Miten se aina meneekin näin.
Kommentit (15)
Säikähdin nyt niin kovin, että kevennän kyllä salkkua jos tästä vielä noustaan edeltävälle tasolle.
Koska kuvittelet kaiken päässäsi. Oikeasti mitään tuollaista ei ole tapahtunut.
Joo, kuinkahan kauan tätä kuraa nyt kestää. Perkele kun ei tajunnut vetäytyä ajoissa, nyt pidellään sitten säkkiä ties kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Koska kuvittelet kaiken päässäsi. Oikeasti mitään tuollaista ei ole tapahtunut.
Yleisindeksi laskenut sellaset about 4 prossaa päivän aikana ja lasku senkun jatkuu, kuvittelua?
Lasketellaanko huomenna lisää vai pomppaako takaisin?
Kyllä se vähän siltä vaikuttaisi, että alasmeno jatkuu vaan. Olisi kannattanut myydä se rommaa nyt kun joukkopaniikki leviää!
En uskalla toimia. Olen varma, että jos menisin nyt myymään niin heti seuraavana päivänä kääntyykin taas pitkään nousuun. ap
Huomenna jo noustaan koska jenkkien pörssit näyttää vihreää, jee!
No ei vielä noussutkaan mutta mehän ollaankin vähän jälkeenjääneitä pörssissä! Maanantaina samanverran plussalla kuin nyt muutamana päivänä tuli miinusta! Sanokaa mun sanoneen!
Kyllähän eilisessä sääennusteessa sanottiin, että tänään jytisee!
Aika vaisua nousua omassa salkussa, mutta jospa se siitä!
Ihmeellistä inflaatiopanikointia, ei kai ne nyt yhdessä yössä nouse korotkaan ja moni firma maalailee tälle vuodelle parantuvia tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla toimia. Olen varma, että jos menisin nyt myymään niin heti seuraavana päivänä kääntyykin taas pitkään nousuun. ap
Ei ole tullut mieleen ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut mieleen ostaa?
No sitten tietenkin rysähtelee lisää kun ostamaan menen. Ihan miten vaan tekee niin pieleen menee. ap
Kuplat puhkeaa ja markkinat haukkaa välillä happea. Inflaatio ja korkojen nostopuheet on myrkkyä osakemarkkinoille. Kohtaa saa laatuosakkeita halvalla, toivataan toista koronadippiä.