Oletko joskus mennyt ekoille treffeille miehen kotiin?
Kommentit (36)
Olen mennyt ensi treffeillä miehen kotiin. Nähtiin ensin julkisella paikalla kadulla, kävimme yhdessä kävelyllä ja ruokkimassa oravia, tämän jälkeen mies kysyi haluanko tulla hänen luokseen kahville vai joko minulla on ”kotiinlähtöaika”, päätin ottaa riskin ja lähteä vielä kahville, mies asui sillä alueella missä olimme kävelleet. Se kannatti, sillä nyt asumme yhdessä ja olemme olleet yhdessä vajaa 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, että mitä on mielessä. Jos haluan seksiä, niin menen mieluusti kotitreffeille. Ja jos tavoittelen parisuhdetta, niin silloin tapaan jossain neutraalimmassa paikassa.
Kenen mielessä? Nainen tuli luokseni "vasta" kolmansien treffien yhteydessä tällöinkin istuimme iltaa ja söimme laittamaani ruokaa. - Myöhemmin sain häneltä viestin, jossa hän kiitti mukavasa illasta ja kuinka oli kumma, ettei sitten voitu harrastaa seksiäkin. - Ihan hyvä tähän asti mutta kun nainen jatkoi, viesinsä lopuksi ettei halua jatkaa kun epäilee minun kuitenkin olevan (kaappi)homo, niin tuntui aika pahalta...
Molempien mielessä.
Tämä olisi tietysti ideaali, ai oikeammin se, mihin tulisi pyrkiä. - Ja kyllä syytin itseäni aika tavoin kun en ise tajunnut, että nainen olisi oikeasti halunnut seksiäkin kanssani (Tai ainakin näin olin ymmärsin hänen viesisään). Olisin saattanut olla siihen valmis, mahd itsekin.
Viestin lukemisen jälkeen tuntui pahalta siksi, että sitä kelasi kaikki typerimmä ennakkoluulot mielessään homoseksuaalisuudesta ajatteli, enkä oikein unnistanu itseäni. - - Myöhemmin, paljon myöhemmin aattelin, että jos nainen oli näin ennakkoluuloinen -mitä ikinä sitten tarkoittikaan,, sillä, etei haluaisi jatkaa kun epäili minun olevan mahd. (kaappi)homo, niin ehkä on tai oli parempi, että mahd. kumppanini olisi "vähän" ennakkoluulottomampi ja avoimempi. - Tai sitten en vain ymmärtänyt viesin loppua oikein, joka on ihan mahdollista, enkä rohjennut asiaa kysymään häneltä. - Kiitin kyllä viestistä ja kerroin, että minustakin oli ollu mukavaa hänen kanssaan mutta ellei hän halua jatkaa tapailua,/ tututsumisa lisää, niin kaunista kesää ja hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, että mitä on mielessä. Jos haluan seksiä, niin menen mieluusti kotitreffeille. Ja jos tavoittelen parisuhdetta, niin silloin tapaan jossain neutraalimmassa paikassa.
Kenen mielessä? Nainen tuli luokseni "vasta" kolmansien treffien yhteydessä tällöinkin istuimme iltaa ja söimme laittamaani ruokaa. - Myöhemmin sain häneltä viestin, jossa hän kiitti mukavasa illasta ja kuinka oli kumma, ettei sitten voitu harrastaa seksiäkin. - Ihan hyvä tähän asti mutta kun nainen jatkoi, viesinsä lopuksi ettei halua jatkaa kun epäilee minun kuitenkin olevan (kaappi)homo, niin tuntui aika pahalta...
Molempien mielessä.
Tämä olisi tietysti ideaali, ai oikeammin se, mihin tulisi pyrkiä. - Ja kyllä syytin itseäni aika tavoin kun en ise tajunnut, että nainen olisi oikeasti halunnut seksiäkin kanssani (Tai ainakin näin olin ymmärsin hänen viesisään). Olisin saattanut olla siihen valmis, mahd itsekin.
Viestin lukemisen jälkeen tuntui pahalta siksi, että sitä kelasi kaikki typerimmä ennakkoluulot mielessään homoseksuaalisuudesta ajatteli, enkä oikein unnistanu itseäni. - - Myöhemmin, paljon myöhemmin aattelin, että jos nainen oli näin ennakkoluuloinen -mitä ikinä sitten tarkoittikaan,, sillä, etei haluaisi jatkaa kun epäili minun olevan mahd. (kaappi)homo, niin ehkä on tai oli parempi, että mahd. kumppanini olisi "vähän" ennakkoluulottomampi ja avoimempi. - Tai sitten en vain ymmärtänyt viesin loppua oikein, joka on ihan mahdollista, enkä rohjennut asiaa kysymään häneltä. - Kiitin kyllä viestistä ja kerroin, että minustakin oli ollu mukavaa hänen kanssaan mutta ellei hän halua jatkaa tapailua,/ tututsumisa lisää, niin kaunista kesää ja hyvää jatkoa.
