Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni tekee popparit itse?

Vierailija
10.05.2021 |

Okei,myönnän että ollaan aina ostettu mikropoppareita mutta nyt tehtiin itse(ekaa kertaa ikinä🙈😁) ja ihan randomisti heitettiin öljyä ja maissinjyviä ja niitä tuli pienestä määrästä iso kattilallinen😆
Ja on hyviä! Enää ei kyllä osteta mikropoppareita vaan tehdään itse.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön popcornia vain elokuvateatterissa. Siellä saa hyviä

Vierailija
22/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jäin kerrasta koukkuun, kun kokeilin kattilapoppareiden tekemistä, enkä ole sen jälkeen enää koskenut mikropoppareihin, ainakaan omassa keittiössä. Mikropoppareista jää aina todella paljon hävikkijyviä, kattilassa vain pieni osa jää poksahtamatta. Palavat tosin herkemmin, joten tarkkana pitää olla. Makukin on moninkertaisesti parempi kun eivät ole rasvan peitossa. Nam, alkoipas tehdä mieli poppareita, voisinkin poksautella itselleni kattilallisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin tässä viimeisen vuoden aikana tekemään kaasuhellalla valurautapannussa lasikannen alla popparit. Onnistuvat senverran hyvin aina, että nyt on jopa hifistelty tekemällä karamellipoppareita.

Valurautapannussa liekin kokoa joutuu säätämään kun alkavat poksumaan kunnolla, öljyä ei saa olla liikaa, joskus laitan voita makua antamaan. Tulee sellaisia oikein pehmeitä isoja, kun nostat kannen heti pois, etteivät pääse höyrystymään.

Kannattaisko normi hellalla kokkaavien kokeilla sellasta laakeaa kasaria? Lasikannessa mulla on sellanen höyryventtiili-reikä.

24/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään itse. Laitan oliiviöljyä ja voita rasvaksi. Saa myös pienen määrän kerrallaan, niin ei mene hukkaan.

Mikropoppareita en ole ostanut koskaan, koska niiden rasva on niin epäterveellistä.

Niinpä.

Pirkka micropopcorn: Maissinjyvät, kasviöljy (palmu), suola

Ei se öljy mitään haittaa mikropoppareissa vaan se kun ne on siellä pussin sisällä muovitetussa pussissa. Siitä on jotain tutkimuksiakin että poppareihin jää ei toivottuja aineita siitä pakkauksesta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
25/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä tekee. Ihan älyttömän hyviä.