Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkasienestä eroon kotikonstein?

Vierailija
10.05.2021 |

Mulla on jalkapohjaan levinnyt sieni-infektio, johon olen jo syönyt kaksi kuukauden mittaista lääkekuuria. Ei vain lähde. Seuraavaksi tarjolla olisi useiden kuukausien mittainen lääkitys, mikä ei hulluna kiehdo. Onko olemassa jotain keholle lempeämpää tapaa hankkiutua tästä ikävästä vaivasta eroon? Auttakaa!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokrile jotain pihkasalvaa. Olen itse saanut kynsisienen kuriin pihlalakalla (aikaa se kyllä vei) ja sillä lakalla on hoidettu jotain miehen ihovaivojakin kun ei ollut salvaa .

Vierailija
2/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku kiltimpimiäs nuoleen se sieni pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että etikka tepsisi. Sekä ulkoisesti että sisäisesti käytettynä. Omakohtaista kokemusta ei tosin ole.

Vierailija
4/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaviinietikka. Varmaan lähtee sienet yms.

Vierailija
5/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokrile jotain pihkasalvaa. Olen itse saanut kynsisienen kuriin pihlalakalla (aikaa se kyllä vei) ja sillä lakalla on hoidettu jotain miehen ihovaivojakin kun ei ollut salvaa .

Mistäs tätä saa? Onko jokin tietty puu (kuusi, mänty, kataja) joka pihkaa pitäisi olla?

Vierailija
6/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuuöljy. SÄÄNNÖLLISESTI käytettynä siihen saakka että sieni häviää. Luontaistuotekaupasta.

Vierailija
7/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna uv-säteilyä jalkapohjille nyt kun tulee kesäpäiviä. Ei se yksinään riitä mutta sienet inhoaa aurinkoa.

Vierailija
8/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tätä käytetään? Pyyhitäänkö infektoitunutta kohtaa vai sisäisestikö?

Vierailija
9/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunaviipaleet sukkiin

Vierailija
10/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka takataskuun.

Vierailija
11/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä oli muistaakseni suositeltu jalkakylpyä,mutta en muista missä suhteessa vettä. Kannattaa tutkia Googlesta. Löytyy kyllä. Tehosta en tiedä...

Vierailija
12/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kynsisieni ja omenaviinietikan luvattiin parantavan kyseisen vaivan. Olen suihkutellut kaikki kynteni märiksi 2 kertaa päivässä ilman mitään tulosta.

Vierailija
13/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teepuuöljy. SÄÄNNÖLLISESTI käytettynä siihen saakka että sieni häviää. Luontaistuotekaupasta.

Samaa olin tulossa myös sanomaan. Saa myös apteekeista!

Vierailija
14/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betadine-paikallisantiseptiliuosta oon ite käyttäny kun (oletettavasti) jalkasieni iski varpaan väliin enkä viitsinyt hakea daktarinia tms. apteekista. Sieni hiipui pois muutaman päivän käytön jälkeen.

Vierailija
15/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muistathan pestä sukat 60 ast ja yksitellen, ei muun pyykin mukana. Jalkasilsa jos itiöitä jää kenkiin niin tarttuu niistä. Kokeile ruokasoodaa. Sitä saa tavallisesta ruokakaupasta, alle 1 e purkki. Osta useampi. Ripottele kenkiin reilusti ruokasoodaa yöksi, ravistelet soodan pois. Ruokasoodaa voi kokeilla jalkoihin. Googlaa ruokasooda jalkasilsa.

Vierailija
16/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viheliäisiä vaivoja. Yleisesti ottaen näissä tahtoo olla niin, että kotikonstit tai pehmeämmät keinot lupaavat enemmän kuin antavat. Lääkäriin luottaisin. Sitten, kun häviää, voi ylläpitohoitona käyttää pihkasalvaa tms. konstia.

Vierailija
17/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna uv-säteilyä jalkapohjille nyt kun tulee kesäpäiviä. Ei se yksinään riitä mutta sienet inhoaa aurinkoa.

Joo se sieni suuttuu, mut ei kyl lähe. Mua naurattaa ajatus aurinkoa inhoavista sienistä, näen niiden ilmeen mielessäni!

Vierailija
18/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se millään etikalla lähde, jos ei ole tujuilla tropeillakaan lähtenyt. Pihkavoiteesta (esim. apteekista Abilar) on tutkimusnäyttöäkin, sitä varmaan voi käyttää iholle lääkekuurin tukena. Kysy kuitenkin lääkäriltä.

Vierailija
19/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamat, pH alle 7, pesunesteet ja Molkosan tms. maitohappobakteerivalmisteet ulkoisesti.

Korkea verensokeri ja sen syynä usein olevat huonot ruokatottumukset (sokeri, vehnä, pitsa, karkki, sidukka etc.) ruokkivat sieni-infektioita.

Liian pienet ja huonosti tuulettuvat jalkineet myös ylläpitävät infektiota.

Vierailija
20/64 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerit ja höttöhiilarit pois ruokavaliosta.