Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit mies, haluaistko kaltaistasi naista?

Vierailija
09.05.2021 |

Melkolailla joo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljonko on bmi  arvo joka sanelee aika paljon jos sitä ei ilmoiteta rehellisesti

Vierailija
2/13 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen liian lyhyt, ruma, läski, laiska, epäonnistuja, epä naisellinen, pillalla oleva. En koskisi pitkällä tikullakaan.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen liian lyhyt, ruma, läski, laiska, epäonnistuja, epä naisellinen, pillalla oleva. En koskisi pitkällä tikullakaan.

N38

Tuon ikäinen ei ole koskaan ruma! Et sinäkään, ja tee jotain kohentavaa, jos noin ITSE ajattelet.

Vierailija
4/13 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Tuon ikäinen ei ole koskaan ruma! Et sinäkään, ja tee jotain kohentavaa, jos noin ITSE ajattelet.

Minä olen. Ja se on aivan sama mitä teen, teen aina väärin. Ja joskua ajattelin että olen suht ok. Mutta elämä opettaa. En ole. Jään aina muiden jalkoihin ja olen huonompi ja epäinnistuja.

Vierailija
5/13 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Minä olen. Ja se on aivan sama mitä teen, teen aina väärin. Ja joskua ajattelin että olen suht ok. Mutta elämä opettaa. En ole. Jään aina muiden jalkoihin ja olen huonompi ja epäinnistuja.

Eihän itseään kannata verrata muihin, koska aina on joku parempi. Mitenkäs se tarina Megadeathin kitaristista menikään, hirveä menestys, yksi maailman kovimpia bändejä, mutta silti itki sitä että lensi aikanaan pihalle Metallicasta josta tuli isompi bändi.

Vertaa itseäsi vain itseesi tänään ja huomenna, pieniä parannuksia kerrallaan ja vuodessa muutos on jo suuri.

Vierailija
6/13 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Jos luonne pysyisi samana myös. Vaatteet päällä söpö nainen, nuoren näköinen ikäisekseen, ihana ja hauska ja rakastava. Ei haittaisi, vaikka kroppa ei olisi täydellinen. Intohimoinen sängyssä ja hyvän tuntuinen pimpsa. Mikäs siinä.

Osaa tehdä ruokaakin ja leipoa, ei koskaan suutu eikä juuri koskaan nalkuta.

Vierailija
7/13 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis siinä määrin liikunnallinen kuin minä, pitkä ja raamikas, ja libido toimisi samoissa määrin, niin jo vain!

Vierailija
8/13 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Olen täydellinen.

Vierailija
9/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen kaikin puolin mahtava pakkaus.

Vierailija
10/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikon ketjun. En halua kaltaistani näistä. Olen mies. Hän osaa näppärän sanankäytön, eikä ole turhan sisäsiisti. Ollaan lähellä samaa. Mies ja nais bakteerit. Kohtaan oman ärsyttävyyteni

Vierailija
11/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei? Olen nätti, aktiivinen, fiksu, liikunnallinen, hauska ja nokkela, luotettava ja tykkään läheisyydestä ja hellyydestä.

Vierailija
12/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Vartaloni ei ole täydellinen, mutta se on omasta mielestäni kaunis ja nautin siitä. Rinnat on pienet, masua löytyy ja terhakkaassa pepussa on paljon selluliittia. Miehet ovat aina halunneet pitkään suhteeseen kanssani, koskaan ei ole jäänyt yhteen yöhön. Olen myös ihan sievä kasvoiltani, kaikkine ”kauneusvirheinenikin”. Minua on kutsuttu suloiseksi, rakastettavaksi jne., vaikka olen välillä myös melko paha suustani. Olen kiitollinen.

Vierailija
13/13 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies..

Väliin kun naisystäväni pahoittelee omia luonteenpiirteitä ja kiukuttelua, ailahtelua yms, olen lohduttanut häntä että näin on hyvä, en kestäisi häntä. Jos hön olisi kuin minä.

Jos toisesta välittää, oleellista on että hyväksyy toisen sellaisena kuin on.