Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko nyt saa aloittaa paska äitienpäivä nillityksen?

Vierailija
09.05.2021 |

Aamulla sain nukkua pitkään vain huomatakseni, että kukaan ei ole ulkoiluttanut lemmikkejä. Mies oli laittanut tiskikoneen sentään pyörimään, mutta loukkaantui kun en sitä noteerannut. Lapsi pelannut pleikkarilla miltein koko päivän, ei siis mitään korttia edes tehnyt kun oli viime viikon koulusta pois. Onnitteli isänsä kehoituksesta. Mies alkoi lounasaikaan kysellä, että mikä fiilis jne. No ei kauhean kiva fiilis, mutta minähän siitä sain kuulla, että kun ei kelpaa kun kotitöissä autettu, vaan pitäis kuu hakea taivaalta jotta olisi hyvä mieli.

Miten ennen niin romanttisesta miehestä voi olla kuoriutunut täysin minua itsestäänselvänä pitävä juntti?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa!!!!!

Vierailija
22/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä soitin exälle eilen. Rupesi siinä kyselemään että ei kai sitä osaa muuta kuin kukan ostaa äidilleen. Kysäisin että mitäpä olette minulle ostaneet. Oli ihan että öö... Ihan kuin olisi tullut yllätyksenä että minäkin "vietän" äitienpäivää, näin 20 vuoden jälkeen. Eivät lapsetkaan ole tajunneet oikein koskaan, että vähän erikoista että mummolle viedään lahjat, äidille ei.

No, toinen sentään laittoi whatsapissa viestin.

Eihän tuo nyt ole sun exän tehtävä, hohhoijaa..

No kyllä se olisi lasten huoltajana ollut tehtävänä opettaa.

Älä viitsi. Todella noloa ruinata exältä jotain lahjoja! Ja lapsetkin ilmeisesti ovat jo isoja, jos olet jo 20 vuotta viettänyt äitienpäivää.

No enhän minä mitään ruinannut. Oli vaan niin hassua kun kyseli minulta pitäisikö äidilleen viedä muutakin kuin kukkia. Ja ensimmäisen kerran tosiaan 20 vuoteen sanoin, ja ihan kuin olisi joku lamppu syttynyt hänellä. Ei siltikään saanut sanottua toiselle lapselle että voisi viestin laittaa.

En ole koskaan saanut lahjoja äitienpäivänä, synttäreinä tai jouluna, olen hyvinkin tottunut siihen.

No niin, hän omalla esimerkillään näyttää lapsille, että OMAA ÄITIÄ huomioidaan.

Minkä ikäisiä nämä lapset siis on? Kyllä syy on jossain ihan muualla ku exässäsi, jos ei noin isot älyä itse huomioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät alkoivat tapella keskenään kun kutsuin kaikki juhliin. Yleensä kutsun vain pari.

Vierailija
24/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä äitien päiväni oli yksin.Aamiainen.kaunis aurinkoinen päivä.Kuljeskelin ulkona joku 3-4h.Kaunita valkovuokoja kaikalla näin.Ihastelin niitä. Vaihdoin matkan varellani muutaman sanan yksin kulkevan tuntemattoman mummon kanssa,hän ilahtui! 6- lapsen lapsesta yksi muisti.Vanhimalta lapsen lapselta tuli t-viesti hyvää äitien päivää! Paistoin kilpaa auringon  kanssa onnea iloa viestiä lukiessa puiston penkillä istuessani ja kiitolisuutta muisti!

Vierailija
25/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä soitin exälle eilen. Rupesi siinä kyselemään että ei kai sitä osaa muuta kuin kukan ostaa äidilleen. Kysäisin että mitäpä olette minulle ostaneet. Oli ihan että öö... Ihan kuin olisi tullut yllätyksenä että minäkin "vietän" äitienpäivää, näin 20 vuoden jälkeen. Eivät lapsetkaan ole tajunneet oikein koskaan, että vähän erikoista että mummolle viedään lahjat, äidille ei.

Älä viitsi. Todella noloa ruinata exältä jotain lahjoja! Ja lapsetkin ilmeisesti ovat jo isoja, jos olet jo 20 vuotta viettänyt äitienpäivää.

No enhän minä mitään ruinannut. Oli vaan niin hassua kun kyseli minulta pitäisikö äidilleen viedä muutakin kuin kukkia. Ja ensimmäisen kerran tosiaan 20 vuoteen sanoin, ja ihan kuin olisi joku lamppu syttynyt hänellä. Ei siltikään saanut sanottua toiselle lapselle että voisi viestin laittaa.

En ole koskaan saanut lahjoja äitienpäivänä, synttäreinä tai jouluna, olen hyvinkin tottunut siihen.

Ja tosiaan tuosta äitienpäivän viettämisestä, se oli tosiaan syystä lainausmerkeissä. Ei sitä ole koskaan vietetty, minun osaltani päivä kuin mikä tahansa muukin.

Vierailija
26/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, hän omalla esimerkillään näyttää lapsille, että OMAA ÄITIÄ huomioidaan.

Minkä ikäisiä nämä lapset siis on? Kyllä syy on jossain ihan muualla ku exässäsi, jos ei noin isot älyä itse huomioida.

Niin no, voihan ne olla vähäjärkisiä, tulleet isäänsä.

Vierailija
27/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan tuosta äitienpäivän viettämisestä, se oli tosiaan syystä lainausmerkeissä. Ei sitä ole koskaan vietetty, minun osaltani päivä kuin mikä tahansa muukin.

Onko isänpäivä mennyt samalla tavalla?

Vierailija
28/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sentään keitti kahvit. Ja silmiä pyöritellen suosyui vahtia lapsia YLÄKERRASSA että saan olla hetken rauhassa

Vierailija
29/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei välttämättä liity edes sinuun mitenkään. Ulkomaailmassa jos saa kuunnella jatkuvasti (mies paha -mantraa), se voi pinttyä miehen alitajuntaan.

Tuskinpa. Olen selkeästi kertonut kun mies on kysynyt mitä haluaisin lahjaksi tai haluaisinko tehdä jotain erityistä, mutta nykyään tuppaa unohtumaan jostain kumman syystä juuri äitienpäivänä, naistenpäivänä jne. Ennen kävi ostamassa kukkia, saattoi ostaa lahjankin, vei ulos syömään. Tuntuu ettei mies enää arvosta saati välitä enää. Ap

Osoitatko sinä miehelle, että hän on tärkeä, (ja nyt tulee olennaisin:) SILLÄ TAVALLA, jota HÄN ARVOSTAA. Eli ei tavalla, joka itsestäsi tuntuu kivalta, vaan mikä miehen saa tuntemaan itsensä rakastetuksi ja arvostetuksi?

Tykkään hemmotella miestä hieromalla hartioita, kokkaamalla jotain hänelle mieluista ruokaa jne. Olen tosin ollut työttömänä jo jonkin aikaa, niin en ole voinut ostaa samalla tavalla mitään lahjoja joilla myös tykkään hemmotella miestä. Että en sitten varmaan ansaitse mitään työtön p kun olen. Ap

Vierailija
30/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello oli 12 ennen kuin muistin, että tänään on äitienpäivä. Ihan kiva päivä. Olen kotona vain yhden lapsen kanssa, koska muut ovat sukulaisilla isänsä kanssa tämän viikonlopun. Todella ihana päivä. 

Vierailija
31/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen aikuinen mies tekee omassa kodissaan kotitöistä numeron? :D Kaikkien kanssa tekin lapsia teette.

Vierailija
32/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin itselleni jo lauantaina kaupassa äitienpäiväksi kukkakimpun ja mieleiseni kakun, jotka laitoin mieheni ostoskoriin. Tulipa varmistettua se , että saan kakkua ja ruusuja. Mieheni oli ostanut minulle yllätyksenä kirjan äitienpäivälahjaksi, ihan oma-aloitteisesti. 

Päivällä oltiin piknikillä  lastenlapsen ja lapseni kanssa.

Mukava aurinkoinen päivä. Jos jotain haluan mieheltäni, kerron sen hänelle. Olen tottunut siihen, että mieheni ei osaa lukea ajatuksiani.

Taitaa olla monen miehen toive se, että vaimo kertoo toiveistaan ääneen, eikä oleta, että mies arvaa sen mitä nainen haluaa esim juhlapäivänään..

Ei kannata asettaa äitienpäivään liikaa tunnelatausta, siitä voi tehdä hyvän päivän myös ihan itse.

Vierailija
33/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta 😭

Vierailija
34/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Itsehän laitoin puhelimen kiinni ja jätin menemättä kakkukahville. En laittanut edes viestiä äidille.

Vierailija
35/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millainen aikuinen mies tekee omassa kodissaan kotitöistä numeron? :D Kaikkien kanssa tekin lapsia teette.

Kuule, yllättävän moni. Oma kieltäytyi täyttämästä tiskikonetta tai imuroimasta koska ei saanut kiitosta. Ihmettelin että en minäkään ole kiitosta kertaakaan kuullut joten turha odottaa kun ne asiat pitää kuitenkin tehdä. Ex nykyisin ja asuu äitinsä passattavana.

Vierailija
36/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsin itselleni jo lauantaina kaupassa äitienpäiväksi kukkakimpun ja mieleiseni kakun, jotka laitoin mieheni ostoskoriin. Tulipa varmistettua se , että saan kakkua ja ruusuja. Mieheni oli ostanut minulle yllätyksenä kirjan äitienpäivälahjaksi, ihan oma-aloitteisesti. 

Päivällä oltiin piknikillä  lastenlapsen ja lapseni kanssa.

Mukava aurinkoinen päivä. Jos jotain haluan mieheltäni, kerron sen hänelle. Olen tottunut siihen, että mieheni ei osaa lukea ajatuksiani.

Taitaa olla monen miehen toive se, että vaimo kertoo toiveistaan ääneen, eikä oleta, että mies arvaa sen mitä nainen haluaa esim juhlapäivänään..

Ei kannata asettaa äitienpäivään liikaa tunnelatausta, siitä voi tehdä hyvän päivän myös ihan itse.

Mun mielestä on aika itsestäänselvyys, että merkkipäivinä muistetaan. Se mikä oli kiva muistamistapa viime vuonna on varmasti kiva myös tänä vuonna. Ei toi mitään ydinfysiikkaa ole. Itse en haluasi miestä, jota pitäisi paapoa kuin pientä lasta. Mutta itse en kyllä odottaisi äitienpäivänä mitään mieheltä. Se ei ole ystävänpäivä, syntymäpäivä tai vuosipäivä.

Vierailija
37/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämäkään ennen ollut tällainen. Itse asiassa kun tein vuorotöitä ja mies kotitoimistossa töissä, niin hän teki töiden ohella suurimman osan kotitöistä.

Nykyään mies tuntuu jotenkin olevan turtunut tähän yhteiseloon ja pitävän minua itsestäänselvänä kuten jo aiemmin mainitsin. Jotenkin myös mies turvautuu sanomaan, että kun hän alkaa olla jo keski-iässä, niin ei jaksa enää puuhailla samalla tavalla yhdessä asioita. Mies tuntuu pitävän itseään kauhean vanhana ja raihnaisena. Ap

Vierailija
38/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se muistanut vai ei halunnut muistaa?

Vierailija
39/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ja lapset on niin ihania.. tuo sänkyyn aamiaista, kakkua ja kahvia tai kattaa aamiaispöydän. Tuo kukkia, kortin ja lahjan! Siivoaa, hoitaa lemmikit ja antaa äidin levätä pitkään! Muistaa edes toivottaa äitienpäivää. Edes jotain.. toiset ei tee mitään. 😠

Vierailija
40/74 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin aamulla pitkään. Lapsi muisti äitienpäivän vasta kun kehotin häntä onnittelemaan isänsä äitiä. Kakkua ei ole ja ruuan saan itse laittaa kun olen siivonnut eiliset astiat. Ei eroa yh:n äitienpäivä muista päivistä. Yhtä masentunut olin eilen ja olen huomennakin.