Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin lapsettomaksi koska en löytänyt miestä

Vierailija
09.05.2021 |

Muita joilla sama tilanne? Olen siis jo 35-v, eli aika huonot mahdollisuudet enää löytää ennestään lapsetonta miestä joka haluaisi kanssani lapsia. Haluan ettei miehellä ole esim päihdehistoriaa, vakavia mielenterveysongelmia tms mitkä voisivat haitata normaalia elämää. Toki moni tilanteessani hommaa yksin lapsen lapsettomuushoidoilla, mutta itse haluasin sen koko paketin...

Kommentit (379)

Vierailija
21/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you. Tämä on vaiettu aihe, mutta varsin yleinen ongelma. Omassa tuttavapiirissä vastaavassa tilanteessa äkkiä laskien lähes 10 naista. Osasta en toki tiedä, olisivatko lapsia halunneet. Mutta osa on asiasta puhunutkin.

Vierailija
22/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jäin lapsettomaksi köyhyyden vuoksi. Vaimo olisi halunnut penskoja, mutta minä ilmoitin, etten tule koskaan panemaan tikkua ristiin kiljuvien ipanoiden hoitamisessa. Edellytin myös että meillä pitäisi olla niin iso koti ettei lasten itku kantautuisi omaan makkariin. Ja tosiaan mielellään 24/7 lapsenlikka. Mutta koska tähän ei ollut varaa, niin lapsettomia ollaan. Ei ihan hirveästi harmita, jos suoraan sanotaan. 

M44

Eli olet kuitenkin tyytyväinen valintaasi. Toivottavasti vaimo myös hänen valintaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole etsinyt koskaan baareista/yökerhoista? Helpoin tapa varmaan löytää elämänsä rakkaus. Etkä sä kyllä ole mitenkään liian vanha perheen perustamiseen vieläkään.

Vierailija
24/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet vielä nuori. Itse 58v. En koskaan löytänyt miestä, olisin halunnut lapsen. Silloin kun olin nuori, ei ollut yksineläville palveluja, että olisi voinut saada lapsen keinohedelmöityksellä. Sinulla on mahdollisuuksia nykyään. 🙂

Vierailija
25/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hedelmöityshoitoihin tai pane töpinäksi miehen etsimisessä. Etsi tarvittaessa ulkomailta (paljon helpompaa).

Mutta haluaisinko kokea sen kaiken yksin? Kun haluaisin nimen omaan perheen, eli miehen ja lapsen. En vain jompaa kumpaa. 

Toki olen miettinyt myös ulkomaista miestä, vakavastikin. En vaan tiedä missä edes törmäisin. Etäsuhteisiin en usko. 

Vierailija
26/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feel you. Tämä on vaiettu aihe, mutta varsin yleinen ongelma. Omassa tuttavapiirissä vastaavassa tilanteessa äkkiä laskien lähes 10 naista. Osasta en toki tiedä, olisivatko lapsia halunneet. Mutta osa on asiasta puhunutkin.

Onpa harmillista kuulla :( 

Mutta mitä olen tuttavieni puheistakin ymmärtänyt, niin paljon harvempi mies haluaa lapsia kuin nainen. Ja sitten se että moni kolmekymppinen mies on omasta halustaan sinkku, ei edes halua parisuhdetta. Moni herää perheen perustamiseen yli nelikymppisenä mutta ihan yhtä lailla myös miehen hedelmällisyys laskee ja myöskin naisen riski saada keskenmeno jos mies on vanha. Ja sitten kohonnnut riski autismiin, skitsofreniaan jne... 

Vierailija
27/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole etsinyt koskaan baareista/yökerhoista? Helpoin tapa varmaan löytää elämänsä rakkaus. Etkä sä kyllä ole mitenkään liian vanha perheen perustamiseen vieläkään.

No ainakin itseäni baareissa jne on lähestynyt vain vonkaajat. Ja en edes viihdy yökerhoissa, joku melutasoltaan matalampi pubi on se missä paljon mielummin istun. Vielä mielummin istun esim teatterissa tai konserttisalissa, eikä niihin kyllä miehiä iskemään yleensä mennä... 

