Haittaako, mies, jos minulla on kainalokarvat?
Kommentit (83)
sergtert kirjoitti:
Kainalokarvat on täysin luonnollinen asia jonka ei pitäisi herättää huomiota eik inhoa sen enempää kuin pään sijainti hartioiden välissä
Tai hapsuttava, siistimätön ja muotoilematon parta ja hiukset miehen päässä.
Haittaa, mutta todnäk haittaisi moni muukin asia speksit huomioiden.
Vierailija kirjoitti:
sergtert kirjoitti:
Kainalokarvat on täysin luonnollinen asia jonka ei pitäisi herättää huomiota eik inhoa sen enempää kuin pään sijainti hartioiden välissä
Tai hapsuttava, siistimätön ja muotoilematon parta ja hiukset miehen päässä.
pään alapuolisia karvoituksia ei mielestäni tarte trimmata ja puunata tovitolkulla, riittäis että tulkan ja parran pitää molemamt sukupuolet kunnossa eikä varsinkaan ota kehoon tatskoja
Kyllä tuosta ap tulee mt-tapaus mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuosta ap tulee mt-tapaus mieleen.
harmi että wokeismi ja femi-voimaantumisen pakoitus on riistänyt ihmisiltä kyvyn iloita puunaamattomsita luomukarvoituksista ja saa heidät yhdistämään ne aina inhaan punavihreily-agendaan ja miesvihaan
Kyllä haittaa. Mutta tämä tuskin olisi suurin ongelma.
Älä toki nyhdä niitäkään poisa; ka pysyvät kainalotkin paremmin tatskattomina kun on karvaa hankaloittamassa tatskausta
Ei tietenkään haittaa. Enhän minä tule koskaan edes tapaamaan sinua.
Outo kysymys.
Joo, kyllä se haittaa.
Naisellisen näköinen, kun on kainalokarvat ajeltu.
Mieti kysymys näin päin: haittaako itseäsi, jos mies ei hyväksy sinua karvoineen päivineen.
No kyl se vähän haittaisi, jos seurusteltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haittaako, jos minä olen kalju? Totta kai se haittaa sinua. Eli minua haittaavat myös naisen kainalokarvat. Eri asia kiinnostaako minun haittaamiseni sinua. Ei varmasti.
Haittaako jos kasvot näyttää missiltä?
Haittaa tietenkin, ei siinä täydellinen kroppa, eikä nätit kasvotkaan tilannetta pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se haittaa.
vauvalta semmoinen näyttää
drhtrt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se haittaa.
vauvalta semmoinen näyttää
Jos mielestäsi aikuinen nainen näyttää vauvalta, niin kannattaisi varmaan hakeutua lääkäriin.
Jos olet mies, niin en ole kohderyhmää.
Jos olet nainen, niin ymmärrettävästi haittaa.
Ei miehiä haittaa, jos nainen on muuten kasvoista kaunis ja seksikäs. Kauniit naiset pääsee vähällä
En ole koskaan ajanut kainalokarvojani ja ei ole miehiä haitannut. Olen kasvoista tosi kaunis.
Minua naisena haittaa omatkin kainalokarvani, ajan ne aina pois. Tulee hygieenisempi olo. Ei haittaisi, vaikka miehetkin ajaisivat kainalokarvansa. :D