Nainen, mikä on mielestäsi paras pituus penikselle (erektiossa)?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isolla voi tehdä sellaisia juttuja mitä en itse ollut edes tullut ajatelleeksi.
Niinku esim. mitä?
Jos on raskaana oleva nainen niin kai sillä pitkällä voi tökkiä vielä syntymätöntä takaraivoon. Vähän outo mieltymys, mutta kukin tyylillään.. Saisi olla enintään 16-17 cm pituus.
Pituudella ei tee yhtään mitään. Vain paksuudella on merkitystä. Naisen g-piste sijaitsee muutaman sentin päässä emättimen aukosta etuseinämässä.
Ihan höpö höpö juttuja. Yksikään omista ystävistäni tai itse en haikaile pitkää penistä. Ei sillä pituudella tee mitään. Mies on taitava, kun osuu juuri tuohon etuseinämään peniksellään. Ei siellä syvemmällä ole mitään erogeenisia alueita. Tuntuu kamalalta, jos sinne kohdunsuulle rynkyttää pitkällä penikselle.
Terv. Nainen 40v.
Sopivan lyhyt ja paksu. Ihkuu :) n 59 V
Vierailija kirjoitti:
Oma g-piste on melko syvällä, joten 17-20cm olisi ideaali. Paksuutta ei tarvitse olla niin paljon, pituutta mieluusti saisi riittää.
Mutta jos mies olisi muuten liki täydellinen, ei mitalla olisi väliä :) Pituutta voi korvata kestävyydellä.
Naisen emätin on 6-12 cm syvä, joten...??
En minä tiedä edes mieheni elimen pituutta sentteinä ja ollaan oltu naimisissa 15 vuotta. Luuletteko oikeasti että naiset näitä mittaa?
Alle 20 senttiset hittoon mun seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin olisin varmaankin vastannut 14-16 cm, koska ex-miehelläni oli sellainen. Sitten kuitenkin lomamatkalla Jamaikalle tutustuin siellä muutamiin paikallisiin miehiin, ja silmäni (ja vähän muukin) kyllä avautuivat. Isolla voi tehdä sellaisia juttuja mitä en itse ollut edes tullut ajatelleeksi.
Naiset hakee isoa Gambiasta ja Jamaicalta, miehet tiukkaa Thaimaasta. Ihme että meitä on edes näin monta asuttamassa maata kun vehkeet on niin eriparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma g-piste on melko syvällä, joten 17-20cm olisi ideaali. Paksuutta ei tarvitse olla niin paljon, pituutta mieluusti saisi riittää.
Mutta jos mies olisi muuten liki täydellinen, ei mitalla olisi väliä :) Pituutta voi korvata kestävyydellä.
Naisen emätin on 6-12 cm syvä, joten...??
Tää legenda kyllä elää sinnikkäästi. Oma 16-17-senttinen on mennyt juurta myöten ihan jokaisen kumppanin kanssa ja kaikissa asennoissa. Takaapäin saa vähän varoa nykyisen kanssa, kun kuulemma just ja just joskus osuu niin että vihlaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin olisin varmaankin vastannut 14-16 cm, koska ex-miehelläni oli sellainen. Sitten kuitenkin lomamatkalla Jamaikalle tutustuin siellä muutamiin paikallisiin miehiin, ja silmäni (ja vähän muukin) kyllä avautuivat. Isolla voi tehdä sellaisia juttuja mitä en itse ollut edes tullut ajatelleeksi.
Naiset hakee isoa Gambiasta ja Jamaicalta, miehet tiukkaa Thaimaasta. Ihme että meitä on edes näin monta asuttamassa maata kun vehkeet on niin eriparia.
Hyvä havainto viikon alkuun..
18 cm riittää. Mutta isompikin saa olla.
Vierailija kirjoitti:
18 cm riittää. Mutta isompikin saa olla.
Ei haittaisi vaikka kestoa olisi muutama minuutti enemmän
Paksu ympärileikattu n. 15-18cm on paras mahdollinen minulle.
En halua kehua penistäni jakoon mutta minulla on vaihteleva peniksen koko ja se vaihtelee 16-18cm väliltä ja nyt aion olla monta päivää runkkaamatta koska maku on mennyt siitä joten penikseni on varmaan sen jälkeen 18cm. Olen mitannut vain pituuden joskus kuin viivoitin on ollut silmieni edessä sattumalta kuin masturboin mutta kerran yksi tajuttoman hyvän näköinen ja seksikäs nainen piti penistäni kädessä ja sanoi sen olevan sopivan paksu mutta tämä nainen ei antanut käyttää penistäni mutta luotan hänen arvioon ja hänellä on varmasti kokemusta peniksistä.
Miehet luulee että vehkeen pitää olla mahdollisimman pitkä! Eikö ne tajua että se SATTUU kun tökkii liian pitkällä kalulla kohdunkaulaan asti??? Herätkää jo miehet, paksuus on tärkeämpää, eikä sekään niinkään jos älyäisitte hyväillä sitä klitorista! Siitä ne naiset parhaat orkut saa..
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee että vehkeen pitää olla mahdollisimman pitkä! Eikö ne tajua että se SATTUU kun tökkii liian pitkällä kalulla kohdunkaulaan asti??? Herätkää jo miehet, paksuus on tärkeämpää, eikä sekään niinkään jos älyäisitte hyväillä sitä klitorista! Siitä ne naiset parhaat orkut saa..
Niinpä
Irma V. Löysänen kirjoitti:
30 cm, sen alta on kaikki pikku pilejä.
Sulla jatkuu emätin kylkiluihin asti?
23 senttinen on juuri ihanteellinen minun vaginalleni. Alle 19 senttisellä en pääse nautintoon..ikävä kyllä.