Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa, kun ilmat nyt lämpenee, eikä ole mitään sopivia vaatteita

Vierailija
09.05.2021 |

Ahdistaa, kun ilmat nyt nopeasti lämpenee ja kaapissa ei ole oikein mitään sopivia niin kesäisiä vaatteita. Piti hankkia niitä tämän kuun rahoilla, mutta yllättävä iso lasku, joka oli pakko maksaa vei ne rahat. No, muutama vaatekappale ehkä, joita voi käyttää ensalkuun.. mutta ahdistaa silti. Tuntuu, että kaikki muut on aina niin valmiina kesään ja itse ei koskaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapana joka kesä ostaa uusia vaatteita, joten käytän samoja kuin edellisinä. Ihan en ymmärrä mihin niitä uusia tarvii. Ja jos on koko muuttunut niin perus t-paidat ja mekot menee varmaan silti?

Vierailija
22/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen Marimekolla katsomassa kesäistä retonkia. Siellä ei ollut yhtään mulle sopivaa vaatetta. Isoin koko oli 46, ja se meni kyllä päälle, mutta ahdisti. Ja ahdisti koko matkan kotiin. Yöpaita olisi löytynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja kun lukee niin ei taida ne vaatekappaleet kuitenkaan olla ongelma? Vaan liikasyönti.

Ei ole. Hoikillakin voi olla haasteita kesäpukeutumisen kanssa. Eivät kaikki ongelmat aina johdu lihavuudesta. Esim. itse en vaan tykkää näyttää paljasta pintaa julkisilla paikoilla.

No älä näytä. Ei kukaan pakota.

Vierailija
24/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen ne kaikkien edellisten kesien vaatteet on hävinneet? Vai onko täällä jotkin avaruusolioiden kokoontumisajot ja tämä on eka kesä ihmisvartalossa?

Vierailija
25/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma joka vuosi. Edellistä kesän vaatteet ei mahdu päälle.

Esim kesällä 2013 oli koko 40,

kesällä 2014 koko 44

,viime kesänä 48.

Nyt pitää mennä ostaan kokoa 50/52

Vanheneminen on pyllystä.

(siis kun ikää tulee, niin ei jaksa välittää)

N36

Se on hyvä, että ihminen kasvaa edes jollain tavalla.

Vierailija
26/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut -20kg ja uusi vaatteisto on 80% kirppikseltä ( uutena jotain urheiluvaatteita ja farkkuja, nekin tosin alesta). Jos ei ole lähikirppiksiä niin netissä toimii niitä, ihan palautusoikeudella. Vähänkaytetty.fi ja emmy.fi - sieltä saa jo 50 eurolla kaapin täyteen :)

Vierailija
27/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytät talviaikaan? Minulla on kyllä samat vaatteet käytössä kesät talvet. Paksut villatakit ja muut lämpimät neuleet ainoita, jotka vien kesäksi varastoon.

Talvella normaali asu minulla on housut, toppi tai t-paita ja neuletakki. Kesällä ihan se sama, mutta neuletakit keveitä. Yksi on pellavainen harvaan neulottu, yksi pitsineuleinen. Pari ohutta trikoista. Ihan riittävän kesäiseltä näyttää ja tuntuu, kun laittaa sandaalit jalkaan.

Vierailija
28/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän läpi vuoden suurinta osaa vaatteistani, ainostaan nilkkurit vaihtuu baltsuihin, tennareihin tms talvitakit ja raskaammat asusteet pois tietenkin. Ostelen vaateet sillä silmällä että niitä voi käyttää ympäri vuoden. Saatan isosta alesta ostaa jotain seuraavaan sesonkiin.

Vierailija
29/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita,kenkii laukkuja kaikkee löytyy liikaakin..annan kamullekkin ylimääräset.Tyttärille.Pyrin ostamaan ajatonta.Kenkii joka lähtöön.Koiran kaa ulkoilles pistän toki lämmintä sään muk.päälle.Mut en mitään parasta! Tilanteisiin omat juttunsa.Vaatekauppaan en mene.Kesä vietetään maalipaidassa tehden juttui kuten tähänkin asti.Käyn vaa ruokakaupas.Kyllä katson vaatteita,syksy alesta löytyy aina lisää.Mutta hinta haitari itsellä.Vältä turhaa osteluu,rahaa palaa muutenkin, suomessa elämä kallista.Muutan mkksi juttui vieläkin.Surullisen kallista..eurooo.

Vierailija
30/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähän samaa ongelmaa, talven aikana oli tullut 15kg ja kaikki vanhat vaatteet kutistuneet oudosti. Laihdutuskuuri on kuitenkin aloitettu ja painoakin tiputettu jo 5kg, joten eiköhän tämä tästä. Uusille painoennätyksille en ala vaatteita ostamaan. Yritän pysyä kuoseissa.

Vierailija
31/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse likun hupparilla ja farkuilla kesäsäillä oli hellettä tai ei. Muakin ahdistaa liikkua t-paidassa ja shortseissa ulkona kesäisin kun tulee jotenkin "alaston" oli ilman farkkuja ulkona kesähelteillä.

T: M27

Vierailija
32/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttele sisällä muutama päivä niin sen jälkeen voit taas vetää sen vanhan palttoon päälle.

Vierailija
33/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesässä oikeastaan harvoin tarvitsee varsinaisia hellevaatteita. Suurimpina osina päivistä mittari näyttää just ja just 20 astetta ja sillon menee farkut, t-paita ja kevyt takki eli samat kun keväämmällä.

Vierailija
34/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teidän viime vuoden kesävaatteet on? Siis oikeasti? Itsellä ainakin nuo samat vanhat tulee vaan käyttöön taas. Joskus jos ostan uusia niin mielitekojen takia vaan. 

Vierailija
35/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma ja kävin tänään ostamassa muutaman puuttuvan vaatteen, joiden kanssa voin käyttää vanhoja vaatteitani. Nyt mulla on paljon käyttökelpoisia vaatekokonaisuuksia, ihan mahtavaa! Analysoi siis sun vaatekaappi ja katso, millä täydennyksillä voisit käyttää nykyisiä vaatteitasi paremmin. Puuttuuko kengät, pusero, sukkahousut, alaosa tms? Ei tarvitse hankkia kaikkea uusiksi silloin.

Vierailija
36/36 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettynä Torilta voi löytyä piristäviä puseroita, niillä pääsee tunnelmaan.