Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellibslibrary jumittaa

Vierailija
09.05.2021 |

Ellibslibraryn kirjoja oli ennen mukava lukea selaimella. Nykyisin jumittaa vähän väliä jo pelkkä kirjautuminen ja kirjojen sivut jumittaa jauhamaan ja usein joutuu sulkemaan koko selaimen. Liikaa kuormitusta vai miksi on alkanut tökkimään noin pahasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Oulussa e-kirjojen lainaukset ovat kasvaneet koronan myötä 125%:sesti, joten varmasti kasvu on muuallakin ollut kova. Sivustoilla on myös tehty uudistuksia.

Lisäksi netti muutoinkin käy välillä hitaalla kuormituksen takia. Onneksi meidän taloyhtiön kiinteän yhteyden nopeus kasvaa, välillä on mennyt tuskastuttavan hitaaksi korona-aikana.

Itse kuuntelen joskus kirjaston äänikirjoja ja olen ruvennut lataamaan ne ensin puhelimeen juuri tuon pätkimisen takia.

Vierailija
2/5 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla vaan,mulla on nopea yhteys,mutta tyhjennä välimuisti ja evästeet,auttaiskos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellus oli muuttunut tänään ja tökkii pahasti. Ärsyttävää!

Vierailija
4/5 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa ne kirjat koneelle/kännykälle/tabletille, niin voit lukea/kuunnella niitä ilman nettiyhteyttä.

Vierailija
5/5 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleganssinkauniin, täyteläiskasvoisen aasialaiskaunottaren täydellinen pyöreä takamus ja nirvanamaisen nautinnollisesti peniksen sisässään pakkotava olemaan vagina pakottavat minut purkautumaan hänen täydellisen pillunsa täyteen spermaa. Olen rakastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi