APUA!!! Mitä tämä nyt oikein on...
Minulla siis toinen keskenmeno lienee menossa ainakin vielä eilen luulin niin..tiistaina tuli tuhruvuotoa ja keskiviikkona aamulla kunnolla lorisi pönttöön, muuta vuotoa ei ke tullut. Viime yönä tuli vähän vuotoa ja taas sen jälkeen ei mitään. Menkkakipuja (eilen aika kovatkin) ollu nyt nekin poissa?? Tänään kävin lääkärillä ja kohtu vastaa edelleen vkoja 10 ja on täynnä..no on se varmaan täynnä kun ei ole kunnon vuotoa tullut. Raskausoireetkin hävisi ja maha pieneni kunnes se nyt taas on pömppä..ota tästäkin nyt selvää. Olen kyllä itse sitä mieltä, että mitään elämää ei tuolla sisällä enään ole. Huomenna aamulla sairaalaan ultraan se karu totuus kuulemaan :(
Onko muilla vastaavaa? Verisen vuodon vielä ymmärtäisin, mutta kun ollut kivutkin ja oireet poistunu (paitsi tänään maha taas pömppä) niin oiskohan tämä nyt keskeytynyt keskenmeno? Hui...
Kommentit (2)
Voi ei ! Pelottavalta kuulostaa! Kertokaa ihmessä mikä on vointinne nyt. Itse synnytyin 14 viikkoisen sikiön, kun ultrassa+muissa kokeissa todettiin 18 trisomia. Todella kurjaa, varsinkin, kun raskaus on jo kestänyt kolmisen kuukautta ja ajatukseen on ehtinyt jo vähän tottua.
Toivottavasti kyseessä ei teillä olisikaan keskenmeno!
alkoi vähän yli puoli tuntia sitten vuotamaan verta. Ihmettelin kun sukalle tippui pisaroita kun seisoin keittiössä.. Juoksin äkkiä vessaan kattomaan mitä tapahtui. Kirkasta verta ja pieni hyytymäkin oli seassa.. Juuri torstaina olin neuvolassa ja kuunneltiin sydänääniä, tähänkö tää nyt sitten päättyikin?! Soitin juuri kätilöopistolle ja ne sanoi että sitten jos vuoto kovenee tai tulee kipuja niin pitäisi mennä sinne. Vkoja olisi nyt 13+?. Keskiviikkona olisi ollut ultra.. Nyt en sitten saa enää unta kun jää painamaan mieltä.
Mieskin on baarissa puhelin kiinni...