Oletko aikuinen ja neitsyt?
Vastaa HS:n kyselyyn:
Kommentit (63)
En oo aikuinen, ja riippuu miten sitä kattoo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nuo yrittää tuolla hakea.
Toivottavasti oikeutta ja ymmärrystä meille neitsyille luuseripaskamiehille. Todennäköisesti siellä joku toimittaja-akka vaan nauraa räkäisesti lukiessaan tarinoitamme.
Mitähän se hyödyttää jauhaa jossain lehdessä? Itse ainakaan vastaa, jokaisen oma asia.
Se antaa näkyvyyttä meille. Ehkä joskus tulevaisuudessa meille neitsytluusereille tarjotaan kelan maksamia seksipalveluita. Saahan näitä avustuksia fyysisesti vammaisetkin.
Miksi haluat määritellä itsesi luuseriksi joka tarvitsee jotain avustuksia?
Koska tiedostan faktat. Olen sosiaalisesti vammainen neitsytpaska.
Ei ole pakko olla jos päätät olla erilainen.
Ei ole itsestäni kiinni. Minut on asetettu tähän tilanteeseen muiden ihmisten toimesta mm. syrjimällä ja romuttamalla itsetuntoni.
Älä salli sitä. Niinhän sitä muut tekisivät toisille vaikka mitä mutta itsestä kiinni mitä hyväksyy. Tänään päätät että olet riittävä ja hyvä ja sanot niin itsellesi.
Ironista että annan jollekin toiselle neuvoja mitä tarvitsisin myös itse....
Olen sallinut sen koko ikäni lapsesta asti. Omat mielipiteeni itsestäni eivät vaikuta siihen miten muut minut näkevät, eli luuserina neitsytpaskana.
Kyllä se vaikuttaa, koska se miten näet itsesi vaikuttaa käytökseesi ja kaikkeen kanssakäymiseen ja muut ihmiset tulkitsevat tätä ja hyeenamaiset psykot valitsee silmätikukseen.
Se menee niin että minä perustan mielipiteet itsestäni muiden mielipiteisiin, ei päinvastoin.
Miksi antaisit muille sellaisen vallan päättää mitä olet? Tiedän että se tuntuu loogiselta, mutta se mitä olet lähtee aina itsestä.
Kuitenkin, en jaksa väitellä. Teet mitä teet, mutta halusin vain avartaa katsomustasi.
Minä haluaisin avartaa jonkun neitsyen vaginaa. Kikkelillä.
Sori, oottelen papin aamenta.
Ehkä typerintä mitä voi tehdä. Mitä aiemmin aloittaa sitä pidempään ehtii nauttimaan. Tekee myös pillussa höpöä jos et sattunut tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oikeutta ja ymmärrystä meille neitsyille luuseripaskamiehille. Todennäköisesti siellä joku toimittaja-akka vaan nauraa räkäisesti lukiessaan tarinoitamme.
Mitähän se hyödyttää jauhaa jossain lehdessä? Itse ainakaan vastaa, jokaisen oma asia.
Se antaa näkyvyyttä meille. Ehkä joskus tulevaisuudessa meille neitsytluusereille tarjotaan kelan maksamia seksipalveluita. Saahan näitä avustuksia fyysisesti vammaisetkin.
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itsestäni kiinni. Minut on asetettu tähän tilanteeseen muiden ihmisten toimesta mm. syrjimällä ja romuttamalla itsetuntoni.
Älä salli sitä. Niinhän sitä muut tekisivät toisille vaikka mitä mutta itsestä kiinni mitä hyväksyy. Tänään päätät että olet riittävä ja hyvä ja sanot niin itsellesi.
Olen sallinut sen koko ikäni lapsesta asti. Omat mielipiteeni itsestäni eivät vaikuta siihen miten muut minut näkevät, eli luuserina neitsytpaskana.