Vierailija
28/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet vielä nuori. Itse 58v. En koskaan löytänyt miestä, olisin halunnut lapsen. Silloin kun olin nuori, ei ollut yksineläville palveluja, että olisi voinut saada lapsen keinohedelmöityksellä. Sinulla on mahdollisuuksia nykyään. 🙂

Kiitos tsempistä! Ehkä tuotakin vaihtoehtoa pitäisi vakavissaan miettiä, vaikka tosiaan yksinhuoltajana olisi varmaan vielä 100 kertaa vaikeampi löytää mies joka ottaisi myös lapseni perheekseen. 

Vierailija
29/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Mitä teit nuorena, ku olis pitäny ettii miestä?

Elin elämääni, ja samalla etsin miestä. Ei löytynyt. 

Olisit jättäny elämisen vähemmälle. Juna meni.

Ai että opiskelut olisi pitänyt jättää opiskelematta, työt tekemättä?

:D

Selvä homma. 

30/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut naiset on semmosia että miehen täytyy aina olla täydellinen, fiksu, komea,  hauska, rikas muttei liian rikas, mukava, siisti, päihteetön, ongelmaton, nuori muttei liian nuori, miehekäs mutta ymmärtäväinen, feministi, innokas, avulias, kokkaaja, lempeä, hieno jne. Sitten on niitä facebook kavereita sanomassa "girrll ansaitset jonku Leonardo Dicaprion älä deittaile mitään normi miestä" niin ei ihme ettei ikinä sitä miestä löydä. Tietenkin voi jotkut rajat pitää ettei mitään narkkareita deittaile mutta joskus pitää naisten kuin miesten tajua että te ette saa etkä ansaitse mitään supermallia joten tyydytkää johonkin suht normaaliin tyyppiin. 

Vierailija
31/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Mitä teit nuorena, ku olis pitäny ettii miestä?

Elin elämääni, ja samalla etsin miestä. Ei löytynyt. 

Olisit jättäny elämisen vähemmälle. Juna meni.

Ai että opiskelut olisi pitänyt jättää opiskelematta, työt tekemättä?

:D

Selvä homma. 

En mie sanonut, et elämä olis pitäny jättää kokonaa elämättä. Älä yritä vääristää toiste sanomisii. Mikää ihme, että et oo löytäny miestä…

Vierailija
32/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SvenskHurri kirjoitti:

No jotkut naiset on semmosia että miehen täytyy aina olla täydellinen, fiksu, komea,  hauska, rikas muttei liian rikas, mukava, siisti, päihteetön, ongelmaton, nuori muttei liian nuori, miehekäs mutta ymmärtäväinen, feministi, innokas, avulias, kokkaaja, lempeä, hieno jne. Sitten on niitä facebook kavereita sanomassa "girrll ansaitset jonku Leonardo Dicaprion älä deittaile mitään normi miestä" niin ei ihme ettei ikinä sitä miestä löydä. Tietenkin voi jotkut rajat pitää ettei mitään narkkareita deittaile mutta joskus pitää naisten kuin miesten tajua että te ette saa etkä ansaitse mitään supermallia joten tyydytkää johonkin suht normaaliin tyyppiin. 

No sitten on myös niitä joille kelpaa kuka tahansa ja jotka sitten päätyvätkin tekemään lapsia viiden eri miehen kanssa. Sitä voi kukin kohdallaan miettiä kumpi vaihtoehto on parempi.

Vierailija
33/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SvenskHurri kirjoitti:

Missä olen väittänyt että etsisin täydellistä miestä? Valitettavan monista miehistä paljastuu että on vaikkapa alkoholiongelma tai peliriippuvuus siinä muutamien treffien kohdalla. Asian voi päätellä vaikka siitä että mies tulee joka kerta tapaamiseen vanhan viinan hajuisena, vaikka olisikin muuten siististi pukeutunut jne. En halua alkaa kenenkään aikuisen ihmisen holhoajaksi. Haluan tasavertaisen parisuhteen jossa voidaan olla kuin kaksi aikuista ihmistä. 

