Nainen, minkä kokoiset rinnat sinulla on?
Erotusluvun saa laskettua ottamalla mitat rintojen päältä ja alta ja vähentämällä sitten ensimmäinen luku toisesta
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
"Erotusluvun saa laskettua ottamalla mitat rintojen päältä ja alta ja vähentämällä sitten ensimmäinen luku toisesta"
Tuloksesta tuli negatiivinen näillä ohjeilla.
Ohoh, meni näemmä "päältä ja alta" väärin päin :D
Luonnollisesti B, mutta implanteilla C
Tämä on tarkkaa puuhaa. Olen teettänyt sellaiset sovitinkappaleet, niillä on aika helppo mitata rinnat ja arvoida miellyttävyys. Jos ei miellytä, se on hylkyyn saman tien.
Mittaan toki myös muuten naiseni tarkasti. Enkä muuten sitten nuole tai muutenkaan naiseni orgasmeista välitä - ei ole minun asiani, jokainen huolehtikoon omistaan.
Minulla on tähän varaa, koska olen laatikkoleukainen kirurgilentäjäpankkiiri ja naiset jonottavan minun metrimunaani oven takana. Kyllä tämä työstä käy.
Vierailija kirjoitti:
9 cm (lieneekö edes normaalia?)
N20
On se, jos äidilläsikin on pienet rinnat
en tajuu tätä joten vastaan rintsikat 70F
Vierailija kirjoitti:
Pienet
❤️😋🤩
E-kuppi, ympärys 75cm. Kauhean isot tähän kroppaan, mut minkäs teet kun geenit on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet
❤️😋🤩
😘
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päätynyt tähän rintaliivikokoon? Mittasiko myyjä liikkeessä vai oletko todennut noiden olevan riittävän hyvät ja tyytynyt niihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päätynyt tähän rintaliivikokoon? Mittasiko myyjä liikkeessä vai oletko todennut noiden olevan riittävän hyvät ja tyytynyt niihin?[/quot
Ja asia kuuluu sinulle?????
Mulla ei ole pehmeää ompelijan mittanauhaa, niin mittasin aamutakin nauhan ja mitan avulla. Voi olla siis aika epätarkka. Tulokseksi tuli 11 cm eli AA. Olen raskaana, ja rinnat ovat turvonneet paljon normaalista.
En nyt ihan luota noihin mittoihin. En toki ole käyttänyt rintaliivejä vuosiin, koska ne ovat mielestäni keskiaikainen kidutusväline. Mutta joskus 12-vuotiaana kun rinnat alkoivat kasvaa, käytin AA-liivejä. Yläasteikäisenä koko oli A. Ja joskus lukioiässä käytin vielä satunnaisesti liivejä, jolloin kuppikoko oli B. Nyt rinnat ovat selkeästi sitä lukioaikaa suuremmat.
Mielestäni pelkkä erotus ei kuvaa rintojen kokoa tarpeeksi. Vankkarakenteisella naisella esimerkiksi 15 cm erotus ei ole juuri mitään. Sen sijaan sirorakenteisella se on muuhun yläkroppaan suhteutettuna jo merkittävä erotus. Mullakin mun AA-tissit näkyvät ihan selvänä kohoumana sekä edestä että sivusta, koska olen muuten hyvin laiha. Mikään isorintainen en tietenkään väitä olevani. Se on aina ollut selvää :D
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikea tota on tajuta? Kyse on peruskoulun ekan luokan matikasta. x-y=?
Kiinteät isot luomut. Ehkä F-G. En häpeä, vaikka minua ei aina katsota silmiin.
N45
Paras on A tai AA pitkillä nänneillä. nam.
Toinen b ja toinen a kuppi. Kovin eripariset.
Vierailija kirjoitti:
Toinen b ja toinen a kuppi. Kovin eripariset.
Se on sitä luonnollisuutta parhaimmillaan! Niitä ei korvaisi mitkään täydellisen malliset kumipallot.
23cm, eli tämän taulukon mukaan F, mutta ne liivit mitä minulla on ovat 75E.
Ja minäkin nyt aikuisena ihan jopa tykkään jos katsotaan muuallekin kuin silmiin, teininä saatoin huomauttaa vähän turhan ilkeään sävyyn pojille jos tuijottelivat tissejä, että ”mun silmät on täällä” ja osoitin silmiäni.
Poikaparkoja punastutti, olin aika nokkava tyttö.
No, elämä tekee nöyremmäksi!
Nykyään saatan jopa kiihottua, kun rintojani tuijotellaan.
Kerran ruokakaupassa lenkin päätteeksi joku suunnilleen ikäiseni mies katsoi oikein röyhkeästi vakoa (minulla oli urheiluliivit päällä, niistä tulee oikein tosi tiukka tissivako joka näkyy juoksutopista täysin) ja se oli todella kiihottavaa.
Katseli sellaisella hornylla ilmeellä vuorotellen silmiäni ja rintojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päätynyt tähän rintaliivikokoon? Mittasiko myyjä liikkeessä vai oletko todennut noiden olevan riittävän hyvät ja tyytynyt niihin?[/quot
Ja asia kuuluu sinulle?????
Yritin vain avata ajattelutapaasi. Nuo ympärysmittojen laskennalliset erot ovat perusta rintaliivien kokomerkinnöille. Jollain konstilla olet siis päätynyt käyttämään 70F -kokoa. Onko joku asiantuntija todennut sen olevan sinulle oikea vai oletko päätynyt kokeelliseen tulokseen? Jälkimmäisessä tapauksessa on suuri vaara että koko on väärä.
Merkillistä että tätä ei saa kysyä edes tällaisen suoran "gallupin" yhteydessä...
4.5dl.n implantit oikein sopivat