Mun kanssa onkin helppoa, kun ei tarvii arvuutella haluanko vai enkö. Osaan jopa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut kuuma mies ja tehnyt mieli seksiä, niin olen mennyt. Montakin kertaa.
Kumma kun et oo täällä käyny?
Itse en menisi ellen tuntisi miestä jo valmiiksi jostain muualta mutta nämä olisivat ensimmäiset treffit. Yleensä miehet ovat ymmärtäneet ja olen voinut mennä miehen kotiin esim kahvilareissun lopuksi kun on ensin saanut tutustua rauhassa muualla. Yksi pyysi viettämään leffailtaa hänen luokseen ekoiksi treffeiksi. Ehdotin että käytäisiin mielummin jossain ja tulisin hänen luokseen joskus toiste. Ei kelvannut ja jänkkäsi vaan että hänen luokseen pitää tulla. Tosi ahdistavaa käytöstä vaikka ei olisi edes ollut pahat mielessä. Lopetin hänelle puhumisen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en menisi ellen tuntisi miestä jo valmiiksi jostain muualta mutta nämä olisivat ensimmäiset treffit. Yleensä miehet ovat ymmärtäneet ja olen voinut mennä miehen kotiin esim kahvilareissun lopuksi kun on ensin saanut tutustua rauhassa muualla. Yksi pyysi viettämään leffailtaa hänen luokseen ekoiksi treffeiksi. Ehdotin että käytäisiin mielummin jossain ja tulisin hänen luokseen joskus toiste. Ei kelvannut ja jänkkäsi vaan että hänen luokseen pitää tulla. Tosi ahdistavaa käytöstä vaikka ei olisi edes ollut pahat mielessä. Lopetin hänelle puhumisen kokonaan.
Selvä merkki siitä, että hankala mies kyseessä! Nuo on juuri niitä, jotka haluaa välttää. Jos mies ei ymmärrä tai hyväksy sitä, että nainen ei välttämättä uskalla tavata kotonaan turvallisuussyistä, niin miehessä on todennäköisesti jotain isompaa vikaa.
Olen mennyt ekoilla treffeillä mutta en ekoille treffeille. Olen esimerkiksi käynyt ensin kahvilla ja sitten kahvittelun jälkeen haettu ruokaa mukaan ja menty kämpillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Miten kenellekään edes tulee mieleen, että toinen on kaapissa, jos ei ekoilla treffeillä harrasta seksiä. Omituinen nainen.
Kävin soittamassa ovikelloa ja pääsin sisään.
Olen mennyt kaksi kertaa ensitreffeille pojan/miehen luo ja kolmannen kanssa näimme kerran kaupungilla ennen hänen luokseen menemistä. Jokaisen kanssa kirjoittelin noin pari viikkoa ja luotin, että siinä ehtii jo vähän saada kuvaa että onko mies normaali vai jotenkin outo. Kaikki nämä olivat ihan normaaleja ja mukavia, yhden kanssa oli juttua vuoden verran. Se kuivui sitten välimatkaan ja siihen, että meillä oli aika erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat.
Nämä kaikki treffit olivat silloin, kun olin noin 20 ja asuin vielä kotona. Ei nyt tietenkään voinut tuoda poikaa ensitreffeille kotiin, vaan oli luontevampaa mennä sen luo joka asui jo omillaan.
Nuorempana kutsuin joskus miehiä treffeille kotiini (ilman mitään takaa-ajatuksia). En todellakaan tekisi enää niin, vaan treffit ehdottomasti yleiselle paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Miten kenellekään edes tulee mieleen, että toinen on kaapissa, jos ei ekoilla treffeillä harrasta seksiä. Omituinen nainen.
Miehelle "aina-väärin-tilanne" vaikka kai teoriassa, kumpaa "taktiikkaa" sitten käyttäisikin olisi jonkun kymmenen prosentin onnistumismahdollisuus. Sellaiselle, joka deittailee yhden tai korkeintaan kahden naisen kanssa peräkkäin - ei siis rinnakkain - kumpikin tapa tuottaa todennäköisesti pettymyksen.
Siis olisiko naiset mahdollista, että jos olette halukkaita seksiin, myös osoittaisitte sen?
Sori, tyhmä kysymys, osalle ihan mahdotonta, ja ne jotka osoittavat haluavansa, luultavasti saavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 3 naista tulee mieleen jotka olen ekan kerran nähnyt kasvotusten kotiovellani, ollaan sitten minun luona tutustuttu kahvin parissa.
Aika huono ihmistuntemus ellei pysty sen vertaa päättelemään esim tinder-chattailun perusteella että ukslataako mennä miehen kotiin. Kyllähän ne merkit ovat aika selvät jos joku ongelmatapaus.
Olet minusta (miehestä) joko erinoainen tulkitsemaan ja näkemään Tinder -profilin perusteella ihmisten todellisen luonteen tai sitten vain "hieman" naivi.
Vaan kuinka monta naista on jättänyt saapumatta luoksesi verrauna siihen, että kolme on ollut valmiia tulemaan ensitreffeille luoksesi ja nähneet tuolloin vasta 1. kertaa, joka kuulostaa minusta aika hurjalta. - Ellei sitten kyse olisi sinkkuillallinen tv-formaatiin osallistumisesta, jolla tavalla kolme minulle ennestään tuntemaonta naista vois tulla luokseni, ilman että olisin aiemmin kohdannut heitä missään ns. live:na kasvotusten.
Mutta kai minä näin sanoessani kuullosan vähän jänishousulta. - Kun kyllä kai ihmiset yleisesi osaava käyttäytyä ja toimia asiallisesti.... Onkin vaikea sanoa, yksittäistä syytä, miksi näin arkailen vai onko se vain tapa. - No. Näin toimimalla en ehkä vaikuta liian innokkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 3 naista tulee mieleen jotka olen ekan kerran nähnyt kasvotusten kotiovellani, ollaan sitten minun luona tutustuttu kahvin parissa.
Aika huono ihmistuntemus ellei pysty sen vertaa päättelemään esim tinder-chattailun perusteella että ukslataako mennä miehen kotiin. Kyllähän ne merkit ovat aika selvät jos joku ongelmatapaus.
Olet minusta (miehestä) joko erinoainen tulkitsemaan ja näkemään Tinder -profilin perusteella ihmisten todellisen luonteen tai sitten vain "hieman" naivi.
Vaan kuinka monta naista on jättänyt saapumatta luoksesi verrauna siihen, että kolme on ollut valmiia tulemaan ensitreffeille luoksesi ja nähneet tuolloin vasta 1. kertaa, joka kuulostaa minusta aika hurjalta. - Ellei sitten kyse olisi sinkkuillallinen tv-formaatiin osallistumisesta, jolla tavalla kolme minulle ennestään tuntemaonta naista vois tulla luokseni, ilman että olisin aiemmin kohdannut heitä missään ns. live:na kasvotusten.
Mutta kai minä näin sanoessani kuullosan vähän jänishousulta. - Kun kyllä kai ihmiset yleisesi osaava käyttäytyä ja toimia asiallisesti.... Onkin vaikea sanoa, yksittäistä syytä, miksi näin arkailen vai onko se vain tapa. - No. Näin toimimalla en ehkä vaikuta liian innokkaalta.
Oikeinkirjoitus kuntoon ennen kuin yhtään naista yrität lähestyä jossain deittisovelluksessa. Ei vaan pysty ymmärtämään miten joku voi saadakin noin paljon virheitä lyhyeen tekstiin (kaikkia en edes tummentanut). Ei, vika ei ole puhelimen autocorrectissa tai puhelimen/tietokoneen näppäimistössä, vaan siinä kuka näpyttelee.
-sivusta
Olen ja olen myös hakenut miehen kotoaan, asuu vanhempiensa kanssa. Jälkeenpäin ajatellen ei olisi pitänyt.
Vähempi noita treffikokemuksia ennestään tuntemattomien kanssa, mutta itse asiassa menisin kyllä. Tuntuisi itse asiassa paremmalta tavata toinen omassa ympäristössään kuin jossain kahvilassa. Tällöinhän saa heti syvvemmän vaikutelman henkilöstä. Vähän riippuu siitä miten on tutustuttu ja treffeistä sovittu. Saattaisin sanoa tosin ensin, että se ei välttämättä merkitse että seksiä olisi - nykyään kun monet saattavat ajatella niin.