Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hei, kuinka monta sormea teillä mahtuu sisään?

Huolestunut nuori
11.05.2021 |

Itellä menee vaan 1 ja epäilen voinko koskaan edes harrastaa seksiä

Naiset hei, kuinka monta sormea teillä mahtuu sisään?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on riittävä, kaksi tekee jo niin tiukkaa, että en halua miehen pistävän kahta. Sen sijaan hänen peniksensä ympärys on 15 cm ja se tekee hyvää, eihän siinä ole luita ja toki lämmittelemnme vartin ensin. Tuskin sinulla on mitään hätää kunhan muistat lämmittelyvaiheen.

Vierailija
2/32 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 normaalisti.

Kun olen ollut oikein kiihottunut, niin mieheni on saanut 4 sormea, vaikka sormettamisen aluksi yksikin tuntuu tiukalta. Hänellä on todella isot kädet.

Höpö mieheni osti ranteeni paksuisen dildon minulle, kun kuvitteli minun pitävän isosta. Sanoin ettei se tule mahtumaan koskaan sisälläni.

Hän sai sen laitettua sisään, kun olin oikein hyvin kiihotettu kielellä ensin ja käytimme liukkaria. Kokeilu jäi yhteen kertaan. Sanoin, että haluan kokeilla sitä myös hänen peppuun, jos hän haluaa käyttää sitä minun pimppiin. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-3 normaalisti.

Kun olen ollut oikein kiihottunut, niin mieheni on saanut 4 sormea, vaikka sormettamisen aluksi yksikin tuntuu tiukalta. Hänellä on todella isot kädet.

Höpö mieheni osti ranteeni paksuisen dildon minulle, kun kuvitteli minun pitävän isosta. Sanoin ettei se tule mahtumaan koskaan sisälläni.

Hän sai sen laitettua sisään, kun olin oikein hyvin kiihotettu kielellä ensin ja käytimme liukkaria. Kokeilu jäi yhteen kertaan. Sanoin, että haluan kokeilla sitä myös hänen peppuun, jos hän haluaa käyttää sitä minun pimppiin. 😂

💪😀

Vierailija
4/32 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sormetan yhdellä tai kahdella, jos siis haluan ne sisään. Mieheni tekee sen 2-3 sormella =)... neljäs, joskus varmaan kokeiltu sitäkin, mutta ei ollut mun juttu. Joku poikaystävistä halusi testata pystyykö mua fistaa, yritys hyvä, mutta ei mahtunut

Vierailija
5/32 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi menee, enkä ole synnyttänyt

N28

Vierailija
6/32 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei peppuun yleensä yhtä enempää saa mahtumaan. Paitsi ehkä poikakaverillas.

Vierailija
7/32 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 on paras.

Vierailija
8/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee koko nyrkki jos tarpeeks lämmittelee.

Vierailija
9/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-3 normaalisti.

Naiset on amatöörejä.

Olen näin 35v homomiehenä onnistunut samaan isomman sisääni ilman mitään ongelmia.

Vierailija
10/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 menee, kolmas enää ei. 2 sormea on paksuimmillaan/leveimmillään 4cm. Sitä paksumpaa dildoakaan en kaipaa.

Koukistetut sormet osuvat juuri oikeaan kohtaan ;)

Vierailija
11/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaimollani on  oikeastikin pieni pillu, koska ei mene sattumatta enempää kuin 2 sormea, synnytyksistä huolimatta.  Ainakin jos tuosta katsoo, että n. 70% mahtuu 3 tai enemmän sormia.  Ilmankos ollut aina isolle ja paksulle kalulleni tiukka ja ahdas. No näillä menty.

Vierailija
12/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, "vanha" akka jo olen eikä synnytyksiä takana.

Vierailija
13/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille menee nyrkki kun tarpeeksi lämmittää. Turha muuta väittää.

Vierailija
14/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha akka ;)

Vierailija
15/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eräs tytteli joka oli17v ja jonka siis ajoin ekana sisään eli miten saisi  immenkalvon poksautettua oli akuuttina ongelmana tyttelillä ja  minä pitkin hampain suostuin töihin ja voidaan todeta näin pitkän ajankin päästä että sillä oli aika iso eli large luokan tavara 3 sormea meni ihan heittämällä ja kun aloin tunkemaan kaljupäistä kostajaa ineen, ei ikäluokan nomri tiukkuus tullut vastaan

Pieni pippelisen miehen tekstiä.

Vierailija
16/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha akka ;)

-50 v.

Vierailija
17/32 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha akka ;)

-50 v.

Nainen parhaassa iässä! Ei mikään vanha akka!

Vierailija
18/32 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei peppuun yleensä yhtä enempää saa mahtumaan. Paitsi ehkä poikakaverillas.

Älä viitsi

AP

Vierailija
19/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan 1? Oletko varma, että olet ollut riittävän kiihottunut? Jos olet, eikä silti mene enempää, yhdyntä tulee olemaan kivulias

Vierailija
20/32 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eileniltana kokeilin, ensin pidin penistä pillussa ja hyväilin rouvaan, seuraavaksi penis pois ja häpyhuulet olivat turvonneet sopivasti ja aloitin nuolemisen, nainen alkoi pienen kiermurtelun ja eka sormi sisään, hieron vaginan etuseinää ja jatkan nuolemista. Rouva nostaa lannetta ja haluaa vaginan reunan nuolemista, toka sormi sisään ja hieron edelleen etureunaa, kolmella sormella panen vaginaa ja nuolen, rouvan lanne liikkuu levottomasti, neljäs menee sisään ja jatkan sormilla panemista ja nuolen. Peukalo ei ehdi sisään, tulee orgasmi ja rouva ei kestä, vaan haluaa lopettaa, puristaa jalkoja yhteen, otan häpyhuulet suuhun imen viimeiset imut. Lopuksi pannaan takaapäin, yleensä hän haluaa näin. Peukalokin menee, alkaa olemaan tiukoilla, vaimon pillu ei ole erityisen iso, tosin se oli tavattaessa tiukempi 30vuotta sitten, kokemus on tullut tiukan tilalke :) M50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän