Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini puheenaihe äitienpäivänä oli exäni

Vierailija
10.05.2021 |

Juorusi kuin ohimennen, että ex on muuttamassa ja menemässä elämässään eteenpäin. Ei siis ajatellut, että se voisi satuttaa minua ja vielä äitienpäivänä. Yksi syy eroon oli, että ex halusi lapsia ja minä en. Asia on silti kipeä. Surettaa, että äitini vain puhuu yksinpuhelua miettimättä vastaanottajan tunteita ollenkaan. Olen herkkä, mutta perheessä herkkyyttäni ei nähty.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ex muuttaa uuden naisystävän kanssa

Vierailija
2/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan äidiltäni. Paasaa 2 H putkeen ja arvostaa niitä asioita jota minä en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli hänen unelmavävy?

Vierailija
4/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noita äitejä vaivaa.. Minullakin samanlainen poissaoleva äiti, joka kyllä höpöttää taukoamatta kaikkea, mutta ei koskaan saa puhua mistään vaikeista asioista tai mitään henkeviä. 

Vierailija
5/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mun äiti tekee samaa. Puhuu siskoni ja mun eksistä. En ymmärrä, miksi. Onneksi hänellä ei ole eksäni yhteystietoja eikä eksäni ole missään somessa, niin hän ei tiedä eksän tuoreita kuulumisia. Mutta miksi pitää muistuttaa ihmisestä, joka on satuttanut ja on syystäkin menneisyyttä?

Siskoni erotessa äiti vielä asettautui hänen eksänsä puolelle. Soitteli, kutsui kylään, mietti aina että mitenhän se pärjää jne. En vain kertakaikkiaan ymmärrä, miksi joku haluaa pilata välinsä omaan lapseensa noin.

Vierailija
6/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä itsellään ei ole tunne-elämää tai tietoisuutta siitä, ei hän voi nähdä sitä muillakaan . Ei vain ymmärrä käsitettä.

Vierailija
7/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan äidiltäni. Paasaa 2 H putkeen ja arvostaa niitä asioita jota minä en ole.

Miten tulla toimeen paasaajan kanssa?

Vierailija
8/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Mun äiti tekee samaa. Puhuu siskoni ja mun eksistä. En ymmärrä, miksi. Onneksi hänellä ei ole eksäni yhteystietoja eikä eksäni ole missään somessa, niin hän ei tiedä eksän tuoreita kuulumisia. Mutta miksi pitää muistuttaa ihmisestä, joka on satuttanut ja on syystäkin menneisyyttä?

Siskoni erotessa äiti vielä asettautui hänen eksänsä puolelle. Soitteli, kutsui kylään, mietti aina että mitenhän se pärjää jne. En vain kertakaikkiaan ymmärrä, miksi joku haluaa pilata välinsä omaan lapseensa noin.

Koska moni nainen eroaa turhaan ihan hyvästä miehestä kun alkaa tylsistyttää. Äiti usein tietää millainen mies olisi hyvä tyttärelleen.

Vierailija
9/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska moni nainen eroaa turhaan ihan hyvästä miehestä kun alkaa tylsistyttää. Äiti usein tietää millainen mies olisi hyvä tyttärelleen.

Mies tylsistyi minuun.

Vierailija
10/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten paasaajat ihmettelee kun heihin ei pidä yhteyttä.

Vierailija
11/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, olis kai pitäny jäädä suhteeseen väkivaltaisen kontrolloivan kusipään kanssa. Kyllä ne äidit tietää. 🙄

Vierailija
12/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama, mutta kommentoin sivusta, että toisten parisuhteet ovat yksityisiä. Minullakin oli ”unelmamies”, jonka kanssa päädyttiin eroon, kun ei sängyssä luistanut. Minä en enää jaksanut sitä ainaista vonkaamista. Jos oli aamulla hellät hetket, niin illalla saattoi alkaa silti vonkaaminen. Reiät ja niiden rassaaminen oli hänelle tärkeämpää kuin mikään muu. Ja niistä puhuminen. Olisinko mieluummin sen vai tuon kanssa ja millaistakahan niillä on peiton alla. Sanoin koko 2 vuoden yhteisasumisen ajan, että minä en halua miettiä siskoni intiimielämää sen kummemmin kuin pohtia julkkiksiakaan, mutta ei mennyt perille.

Minun äitini ei koskaan ole tiennyt, mikä siihen eroon johti, eikä kiinnosta siitä edes avautua. Tänä täydellinen vävy oli niin rasittava kumppani, että oikein huvitti ne ylistävät puheet välillä. Minä olen itsessäni hyväksynyt sen, että minulle riittää kerran viikossa ihan tavallinen kanssakäyminen. Eihän se olisi ikinä riittänyt exälleni.

Vierailija
13/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaisi mummoksi jo vihdoinkin.

Vierailija
14/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"unelmavävy" oli suhteen lopulla kuukauden puhumatta ja paljastui, että oli rakastunut toiseen.

Vierailija
15/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat olla noin kiittämätön kakara?

Vierailija
16/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa ketjussa puhuttiin tunnekylmistä miehistä. Tässä ketjussa on jo nyt esitelty varsin monta empatia kyvytöntä naista, äitiä.

Vierailija
17/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla toisessa ketjussa puhuttiin tunnekylmistä miehistä. Tässä ketjussa on jo nyt esitelty varsin monta empatia kyvytöntä naista, äitiä.

Tasa-arvoa.

Vierailija
18/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äiti olisi halunnut lapsenlapsia? Voi tuntua pahalta että menetti samalla kertaa sekä mukavan vävyn että haaveen isoäitiydestä?

Vierailija
19/19 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä äiti olisi halunnut lapsenlapsia? Voi tuntua pahalta että menetti samalla kertaa sekä mukavan vävyn että haaveen isoäitiydestä?

Tämä ei tainnut olla pointti 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme