Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa te mitä sanotte mutta minä olen ihan hyvä mies.

Kiltti mies 39v
09.05.2021 |

Kävin toivottamassa äidilleni hyvää syntymäpäivää. Vein hänelle kukkia ja itse askartelemani kortin. Äitini halasi minua ja sanoi, että minä olen hyvä ja rakas poika hänelle. Muutenkin hän kehui minua ja sanoi, että minä olen hyvin käyttäytyvä ja fiksu mies. Sitä hän ihmetteli, että miksi en ole vieläkään löytänyt naista itselleni. Lisäksi hän sanoi, että minusta joku nainen saisi hyvän miehen itselleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvää äitienpäivää.

Vierailija
2/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti varmasti katsoo poikaansa ruusunpunaisten lasien läpi. Muutenkin romanttinen suhde on erilainen kuin suhde äidin ja pojan välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkii olen hyvä.

Vierailija
4/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Vierailija
5/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumminkaan sanonut niin kuin naapurin "mummo" aikamiespojalleen että meidän xxxx ei naista tarvitse kun sille riittää oma äiti?

Vierailija
6/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon oot yrittänyt eri keinoin saada naista?

Vierailija
7/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas kun se ihan hyvä ei vain riitä.

Vierailija
8/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kyseessä kuitenkin pienehkö peenis? Poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Julma rakkauden toteemi soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
9/9 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei kyseessä kuitenkin pienehkö peenis? Poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Julma rakkauden toteemi soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Hei kiltti mies ap. Olen milla 8v. Mitä kivaa haluisit tehä mun kaa tai mulle? mul on kukkamekko ja pienet kukkakengät. mitä haluist tehä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan