Jouduin keittämään itse kahvini :(
364 aamua vuodessa mieheni herää klo 5-6 aikoihin ja nousee ylös. Juuri tänään sitten hänellä unta riittikin sinne 8.30 asti (mukamas).
Olin loukkaantunut ja tömistelin mielenosoituksellisesti keittämään meille kahvia. Ei edes kukkia ollut ostanut.
Kommentit (33)
Ei se yhdestä päivästä todella kiinni ole muistaa Äitiä! Miehesi äiti et kuitenkaan ole. Itse en perusta äitien päivä niin että sitä tehdään numeroa. Niitä ei sitten ole vietety, onko jo 21-22vuotta?Kahvi hetkistä äitien päivänä?Kerran kyllä osattu loukasta. Tytäreni ja hänen puoliso ja 1 pieni lapsi.Vauva ikäinen silloin.Normaali sunnuntai yksin äitien päivänä.Kun tuli maanantai,tytär lapsensa kanssa itkien luokseni. Eilen vietiin anoppi pohemiaan äitienpäivä lounaalle.Meillä ei yhtään rahaa!Kyllä sattu.Kylmästi sanoin.Sinä ja poikasi saate ruuan minulta,Kuin tutelit vaipat,vauvan piltit kotiinne. Mutta puolisosi hakekoon rahat leipäänsä ruokansa, vanhemiltaan tai suvultaan? Ihan sama.Minä pidän talouttani yksin pystyssä. Hänellä on todella varakaat vanhemmat,pyytköön heiltä ravintoon rahat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua eilen hävetti aikuisen miehen puolesta kun hän osti tokmannilta kaikkein halvimman äitienpäivä ruusun.
Taisi olla mieheni🤭 Meillä kumpikin hoitaa oman vanhempansa muistamiset ja tasan ei mene nallekarkit. Mies osti suklaalevyn viikolla, mietti ääneen pitäisikö jotain vielä lisäksi. Sanoin hakevani omalle äidilleni alppiruusun taimen. Eilen hän sitten haki markettiruusuja, ovat nyt väliaikaisesti lasipurkissa odottamassa anopin yllättämistä.
Meillä lapset 11 ja 14 ja äitienpäivä on aika erilainen kun vertaan siihen kun lapset olivat pieniä.
Kortti: nuoremmalta saan vielä kortin, ja se on ihanaa.
Kukat: vaikka lobbaan koko viikon siitä, että haluan äitienpäiväkukan - sitä en saa. Ostan aika usein irtokukkia itse, mutta se ei ole sama asia.
Kakku: kun muistutan asiasta, lapset sen yleensä tekevät. Tosin siitä on vasta pohja tehty, ehkäpä kakkua päiväkahvilla. Omassa lapsuudessani äiti teki itse kakkunsa. Eli siinä mielessä tilanne on parempi.
Kahvi:Yleenä herään arkisin ja viikonlopomuisin ensimmäisenä. Nyt jostain syystä heräsin vasta klo 9 ja mies oli keittänyt kahvin. Peukut siitä!
Tänään ohjelmassa minun toivomaa ohjelmaa. Kävelylle ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaansa vessassa ramppailuun.
Ap
Joit kuitenkin kaffet aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset 11 ja 14 ja äitienpäivä on aika erilainen kun vertaan siihen kun lapset olivat pieniä.
Kortti: nuoremmalta saan vielä kortin, ja se on ihanaa.
Kukat: vaikka lobbaan koko viikon siitä, että haluan äitienpäiväkukan - sitä en saa. Ostan aika usein irtokukkia itse, mutta se ei ole sama asia.
Kakku: kun muistutan asiasta, lapset sen yleensä tekevät. Tosin siitä on vasta pohja tehty, ehkäpä kakkua päiväkahvilla. Omassa lapsuudessani äiti teki itse kakkunsa. Eli siinä mielessä tilanne on parempi.
Kahvi:Yleenä herään arkisin ja viikonlopomuisin ensimmäisenä. Nyt jostain syystä heräsin vasta klo 9 ja mies oli keittänyt kahvin. Peukut siitä!
Tänään ohjelmassa minun toivomaa ohjelmaa. Kävelylle ainakin.
Korjaus, löysin pöydältä esikoisen askarteleman ihanan kortin.
Lisään vielä. Että aina kiitän ja kehun kortteja vuolaasti. Arvostan itsetehtyä.
Säälin AP:n miestä. Herää aikasin aamulla, vain että nainen pystyy nauttimaan hänen rahoistaan. Sit ku haluu nukkuu vapaapäivänä univelkojaa pois, nii sit nainen ryhtyy henkiseen väkivaltaan. AP on loistava esimerkki siitä, miks naisii vihataan.
Juuri näiden väärinymmärrysten ja riitojen vuoksi meillä päätettiin tänä vuonna äitienpäivän sijasta juhlistaa ensisijaisesti voitonpäivää.
Traditiot ovta molemmille uusia, joten kummallakaan ei ole suuria odotuksia siitä mitä pitäisi tapahtua tai tehdä. Toistaiseksi olemme hyvinkin leppoisalla mielellä.
Mies googlasi voitonpäivää ja löysi youtube-streamin paraatista. Sitä sitten katsottiin ja juotiin kaffet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua eilen hävetti aikuisen miehen puolesta kun hän osti tokmannilta kaikkein halvimman äitienpäivä ruusun.
Taisi olla mieheni🤭 Meillä kumpikin hoitaa oman vanhempansa muistamiset ja tasan ei mene nallekarkit. Mies osti suklaalevyn viikolla, mietti ääneen pitäisikö jotain vielä lisäksi. Sanoin hakevani omalle äidilleni alppiruusun taimen. Eilen hän sitten haki markettiruusuja, ovat nyt väliaikaisesti lasipurkissa odottamassa anopin yllättämistä.
Siis onko alppiruusun taimi jotenkon parempi kuin suklaalevy ja kaupan ruusukimppu?
Kummallista arvottamista, en ymmärrä.
Äiti joka ei juhli kirjoitti:
Miksi sie luulet et oot ansainnu leikkiä pahasta prinsessaa? Raivostuttaa tämmöne. Ei isätkää itke isän päivänä ku ei saanu pihviä sänkyy ja suihinoton kaupanpäälle sillä aikaa ku lapset tekee häne puolesta pihatyöt.
Ootko varma ettei itke?
M26 kirjoitti:
Säälin AP:n miestä. Herää aikasin aamulla, vain että nainen pystyy nauttimaan hänen rahoistaan. Sit ku haluu nukkuu vapaapäivänä univelkojaa pois, nii sit nainen ryhtyy henkiseen väkivaltaan. AP on loistava esimerkki siitä, miks naisii vihataan.
Menepä nyt kiltisti onnittelemaan äitiäsi, vai vihaatko häntäkin?
Minä tykkään nousta aamulla ennen miestäni, en ole heti herättyäni seurallinen ja nautin siitä kun saan juoda aamun ensimmäisen kahvimukillisen ihan yksin.
Mies heräsi sitten tunnin kuluttua ja juotiin yhdessä kahvit kuohuviinin ja muiden tarjoomusten kanssa.
Lapset ovat jo aikuisia.
Aasialainen tyttöystävä riisui stringinsä lattialle ja kipusi päälleni sängylle. Nielaisin, tuntui että happi loppui, silmäni pullistuessa päässäni. Mikä ilmestys! Laiha vartalo oli edessäni, piukka pillu kutsui houkuttelevasti, kuolaa herahti suuhuni. Mustat pitkät hiukset sädehtivät makuuhuoneen valon loisteessa. Penikseni kovettui hetkessä, nostaen housuni etumusta. Aasiattaren viettelevä katse vaelsi silmistäni alas housuihini. Aasiatar tarttui sepalukseeni, veti penikseni ulos ja pakotti sen pilluunsa. "Laukea mun sisään rakas".
Miksi et kirjoittanut lausetta loppuun? Olisin mielelläni lukenut millä suloisella sanalla yrität loukata.