Voinko ehdottaa taloyhtiömme yhtiökokouksessa, että
Liputtaisimme pride päivänä? Minä olen neulonut lipun jo valmiiksi niin kustannuksia ei tulisi.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea voi ehdottaa, mutta älä pahoita mieltäsi, jos ehdotus ei mene läpi.
Miten muka joku voisi olla asiaa vastaan, kun kustannuksia ei tule? Minä nostaisin lipun.
Lipun saa nytkin nostaa salkoon vaikka kissan nimipäivän kunniaksi.
Minäkin virkkasin lipun suihinottopäivän kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka joku voisi olla asiaa vastaan, kun kustannuksia ei tule? Minä nostaisin lipun.
Liputusta säätelee erittäin tiukka etiketti, jonka vastaiseksi tuollaiset omatekemät liput saatetaan nähdä. Mutta ehdottamisesta ei tosiaan ole mitään harmia.
Keskiverto taloyhtiö. Mummut ja papat vetää herneen nenään ja alkaa taloyhtiön sisäinen kiusanteko ap kohtaan.
On tärkeää, että otat ja uskallat ottaa kantaa - mutta onko tämä se oikea tapa, kotirauhan menettämisen uhalla.
Niinkuin yksi kuntavaaliehdokas sanoi vastaavaan kysymykseen: pitäisi silloin asettaa yleinen linja, joka määrittää muitakin liputuksia. Seuraavaksi joku voi ehdottaa soldierssien liputusta, antifaa, eri puolueita, greenpeacea jne. Eli kyse suuremmasta asiasta kuin vain sateenkaaresta jonka a-kämpän hipsteri on virkannut.
8.8 hakaristi salkoon HH päivän kunniaksi
Meidän taloyhtiössä lipputankoon vedetään vain Suomen lippu. Jokainen voi halutessaan omalla parvekkeellaan liehuttaa Pride-lippujaan.