Oletko joskus mennyt ekoille treffeille miehen kotiin?
Kommentit (36)
En ole koskaan mennyt itsesuojeluvaistoni vuoksi. Ei siinä kirjotellessa voi tietää minkälainen ihminen on vastassa. Suurin osa tutuistani kuitenkin menee tai pyytää kotiinsa. Miehillä toiveena on helppo seksi, vaikka ovat esittäneet ymmärtäväistä herrasmiestä viesteissä.
Riippuu siitä, että mitä on mielessä. Jos haluan seksiä, niin menen mieluusti kotitreffeille. Ja jos tavoittelen parisuhdetta, niin silloin tapaan jossain neutraalimmassa paikassa.
En, enkä mene enkä pyydä kylään. Eikö muilla ole itsesuojeluvaistoa yhtään?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan mennyt itsesuojeluvaistoni vuoksi. Ei siinä kirjotellessa voi tietää minkälainen ihminen on vastassa. Suurin osa tutuistani kuitenkin menee tai pyytää kotiinsa. Miehillä toiveena on helppo seksi, vaikka ovat esittäneet ymmärtäväistä herrasmiestä viesteissä.
Miten naiset sitten uskaltaa harrastaa yhden illan juttuja?
Olen mennyt miehen luokse. Tosin tunsimme/tiesimme toisemme jo ennestään, tuntemattoman luokse en menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset sitten uskaltaa harrastaa yhden illan juttuja?
Nuorena siinä on varmasti seikkailunhalua. Itse silloin muutenkin hain miesten hyväksyntää.
Sitten tuli pari huonoa kokemusta ja se opetti, lopetin sen.
Olen ja yhdessä ollaan oltu jo yli 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, että mitä on mielessä. Jos haluan seksiä, niin menen mieluusti kotitreffeille. Ja jos tavoittelen parisuhdetta, niin silloin tapaan jossain neutraalimmassa paikassa.
Kenen mielessä? Nainen tuli luokseni "vasta" kolmansien treffien yhteydessä tällöinkin istuimme iltaa ja söimme laittamaani ruokaa. - Myöhemmin sain häneltä viestin, jossa hän kiitti mukavasa illasta ja kuinka oli kumma, ettei sitten voitu harrastaa seksiäkin. - Ihan hyvä tähän asti mutta kun nainen jatkoi, viesinsä lopuksi ettei halua jatkaa kun epäilee minun kuitenkin olevan (kaappi)homo, niin tuntui aika pahalta...
Mies tuli eka treffeiltä yöksi mun luo ja jäi asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on toiveina helppo seksi? Kun kaikilla ei ole, eikö kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä minkälaisia miehiä deittailee? Ihan sama kun väittäisi, että naisilla on mielessä miehen lompakko.
Jos on ollut kuuma mies ja tehnyt mieli seksiä, niin olen mennyt. Montakin kertaa.
No nuorena tapasin kotonani tai miesten kotona. Pidettiin vaan kivaa ja sekstailtiin. Ei ollu koskaan mitään ongelmia, mutta oli aikaa ennen tinderiä…
En ikinä, mutta lentänyt toiseen maahan miehen kotiin toisille treffeille . Varmaan rohkeinta mitä olen tehnyt.
Joo, mutta oltiin jo entuudestaan tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielessä? Nainen tuli luokseni "vasta" kolmansien treffien yhteydessä tällöinkin istuimme iltaa ja söimme laittamaani ruokaa. - Myöhemmin sain häneltä viestin, jossa hän kiitti mukavasa illasta ja kuinka oli kumma, ettei sitten voitu harrastaa seksiäkin. - Ihan hyvä tähän asti mutta kun nainen jatkoi, viesinsä lopuksi ettei halua jatkaa kun epäilee minun kuitenkin olevan (kaappi)homo, niin tuntui aika pahalta...
Molempien mielessä.
Vähintään 3 naista tulee mieleen jotka olen ekan kerran nähnyt kasvotusten kotiovellani, ollaan sitten minun luona tutustuttu kahvin parissa.
Aika huono ihmistuntemus ellei pysty sen vertaa päättelemään esim tinder-chattailun perusteella että ukslataako mennä miehen kotiin. Kyllähän ne merkit ovat aika selvät jos joku ongelmatapaus.
Minä en päästä naisia kotiini, koska en heitä sinne halua. Seksi naisen luona tai sitten seuraava nainen.
En ole enkä olisi uskaltanut. Tokilla treffeillä vasta. Nyt naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 3 naista tulee mieleen jotka olen ekan kerran nähnyt kasvotusten kotiovellani, ollaan sitten minun luona tutustuttu kahvin parissa.
Aika huono ihmistuntemus ellei pysty sen vertaa päättelemään esim tinder-chattailun perusteella että ukslataako mennä miehen kotiin. Kyllähän ne merkit ovat aika selvät jos joku ongelmatapaus.
Hullut tunnistaa mun mielestä erittäin helposti. Ovat myös aika äkkipikaisia, joten eivät jaksa viestitellä viikkoa pitempään. Sitä ennen ei kannata mennä edes treffeille. Olen ollut melkein poikkeuksetta kotitreffeillä eikä koskaan ole ollut minkäänlaista vaaratilannetta.
Olen. Hyvin meni. Oltu 15v avioliitossa.