Ärsyttää ne jotka valittaa että pidän koiria irti ulkona!!
Siis tosi ärsyttävää kun jotkut vastaantulijat valittaa että pidän koiria irti vaikka ne on kilttejä eikä tee kellekkään mitään! Tosi ärsyttävää koirallekkin kun joutuu olla hihnassa vaikka ei tee kellekkään mitään! Samat valittajat päästää kissansa vapaaksi ulos! LOPETTAKAA
Kommentit (27)
Pidän aina teräasetta mukana koiria käyttäessä että jos vastaan tulee irrallaan oleva koira ja lähestyy omiani nii henki pois heti kyselemättä.
Koira voi olla kiltti, minä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Pidän aina teräasetta mukana koiria käyttäessä että jos vastaan tulee irrallaan oleva koira ja lähestyy omiani nii henki pois heti kyselemättä.
Se irrallaan oleva voi olla karannut ja omistaja etsii kuumeisesti. Vahinkoja voi sattua. Saat syytteet. Kalliiksi tulee.
Kiltti koira on kiltti AINA omistajan silmän alla, muualla voi tapahtua, ellei ole oikeasti kiltti. Osa koirista puree ja raapii heti kun silmä välttää, esim. pienet terrierit. Riippuu rodustakin ja yksilöstä, koulutuksesta. Koira ei saisi juosta suoraan vieraiden ihmisten luokse, paitsi chihuahua oli ihan kiva, ei raapinut. Lisäksi oletko varmistanut ettei hihnassa oleva koira pure omia koiriasi tai joku toinen vapaana oleva koira.
Sen enempää koirien kuin kissojenkaan ei tulisi kulkea luonnossa vapaana.
En inhoa eläimiä, inhoan tyhmiä elukka-ihmisiä jotka luulevat ja haluavat että kaikki rakastaa heidän mirriä tai jeppeä yhtä paljon kuin he.
Mitäs sit kun sun rakin päälle hyökkää vieras isompi rakki kun ei ollut hihnassa?
Lain mukaan koiran tulee olla taajamassa kytketty. Siksi. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se irrallaan oleva voi olla karannut ja omistaja etsii kuumeisesti. Vahinkoja voi sattua. Saat syytteet. Kalliiksi tulee.
Heh, mistä saan syytteen? Koira on lain silmissä omaisuutta. Jos koira on irti, sillä ei ole mitään väliä mikä on syy. Aivan tarpeeksi olen katsellut isoja räyhääviä koiria piripää omistajilla kun omani pidän asiallisesti kiinni ja koulutan hyvin. Kun suojaan omaa imaisuuttani niin minkäs teet. Kalliiksi toki voi tulla oikeuteen yrittää, mutta ei minulle.
Mieleltään sairaat kokoontuu, koirantappaja saa kannatusta.
Koirat-hullu taas pitkästä aikaa vauhdissa.
Nuo aasialaiset naiset on jotenkin noloja.
Oikein odotan, että irrallan juoksevat rakit pääsevät nauttimaan maustettuja nugetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mistä saan syytteen? Koira on lain silmissä omaisuutta. Jos koira on irti, sillä ei ole mitään väliä mikä on syy. Aivan tarpeeksi olen katsellut isoja räyhääviä koiria piripää omistajilla kun omani pidän asiallisesti kiinni ja koulutan hyvin. Kun suojaan omaa imaisuuttani niin minkäs teet. Kalliiksi toki voi tulla oikeuteen yrittää, mutta ei minulle.
Ohikulkevia koiria ei niin vaan teräaseella tapeta.
Mun koira oli kytkettynä, kun sen jalkoihin syöksyi irtioleva pikkupiski räksyttämään. Mun koira nappasi sen hampaisiinsa , retuutti ja paiskasi maahan. En tiedä selvisikö se siitä hengissä, lääkäriin lähtivät kovaa kyytiä. Sama pikkupiski oli tehnyt sitä ennenkin, omistaja antoi sen juosta aina vapaana. En nähnyt sitä enää sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teräaseen hallussapidosta saat syytteen ainakin.
Tyhmääkin tyhmempi aloitus. Voi poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieleltään sairaat kokoontuu, koirantappaja saa kannatusta.
Koirantappajakoiran tappaja.
Anna kun arvaan. Sulla on sakemanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teräaseen hallussapidosta saat syytteen ainakin.
En saa, opiskele oikeustiedettä.
No etpä sinä paljon koiraasi ajattele. Jos jonkun ohikulkijan koira pääsee hyökkäämään sen kimppuun, olet maksajana, kun et pidä kytkettynä. Meille kävi näin ja meidän koira tekikin aika selvää jälkeä, kun irti oleva hyökkäsi.
Mutta Porvoossa kai tuollainen on menettely tapana.