Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostoslistasovellusta käytätte?

Vierailija
10.05.2021 |

Niitä on kauhean paljon tarjolla, mitä suosittelette?

Kommentit (21)

1/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitä on tarjolla ? En ole tiennytkään. Olen intohimoinen ostoslistojen laatija.

Vierailija
2/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post-it on mahtava ja joustava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynä ja paperi.

Vierailija
4/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolison kanssa ihan vaan whatsapp-ryhmä ostoslistalle. Sinne ne sellaiset asiat, mitkä poikkeavat normaaleista ostoksista (esim. juuri loppunut).

Perusostokset tehdään ilman listaa.

Vierailija
5/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan omat aivot hyvin toimineet

Vierailija
6/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minullakin aivot on, kynää ja paperiakin. Mutta nyt kysyin niiltä, jotka käyttävät jotain kätevää sovellusta, jota haluaisi suositella. :)

Vierailija
7/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OneNote. Tämä ei tosin ole edes varsinainen ostoslistasovellus, vaikka soveltuukin siihen.

Vierailija
8/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post-it -lappuja. Saa kiinnitettyä ostoskärryn kahvaan. Jos on tosi pitkä lista, niin vedän kynällä yli sitä mukaan kun täytän kärryä kaupassa.

Vierailija
9/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Post-it -lappuja. Saa kiinnitettyä ostoskärryn kahvaan. Jos on tosi pitkä lista, niin vedän kynällä yli sitä mukaan kun täytän kärryä kaupassa.

Jos unohdan listan kotiin niin yleensä muistan sen sisällön jos olen kirjoittanut listan vähän ennen kauppaan lähtöä. Kirjoitan keittiössä päivittäin täydennettävän listan usein uusiksi kulloinkin valitsemani kaupan mukaiseen järjestykseen. 

Vierailija
10/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post-it. Harvoin edes kuljetan puhelinta mukana ruokakaupassa käydessäni.

Vierailija
11/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitutaulua keittiön seinällä. Siihen on näppärä kirjata tarpeita sitä mukaa kun ne huomaa. Jos on oikein pitkä lista niin voin ottaa siitä valokuvan.

Vierailija
12/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Post-it. Harvoin edes kuljetan puhelinta mukana ruokakaupassa käydessäni.

Näin korona-aikana en halua edes koskea puhelimeeni kauppareissun aikana. Post-it lapun heitän kassan jälkeen roskiin.

Vierailija
13/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynä ja paperi täälläkin. Paperilappu helpompi pitää kädessä kuin kännykkä koska on pienempi, muutenkin koen hankalaksi räplätä luuria samalla kun asioin kaupassa. Erinäisistä syistä pidän asetukset niin että kännykkä lukkiutuu nopeasti jos ei sitä aktiivisesti käytä, joten jatkuvasti pitäisi sitä olla sohimassa tai kirjautua sisään.

Vierailija
14/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listonic.   Lisätään sinne viikon varrella mitä huomataan puuttuvan, päivittyy automaattisesti miehen ja minun puhelimien välillä.  Siellä on hyvät kuvasymbolit esim. kasvikset, liha, maitotuotteet jne.  Saa lisättyä lisätietoa ja esim. omia kuvia (jos haluan tähdentää miehelle, että tuo juuri tällainen kosmetiikkatuote tms.). 

Käytän Listonicia myös muihin listoihin, esim. nyt olemme lähdössä Lappiin ja olen listannut sinne mukaan otettavia tavaroita. 

Vierailija
15/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listonic.   Lisätään sinne viikon varrella mitä huomataan puuttuvan, päivittyy automaattisesti miehen ja minun puhelimien välillä.  Siellä on hyvät kuvasymbolit esim. kasvikset, liha, maitotuotteet jne.  Saa lisättyä lisätietoa ja esim. omia kuvia (jos haluan tähdentää miehelle, että tuo juuri tällainen kosmetiikkatuote tms.). 

Käytän Listonicia myös muihin listoihin, esim. nyt olemme lähdössä Lappiin ja olen listannut sinne mukaan otettavia tavaroita. 

Listonic on oikeesti aika hyvä, ja nuo luookat saa järkättyä itselle sopivaksi, silleen että ekana kierrettävän osaston asiat on eka. 

Vierailija
16/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuo kuvat on todella hyvä, voi ottaa kuvan purkista joka kantsii napata. Säästää tosi paljon aikaa tuo kyllä. 

Vierailija
17/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperia ja kynää.

Vierailija
18/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Ruoka-sovellus on meillä käytössä.

Vierailija
19/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään miehen kanssa To Do -sovellusta. Toimii ihan OK, mutta vähän hidas avata niin kuin kaikki Microsoft sovellukset yleensäkin. Aiemmin meillä oli käytössä Wunderlist, josta pidin todella paljon, mutta valitettavasti se lopetettiin. Pitää testata Listonic:ia.

Vierailija
20/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Post-it on mahtava ja joustava!

Tämän sovelluksen ainut ongelma on, että unohtuu joskus keittiönpöydänkulmalle. Toivottavasti seuraava päivitys korjaa tämän vian.