Kyllä se vaikuttaa, koska se miten näet itsesi vaikuttaa käytökseesi ja kaikkeen kanssakäymiseen ja muut ihmiset tulkitsevat tätä ja hyeenamaiset psykot valitsee silmätikukseen.
Se menee niin että minä perustan mielipiteet itsestäni muiden mielipiteisiin, ei päinvastoin.
Miksi antaisit muille sellaisen vallan päättää mitä olet? Tiedän että se tuntuu loogiselta, mutta se mitä olet lähtee aina itsestä.
Kuitenkin, en jaksa väitellä. Teet mitä teet, mutta halusin vain avartaa katsomustasi.
Ehkä typerintä mitä voi tehdä. Mitä aiemmin aloittaa sitä pidempään ehtii nauttimaan. Tekee myös pillussa höpöä jos et sattunut tietämään.
Ei tee jos ei ole mitään tunnearvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitain ihmisiä ei kiinnosta seksi mekaanisena toimintana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
Olen varmastikin, siksi esimerkiksi valtion tuki tähän ongelmaan olisi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
Olen varmastikin, siksi esimerkiksi valtion tuki tähän ongelmaan olisi paikallaan.
Hoitomuoto ei ole maksullinen seksi, vaan aivoihin kohdistuva hoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen ja mies. Mieshän ei voi olla neitsyt.
Aivan samalla tavalla kuin aikuinen nainenkin voi. Immenkalvohan katoaa itsestään n. 25 ikävuoteen mennessä vaikka ei olisi nussinutkaan.
Ei minulla vaan kadonnut. Gyne kirjoitti tietoihin, että paikoillaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
Hoitomuoto ei ole maksullinen seksi, vaan aivoihin kohdistuva hoito.
Minkälaista hoitoa tarkoitat?
Inhoan sanaa "neitsyt", sen kun voi määritellä niin monin eri tavoin eikä sillä ole oikeastaan edes mitään merkitystä. Inhottavaa siitä tekee vielä se, että jopa ihan nuorilla teineillä, siis lapsilla tulee paineita että se on asia, josta pitää päästä eroon; tai joissakin kulttuureissa asia, joka pitäisi säilyttää... Siis asia, jota ei kukaan edes pysty tarkasti määrittelemään?!
"Seksuaalisesti ko(s)kematon" olisi parempi, riippuen tietysti, mistä nyt puhutaan ja näin edes päin. Se voi olla joko hyvä tai huono asia, yksilökohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan samalla tavalla kuin aikuinen nainenkin voi. Immenkalvohan katoaa itsestään n. 25 ikävuoteen mennessä vaikka ei olisi nussinutkaan.
Kaikilla ei alunperinkään ole varsinaista immenkalvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla vaan kadonnut. Gyne kirjoitti tietoihin, että paikoillaan on.
Miksi gyne tuollaista kirjoittaa? Jos oikeasti on joku kalvo, eikö se vaikeuta elämää?
?Kyllä olin neitsyt.Minut väkisn maatiin 16vuotiaana.vuosi oli 1969. Olimme kävelemässä sepänmäkeen Irenen luokse,tervethtii häntä, ystäväni M.M.Malmilta kansani! Hänen Veljen ystävät tarjosivat kydin.Minä en olisi mennyt autoon! M.M,sanoi tunnen noi on prodin ystävät.Oli kuulemma järjestetty juttu?Tuo vuosi luku ei tehty ilmotus syystä.Nuoria ei kuultu.Oletkos tyhmän otsikon tekiä nyt tyytväinen ja ihan orkun paikossa ?
Kävin vastaamassa, saa nähdä tuleeko toimittajalta yhteydenottoa.
N24
”Jätä nimesi ja yhteystietosi, jos kommenttejasi voidaan käyttää jutussa. Nimeäsi ei julkaista, mutta HS:n lähtökohta on, että kommentoijien henkilöllisyyden pitää olla toimituksen tiedossa. Toimitus ei jaa henkilötietoja eteenpäin.”
Jaaha, siinä meni sekin. En todellakaan anna nimeäni millekään hesarin toimittajalle.
N28
Vierailija kirjoitti:
”Jätä nimesi ja yhteystietosi, jos kommenttejasi voidaan käyttää jutussa. Nimeäsi ei julkaista, mutta HS:n lähtökohta on, että kommentoijien henkilöllisyyden pitää olla toimituksen tiedossa. Toimitus ei jaa henkilötietoja eteenpäin.”
Jaaha, siinä meni sekin. En todellakaan anna nimeäni millekään hesarin toimittajalle.
N28
Voi kai siihen vastata ihan taustalukemistoksi toimittajalle jutuntekoa varten, vaikkei antaisikaan yhteystietoja. Toimittaja tekee työtään luottamuksellisesti, joten nimen voi hyvin antaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei neitsyys tee kenestäkään luuseria.
Sen ei pitäisi tehdä, mutta kyllähän sillä luuserin leiman välittömästi saa.
Minä en ole saanut ja olen noin 40 vuotias ja neitsyys korjaan minun asemassani poikuus on yhä tallella. Väitän, että valtaosa ei erota tai näe minusta päältä päin "kokemattomuuttani"
Joskus olen tällä palstalla kysynyt, että msitä tämän asian voisi erottaa, niin olen saanut vastaukseksi parhaimmillaankin vain enemmän ja vähemmän turhauttavia ennakkoluuloja.
Lieneekö niihin osa syynä se, että jos tai kun mediassa on juttu "iäkkäämmästä neitsyestä" e. sanotaanko nyt vaikka yli 35 vuotiaista, niin näissä jutuissa tapaa toistua turhauttavankin usein samat ennakkoluulot ja asenteet.
Joskus aattelehdin, että pitäsikö itsekin suostua tällaisen jutun kohteeksi. - Vaan miksi suostuisin? - En ymmärrä. "poikuuden säilyminen" on yksi osa minua,samalla tavoin kuin vaikka siniharmaat silmäni.
Ei sen säilymiseen ole olemassa mitään yhtä ja erityistä syytä, kuten uskonnollinen vakaamus tai vaikea vammaisuus. Tai, että olisin jotenkin erityisen sulkeutunut (introvertti) saati, että olsin esimerkiksi mieleltäni sairas. - En edes asu ja elä erityisen syrjässä, vaan suomenmittakaavaassa isommassa kaupungissa (Eikö muuten ole jännää, että tiettävästi kaupungeissa asuu ja elää eniten yksinäsiä vaikka ihmisiä on ympärillä on enemmän? - Itse en koe olevani yksinäien. Asun ja elän kyllä yksin)
En myöskään haaveksi ja unelmoi mielestäni mahdottomia siitä, millaisen kumppanin kanssa saattaisin poikuuteni menettää.
En myöskään ymmärrä heitä, jotka nyt huomauttavat, että minun pitäisi mennä ostamaan rahalla "alan ammattilaiselta" seksipalveluita esimerkiksi Thaimaaseen, jos tai kun ei Suomessa ole onnistunut.
Vaan mitä mitä, minä siitä hyötyisin? En tapaa "poikuuttani" mainostaa ja, jos nyt rientäisin "alan ammattilaiselta" hakemaan sitä, että "vapauttaisi" minut poikuudestani, niin mitä siitä seuraisi?
En tiedä, koska en usko, että tätä kokemustani sen paremmin huutelisin tai mainitsisin julkisesti; ketä se edes kiinnostaisi.
Ennen kuin joku kysyy, niin ei - en ole myöskään homo, enkä tunne (tai koe) itseäni aseksuaaliksi.
Mutta jos haluat kysyä jotain muuta, niin voin yrittää vastata.
Kävin vastaamassa, mutta en kertonut nimeäni.
Sen ei pitäisi tehdä, mutta kyllähän sillä luuserin leiman välittömästi saa.