Mietittekö koskaan, että joku tunnistaa teidät kirjoituksistanne ja kirjoitustyylistä?
Kommentit (48)
Sisarukset ainakin tietää, millä nimellä palstailen. Ja eiköhän työkaveritkin tunnista, jos tänne eksyvät 😅
Olen nähnyt kun äitini ja siskoni palstailee. En sitten tiedä ovatko tunnistaneet tekstejäni, mutta tosin en ole heitäkään tunnistanut.
No mun kaikki läheiset ihmiset tietää, että kirjoitan täällä. Kuitenkaan en usko olevani milläänlailla niin uniikki , että joku muu ei olisi voinut kokea samaa ( vaikka lapseni joskus onkin sanonut että välillä meidän elämän käänteet voisi olla salkkareista :D )
Vierailija kirjoitti:
Olen orpo erakko, revi siitä.
Ei se mitään. Meitä on paljon.
Itsealoitukseen - ei vaivaa pätkääkään.
Varmaan joku joskus tunnistaa. Ei se mitään. Itse olen aika varma siskoni kirjoittaneen muutaman tyylilleen sopivan vastenmielisen aloituksen tänne. Ei sillä väliä. Hyvä, että on purkautumiskanavia kaikille.
En tosissani mieti. En minä tänne mitään yksilöivää kirjoita enkä erityisen persoonallisella tyylillä.
Toivon sitä koska muuta keinoa ei ole viestittää eräälle tietylle.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku joskus tunnistaa. Ei se mitään. Itse olen aika varma siskoni kirjoittaneen muutaman tyylilleen sopivan vastenmielisen aloituksen tänne. Ei sillä väliä. Hyvä, että on purkautumiskanavia kaikille.
Oletko siskoni? Mikä on minun tyylilleni sopivaa?
Täällähän on joitain sanoisinko hiukan vainoharhaisen oloisia, jotka valittavat joka ketjussa, että kaikki "väärät" mielipiteet ovat aina yhden ja saman henkilön kirjoittamia, ja että tämä sama "vääriä kirjoitteleva" henkilö on kaikilla muillakin palstoilla kirjoittelemassa tahallaan niitä vääriä mielipiteitä päivät pitkät. Siihen nähden, että tämäkin on yksi Suomen suosituimpia palstoja, tuo on aika hassua, ihan kuin täällä olisi vain joitain kymmeniä kirjoittajia ja he aina tunnistaisivat jokaisen.
En usko, että kukaan tunnistaa.
En pelkää. Olen aina silloin tällöin törmännyt kirjoituksiin, jotka ovat kuin omasta kynästäni. Aivan samanlainen tyyli ilmaista asioita. Joku tuttu voisi kuvitella niiden olevan minun kirjoittamia, mutta eivät ole. Näkee myös muilla palstoilla.
Jos pelimies tunnistaa kirjoitustyylistä, niin antaa palaa. :O
Muutama miljoona osaa kirjoittaa suomen kielellä. Miten joku sieltä joukosta tunnistaisi ketään nimimerkin takaa? Joskus aina väitetään, että kirjoitusvirheistä tunnistaa, mutta ihan kuin niitä samoja kirjoitusvirheitä ei kirjoittaisi myös tuhannet muut? Ainoa mistä voi tunnistaa on jos kirjoittaa tunnistettavista asioista ja yksityiskohdista. Se on sitten oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Saat ihan itse miettiä, mikä on tyylisi. Tunnistan kyllä, vaikka muutteletkin faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Saat ihan itse miettiä, mikä on tyylisi. Tunnistan kyllä, vaikka muutteletkin faktoja.
En muuttele.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. Olen aina silloin tällöin törmännyt kirjoituksiin, jotka ovat kuin omasta kynästäni. Aivan samanlainen tyyli ilmaista asioita. Joku tuttu voisi kuvitella niiden olevan minun kirjoittamia, mutta eivät ole. Näkee myös muilla palstoilla.
Minullekin käy aina joskus tuota, että voisin vannoa jonkun tekstin olevan omani, mutta ei vain todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on joitain sanoisinko hiukan vainoharhaisen oloisia, jotka valittavat joka ketjussa, että kaikki "väärät" mielipiteet ovat aina yhden ja saman henkilön kirjoittamia, ja että tämä sama "vääriä kirjoitteleva" henkilö on kaikilla muillakin palstoilla kirjoittelemassa tahallaan niitä vääriä mielipiteitä päivät pitkät. Siihen nähden, että tämäkin on yksi Suomen suosituimpia palstoja, tuo on aika hassua, ihan kuin täällä olisi vain joitain kymmeniä kirjoittajia ja he aina tunnistaisivat jokaisen.
En usko, että kukaan tunnistaa.
Huoris kyllä spämmää täällä parilla eri persoonalla samasta näppiksestä. On ne hulluimmat palstahullut aika vähissä.
Mutta muuten samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas sisko! Luulin että olet joku ärsyttävä, kasvoton muukalainen, mutta se oletkin sinä😘
Mietin. Siksi en kerrokaan mitään, mistä minut voisi tunnistaa.