Vierailija
34/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mikään mahdoton tilanne, Ap, pariutumisen ja lasten saamisen suhteen! Oikein hyvin voit vielä ehtiä! Meillä oli tuossa iässä se tilanne, että oli juuri diagnosoitu miehestä johtuva lapsettomuus ja siihen päälle pamahti miehen syöpädiagnoosi. Leikkaus, hoidot ja siitä kahden vuoden varoaika, että lasta ei saa edes yrittää. Aika pohjalla tuli joskus oltua, mutta toivo eli - eikä turhaan! Saimme kaksi lasta, ekan saadessani olin 42 ja tokan 44. Terveet lapset, poika ja tyttö :)

Vierailija
35/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Meidät yksinäiset lapsettomat unohdetaan todella usein, kun puhutaan vain lapsettomista pariskunnista. Heillä on kuitenkin puoliso, jonka kanssa käsitellä surua yhdessä. Sinkulla on tuplasuru (parittomuus ja lapsettomuus).

<3

Vierailija
36/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni yli 30-vuotiaana, eikä niitä lapsia sitten lopulta enää kuulunut. Tiedä sitten olisiko nuorempana onnistunut yhtään sen paremmin, mitään vikaa ei kummastakaan löytynyt. Sittemmin ollaan erottu joten ilman lapsia tässä tuli jäätyä, mutta kun olen nähnyt miten kamalia huoltajuuskiistoja ystävilläni on ollut, olen ollut ihan tyytyväinen että jäin ennemmin ilman lapsia kuin tein niitä väärän miehen kanssa. Nyt koen että yksin on ihan hyvä.

Vierailija
37/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän sanoin tästä, muttette uskoneet. Ja tämä on vasta alkua!

Kattelin tän äijän videoita joku vuosi takaperin. Jännä huomata, että sillä on nykyään +100k tilaajaa. 

Vierailija
38/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mikään mahdoton tilanne, Ap, pariutumisen ja lasten saamisen suhteen! Oikein hyvin voit vielä ehtiä! Meillä oli tuossa iässä se tilanne, että oli juuri diagnosoitu miehestä johtuva lapsettomuus ja siihen päälle pamahti miehen syöpädiagnoosi. Leikkaus, hoidot ja siitä kahden vuoden varoaika, että lasta ei saa edes yrittää. Aika pohjalla tuli joskus oltua, mutta toivo eli - eikä turhaan! Saimme kaksi lasta, ekan saadessani olin 42 ja tokan 44. Terveet lapset, poika ja tyttö :)

Oho, kylläpä kaikenlaista tulikin eteenne, hienoa että saitte kuitenkin vielä lapsiakin! 

Vierailija
39/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän sanoin tästä, muttette uskoneet. Ja tämä on vasta alkua!

Kattelin tän äijän videoita joku vuosi takaperin. Jännä huomata, että sillä on nykyään +100k tilaajaa. 

Totuus on tarua ihmeellisempää =)

Vierailija
40/379 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin mieheni yli 30-vuotiaana, eikä niitä lapsia sitten lopulta enää kuulunut. Tiedä sitten olisiko nuorempana onnistunut yhtään sen paremmin, mitään vikaa ei kummastakaan löytynyt. Sittemmin ollaan erottu joten ilman lapsia tässä tuli jäätyä, mutta kun olen nähnyt miten kamalia huoltajuuskiistoja ystävilläni on ollut, olen ollut ihan tyytyväinen että jäin ennemmin ilman lapsia kuin tein niitä väärän miehen kanssa. Nyt koen että yksin on ihan hyvä.

Jep välillä kuulee näistä täysin selittämättämistä tapauksista että ei edes selviä miksi lapsettomuus. 

Hienoa että viihdyt nyt yksin! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän