Jalkasienestä eroon kotikonstein?
Mulla on jalkapohjaan levinnyt sieni-infektio, johon olen jo syönyt kaksi kuukauden mittaista lääkekuuria. Ei vain lähde. Seuraavaksi tarjolla olisi useiden kuukausien mittainen lääkitys, mikä ei hulluna kiehdo. Onko olemassa jotain keholle lempeämpää tapaa hankkiutua tästä ikävästä vaivasta eroon? Auttakaa!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Voisin laittaa nettiin kuvan omasta jalkasilsastani. Jos arvon raati osaisi ehdottaa hoitotoimenpiteitä. :)
Lue näitä, pärjäät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähtee.. itse upotin jalat pariksi tunniksi rikkihappoon ja ei ollu ku luut enää jalkateristä jäljellä ja ei näkynyt kynsiä saatikka sientäkään
Ketjun tehoavin ehdotus!
No laitan paremmaksi jalat polven alapuolelta poikki ja sen jälkeen tervataan kyllä saa sieni kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Omenaviinietikka. Varmaan lähtee sienet yms.
Etikkaa voi käyttää ennaltaehkäisyyn, mutta jalkapohjaan levinnyt sieni vaatii aina suun kautta otettavan sienilääkekuurin.
Onko ap sulla muita lääkityksiä, mitkä voi vaikuttaa tuon sienilääkkeen tehoon, ettei siksi ole tehonnut? Itselläni esim. oli pitkittyneeseen hiivatulehdukseen sienilääke, minkä imeytytvyyttä heikensi Somac-niminen vatsalääke. Farmaseutti kehotti ottamaan sienilääkkeen cola-juoman kanssa, koska se parantaa sen imeytyvyyttä Somac-lääkkeen käytön yhteydessä.
Ja olethan desinfioinut kengät, sukat ym. ettei tartu aina uudelleen jalkoihin?
Sun pitää pestä ne lattiatkin joka päivä, jos paljain jaloin kuljet kotona(esim: yö wc)