Nainen, mikä on mielestäsi paras pituus penikselle (erektiossa)?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma g-piste on melko syvällä, joten 17-20cm olisi ideaali. Paksuutta ei tarvitse olla niin paljon, pituutta mieluusti saisi riittää.
Mutta jos mies olisi muuten liki täydellinen, ei mitalla olisi väliä :) Pituutta voi korvata kestävyydellä.
Naisen emätin on 6-12 cm syvä, joten...??
Normaalissa tilassa varmaan onkin mutta naisen kiihottuessa emätin laajenee
16-18 cm miehellä on mulle (naisena) sopivin mitta. Ja paksuutta riittävästi. Mut kaikkein tärkeintä on se, että mies osaa käyttää AIVOJAAN rakastelun aikana. Dih.
Voiko nää tulokset pitää paikkaansa?
Mulle paras mies seksiin on sellainen vähän tyhmähkö kiimainen pukki, joka tekee mitä käsketään mukisematta. Näillä äijillä se mitä puuttuu penaalin kärjestä on yleensä kompensoitu varustuksen koolla. N43
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä sillä pituudella on jos on vielä niin ohut ettei tunnu missään? Kysympä vaan. Kyllä se on se kokonaisuus, minulle ainakin, ja se kuka sitä käyttää.
Kyllä pituudellakin on väliä, minulla ainakin nautinnollisimmat pisteet ovat emättimen pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Pituudella ei tee yhtään mitään. Vain paksuudella on merkitystä. Naisen g-piste sijaitsee muutaman sentin päässä emättimen aukosta etuseinämässä.
Väärin. A-piste on emättimen pohjassa. Itse nautin nimenomaan eniten, kun penis osuu ihan pohjaan asti. Itselleni siis pituus on hyvin olennainen tekijä. Naisetkin ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpö höpö juttuja. Yksikään omista ystävistäni tai itse en haikaile pitkää penistä. Ei sillä pituudella tee mitään. Mies on taitava, kun osuu juuri tuohon etuseinämään peniksellään. Ei siellä syvemmällä ole mitään erogeenisia alueita. Tuntuu kamalalta, jos sinne kohdunsuulle rynkyttää pitkällä penikselle.
Terv. Nainen 40v.
Se, että sinulla ei ole siellä erogeenisiä alueita, ei tarkoita, etteikö muilla olisi. Esim a-piste sijaitsee siellä emättimen pohjassa. Klitoris on kuitenkin iso elin, ei se ole vain se emättimen alkuosa jossa tuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma g-piste on melko syvällä, joten 17-20cm olisi ideaali. Paksuutta ei tarvitse olla niin paljon, pituutta mieluusti saisi riittää.
Mutta jos mies olisi muuten liki täydellinen, ei mitalla olisi väliä :) Pituutta voi korvata kestävyydellä.
Naisen emätin on 6-12 cm syvä, joten...??
Minulla on kyllä pidempi ja sitten kyllähän se kiihottuessa muuttuu. Esim 12 cm pitkä penis ei tyydytä, ei osu pohjaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee että vehkeen pitää olla mahdollisimman pitkä! Eikö ne tajua että se SATTUU kun tökkii liian pitkällä kalulla kohdunkaulaan asti??? Herätkää jo miehet, paksuus on tärkeämpää, eikä sekään niinkään jos älyäisitte hyväillä sitä klitorista! Siitä ne naiset parhaat orkut saa..
No ei minulla ainakaan satu. Parhaat nautintopisteet emättimen pohjassa. Ja tottakai klitorista tulee hieroa, itse vain tykkään, että sitä hierotaan emättimen kautta. Klitoriksen ulkoisen osan hyväily ei tunnu hyvältä ja orgasmi sitä kautta on laimea.
Tärkeintä vehkeet on suht samankokoiset.
voi ei, noin puolet on äänestänyt lyhyempiä kuin omani.
Itselläni kyllä kaikki herkimmät alueet on ihan siinä kohdunsuun vieressä. Eihän ne erogeeniset alueet ole samoja jokaisella naisella.
Tämän takia ite tykkään pitkistä ja isoista peniksistä.