Minkälaisen kommentin vielä jotenkuten hyväksyt kun mies IG:ssä kehuu vieraita naisia?
Kommentit (16)
Mistä tiedät, että kehuu vieraita naisia?
Mistä minä tietäisin, mitä mieheni tekee instassa?
Jos mies kehuu vieraita naisia instassa, menisi kyllä mielenkiinto. Jos kehut liittyy siis ulkonäköön yms ominaisuuksiin, jos kehuilla tavoitellaan huomiota naiselta niin evvk koko ukko.
En minkäänlaista.
Olisi tosi noloa ja loukkaavaa.
"Onpa hieno kuva. Mistä päin Torronsuota tämä on? Itselläkin on kesän retkikohdelistalla."
Hyväksyn kaverin kuvien kehumisen: onpa upee maisema, kiva koira, hyvän näköinen ruoka-annos. Mitään pimuja ja niiden typeryyksiä ei mies seuraa, ja jos seuraisi, ei olisi mun mies.
Mieheni julkkisihastus on Erika Wikman. Ärsyttää, en pidä itse koko naisesta enkä hänen musiikistaan. Joka kuvaa ukko kommentoi ihaillen, kun seuraa Erikaa. Yritän olla kuin en välittäisi koko asiasta, eihän ole mitään järkeä olla mustasukkainen julkkikselle.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni julkkisihastus on Erika Wikman. Ärsyttää, en pidä itse koko naisesta enkä hänen musiikistaan. Joka kuvaa ukko kommentoi ihaillen, kun seuraa Erikaa. Yritän olla kuin en välittäisi koko asiasta, eihän ole mitään järkeä olla mustasukkainen julkkikselle.
Eli miehesi seuraa Erikaa ja sinä seuraat miehesi seuraamista? Miksi ihmeessä kiusaat itseäsi tuolla tavalla?
Uuuh, varmaan ihana pimpsa ja olis kiva vetää sua takaapäin. Nyt alko ottaa eteen, pakko mennä imettää akalle.
Loppuis suhde siihen. Vain tosi juntit tai sinkut kehuvat vieraita naisia instassa.
En hyväksyisi edes kenenkään toisen naisen IG sivuilla käymistä. En itsekään seuraa ketään saati sitten toisia miehiä. Mikä se sellainen rakkaussuhde on, että toisia naisia ihaillaan ja kytätään??? Sehän on selvä viesti uskottomuudesta ja rakkauden puutteesta puolisoaan kohtaan.
Kuka idiootti nainen hyväksyy sellaista, että mies seuraa jotain naisia Igssä ja kehuu päälle vielä?
Vähän itsekunnioitusta. Ei tarvitse seurailla mitään pimuja, kavereita vaan.
Siis missä roolissa? Niin että oma mieheni kehuisi naisia instassa?
En hyväksyisi, piste. Jos siis kyse tuntemattomista naisista ja jos kehut liittyisivät ulkonäköön.